Iemand was zijn werkbank aan het schoonmaken met sop en een trekker, terwijl er nog een grote pan jus de veau onder stond op de grond. Dus allemaal sop in die pan. (Heeft 18 uur op het vuur gestaan, kan zo de prullenbak in).
Ik kom aanlopen, zie het gebeuren, en vraag wat ie nou eigenlijk aan het doen is (hij was al de hele dag aan het kloten). Je snapt toch ook wel dat dit niet de bedoeling is? Je bent toch niet achterlijk?
Die jongen (knaapie van 16) is toen boos naar buiten gelopen en heeft blijkbaar zijn scheenbeen kapotgetrapt op een paal, aldus de bebloede foto die de sous chef later liet zien. Fucking emotioneel instabiele r*tard. Dus ik 'moest' later op gesprek en die jongen bleek 1 of andere stoornis te hebben. "Ja hij is anders"
"Anders? Wat anders? Hans Anders, Aardappel Anders? Wat is er mis met hem?
Prima, maar misschien handig om dat soort informatie in het vervolg van te voren bij mij te melden als ik leidinggevende ben over de keuken, dan kan ik er rekening mee houden."
Zelfde geldt flipt ie door en trekt ie een mes.
Hele heisa dus om niks en nu ben ik de boeman omdat ik niet lief was tegen die jongen. Kzei al, die jongen heeft niks te zoeken in een stressvolle omgeving zoals de keuken. Kwestie van tijd voordat ie snapt en iemand iets aandoet.