AndroidHealthClinic

Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens

Daar heb je volledig gelijk in. Daar moeten ze gewoon hard in zijn. Ben je Nederlander of Marokkaan, kiezen aan de grens. Geen Nederlander, ga maar terug naar je eigen volk dan.

Maar met het beleid hier in Nederland, is dat er over 100 jaar nog niet.

Hoe vaak moet het nog gezegd worden? Kinderen van Marokkaanse ouders kunnen hun Marokkaanse nationaliteit NIET verliezen. Dat staat in de Marokkaanse grondwet. Marokkanen die in Nederland geboren zijn hebben dus niet de keus deze nationaliteit te verwerpen, zelf als ze dat zouden willen.

Laatst bewerkt:
Ja dan is het opeens racistisch
Want Marokkanen zelf kunnen niet racistisch zijn (ook wel logisch, want dat zijn ze bijna allemaal, dus dan wijkt het niet meer van de norm af en is er dus blijkbaar niets aan de hand)

Blanken mogen niets zeggen als in "white power" of hebben niet het recht om iets te zeggen over andere rassen, dat is racistisch. Andersom mag het natuurlijk wel. :o

O nee, toch blijkt de mens niet beschaaft. Ik citeer uit het artikel:

Een vrouw die zo stoer is om te beledigen en zelf te beginnen moet ook de consequenties aanvaarden. Enerzijds is er een wet, anderzijds bepaal je zelf of je achterlijke sjappies zelf op hun fl**ker geeft of niet :)

ik weet dat beschaving een flinterdun laagje is
maar het bewust niet zijn is een tweede
als je daarvoor kiest dan mag je gelijk doodgeslagen worden

enerzijds was het een groep jochies, anderzijds 2 meisjes
valt weinig te bepalen dan he als je 1 van die 2 meisjes bent
maar ach, vrouwen die praatjes hebben horen slaag te krijgen
bis millah voor straks adno1s

Hoe vaak moet het nog gezegd worden? Kinderen van Marokkaanse ouders kunnen hun Marokkaanse nationaliteit NIET verliezen. Dat staat in de Marokkaanse grondwet. Marokkanen die in Nederland geboren zijn hebben dus niet de keus deze nationaliteit te verwerpen, zelf als ze dat zouden willen.

Eerste keer dat ik het hoor. Dus je blijft tot in de oneindigheid een Marokkaan zelfs al zijn je ouders een 7e generatie(die wel telkens van Marokkaanse roots hebben, maar in Nederland geboren)?

Blanken mogen niets zeggen als in "white power" of hebben niet het recht om iets te zeggen over andere rassen, dat is racistisch. Andersom mag het natuurlijk wel. :o

Mooie voorbeeld was het NL vlaggetje op tassen en jassen wat jaren geleden in opspraak kwam maar uiteraard zag ik wel Palestijnse, Marokkaanse en Turkse vlaggen als symbool op de welbekende Eastpak gestikt.

Geen schooldirecteur of wie dan ook die dat aan de kaak stelde maar wat konden we verwachten van tolerante hippies die het in alle lagen helaas tientallen jaren voor het zeggen hadden zonder weerspraak.

Dus zijn t allochtonen

Ik verbaas me altijd hoe trots marrokanen op het land van hun ouders zijn.

Als t allemaal zo mooi is daar waarom blijven ze dan niet daar? Ik denk dat we vast wel een fonds op op kunnen startten om een enkeltje Marokko te financieren voor zij die het wel willen.

Dat zou wel moeten kunnen.

Dus zijn t allochtonen

Ik verbaas me altijd hoe trots marrokanen op het land van hun ouders zijn.

Als t allemaal zo mooi is daar waarom blijven ze dan niet daar? Ik denk dat we vast wel een fonds op op kunnen startten om een enkeltje Marokko te financieren voor zij die het wel willen.

Omdat de meeste derdegeneratie-Marokkanen Marokko als een vakantieland zien.
PS: je snapt blijkbaar niet goed wat het begrip allochtoon betekent.

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 22:35 ----------

En hoe gaat de derdegeneratie-Marokkaan de Marokkaanse wetgever er toe aanzetten de grondwet te wijzigen?

Niet letten op I Xyzx I, hij is onze 'speciale' jongen.

Omdat de meeste derdegeneratie-Marokkanen Marokko als een vakantieland zien.
PS: je snapt blijkbaar niet goed wat het begrip allochtoon betekent.

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 22:35 ----------

En hoe gaat de derdegeneratie-Marokkaan de Marokkaanse wetgever er toe aanzetten de grondwet te wijzigen?

Waarom zou je in godsnaam trots zijn op je vakantie land? Ik zou eerder huilen als ik aan Griekenland denk laat staan trots zijn. :o

Mooie voorbeeld was het NL vlaggetje op tassen en jassen wat jaren geleden in opspraak kwam maar uiteraard zag ik wel Palestijnse, Marokkaanse en Turkse vlaggen als symbool op de welbekende Eastpak gestikt.

Geen schooldirecteur of wie dan ook die dat aan de kaak stelde maar wat konden we verwachten van tolerante hippies die het in alle lagen helaas tientallen jaren voor het zeggen hadden zonder weerspraak.

was 2 jaar terug een mega rel bij mijn dochter op school was ook een jongen die had zo.n nl vlaggetje op zijn
tas moest hij eraf halen van de school en directeur ... hij weigerde pertinent vader moest op school komen
kon kiezen om problemen te voorkomen of eraf of van school af ...

mijn dochter is later speciaal naar school gegaan met een sjaal om met poolse vlag ( moeder is poolse )
heb van te voren gezegd als ze moeilijk doen bel je mij .. nou dat belletje kwam idd .. meneer u dochter
lokt uit .. ja zeg ik moet ze van mij .. en als hij af moet ga ik naar de krant- televisie -en alle media die
er is want u discrimineert en trekt die geiten neukers voor aan u de keus .... nooit meer iets van gehoord

Waarom zou je in godsnaam trots zijn op je vakantie land? Ik zou eerder huilen als ik aan Griekenland denk laat staan trots zijn. :o

Wat heb jij een enge leefwereld. Ze zien Marokko als het land van hun "grote " voorouders, zelf voelen ze het land aan als het land waar het leuk is om op vakantie te gaan. Men moet echt alles voor je voorkauwen, nietwaar?!

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 00:54 ----------

was 2 jaar terug een mega rel bij mijn dochter op school was ook een jongen die had zo.n nl vlaggetje op zijn
tas moest hij eraf halen van de school en directeur ... hij weigerde pertinent vader moest op school komen

mijn dochter is later speciaal naar school gegaan met een sjaal om met poolse vlag ( moeder is poolse )
heb van te voren gezegd als ze moeilijk doen bel je mij .. nou dat belletje kwam idd .. meneer u dochter
lokt uit .. ja zeg ik moet ze van mij .. en als hij af moet ga ik naar de krant- televisie -en alle media die
er is want u discrimineert en trekt die geiten neukers voor aan u de keus .... nooit meer iets van gehoord

Never happened.

Wat heb jij een enge leefwereld. Ze zien Marokko als het land van hun "grote " voorouders, zelf voelen ze het land aan als het land waar het leuk is om op vakantie te gaan. Men moet echt alles voor je voorkauwen, nietwaar?!

Never happened.

hahaha dus wel

Never happened.

Mijn voorouders komen uit België en Duitsland, daarom ga ik me toch ook niet als een domme nazi gedragen?

Mijn voorouders komen uit België en Duitsland, daarom ga ik me toch ook niet als een domme nazi gedragen?

Ok, je hebt het duidelijk niet gesnapt. Lees eens wat beter wat ik schreef.
IK SCHREEF: dat ik dergelijk gedrag van dat straattuig nooit waarneem in de Arabische landen, nog in de maghreb. Je opmerking houdt dus, opnieuw, totaal geen steek.

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 01:20 ----------

Het is een zeer ongeloofwaardig verhaal dat daarenboven ook nog eens zeer ongeloofwaardig is geschreven; Geen kat die dergelijke onzin geloofd/ Het is een verhaal die je graag had willen meemaken, maar ... it never happened.

Ok, je hebt het duidelijk niet gesnapt. Lees eens wat beter wat ik schreef.
IK SCHREEF: dat ik dergelijk gedrag van dat straattuig nooit waarneem in de Arabische landen, nog in de maghreb. Je opmerking houdt dus, opnieuw, totaal geen steek.

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 01:20 ----------

Het is een zeer ongeloofwaardig verhaal dat daarenboven ook nog eens zeer ongeloofwaardig is geschreven; Geen kat die dergelijke onzin geloofd/ Het is een verhaal die je graag had willen meemaken, maar ... it never happened.

T lijkt er anders op dat t feit dat ze uit Marokko komen een rechtvaardiging is om je als een complete klapjosti te gedragen in Nederland.

Oh we zijn zo trots op Marokko alles is daar beter en hier niet dus vernken we de boel maar.

En reden dat t in Marokko niet gebeurd is omdat ze dan ritueel vermoord worden als ze de dochter van een andere marrokaan in elkaar slaan.

"mega rel "???? omdat een directeur iemand een vlaggetje op een tas aan de deur wou zetten.
I smell bull shit.

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 01:28 ----------

T lijkt er anders op dat t feit dat ze uit Marokko komen een rechtvaardiging is om je als een complete klapjosti te gedragen in Nederland.

Oh we zijn zo trots op Marokko alles is daar beter en hier niet dus vernken we de boel maar.

En reden dat t in Marokko niet gebeurd is omdat ze dan ritueel vermoord worden als ze de dochter van een andere marrokaan in elkaar slaan.

Niemand zei hier dat dit een rechtvaardiging was. Waar haal jij toch die conclusies vandaan. Snuif jij dagelijks lijm of zo?

Je post toont aan dat je geen Nederlandse Marokkanen kent; Ze zeggen constant dat ze het daar maar drie weken volhouden omdat ze vinden dat ze daar bij hun familie te weinig vrijheid hebben. Er is daar een veel grotere sociale controle.

Je overdrijving over rituele moorden is veelzeggend. Ik bezoek Marokko al 18 jaar. Ik heb nog maar 1 keer een gevecht op straat gezien, en dan was het daarbij ook nog eens een gevecht tussen twee graatmagere strandmietjes die na 1 mep al ophielden.

En please, het is "Marokkaan", niet "marrokaan".

In de zin van voor hun zelf rechtvaardigen.. Beetje vergelijkbaar met dat ik vind dat ik meer recht op de linker baan heb dan andere mensen omdat ik meer betaal voor die weg.

Ah, dat is t probleem dus. Gewoon constant die lui op de vingers tikken en keihard aanpakken als ze wat uitspoken. Gelijk chemisch castreren wanneer ze 1 overtreding begaan.

In de zin van voor hun zelf rechtvaardigen.. Beetje vergelijkbaar met dat ik vind dat ik meer recht op de linker baan heb dan andere mensen omdat ik meer betaal voor die weg.

Dus jij denkt dat een Nederlandse Marokkaan zegt : ik heb het recht om in Nederland de kl***zak uit te hangen omdat mijn voorouders uit Marokko komen". Besef je wel wat voor een onzin jij uitkraamt?

Terug
Naar boven