XXL Nutrition

Breaking News Zware explosie in Oslo

Ik geniet er gewoon van om k*t marrokaantjes die vrouwen sletjes noemen te gaan dishen met mijn koran skillzzzzz

Jwz

Vrouwen sletjes noemen is haram :cool:

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 15:34 ----------

Zeker, je moet wel de bijbel gelezen hebben.
Snap zoiezo niet hoe mensen de koran kunnen begrijpen zonder de bijbel te hebben gelezen.
Eerste deel is voornamelijk beknopte versie van de bijbel.

Wat er in de tora en bijbel staat komt voor een groot deel terug in de koran, dat komt omdat wij ook in de profeten geloven die in zowel het joodse en christelijke geloof voorkomen. Wij geloven dus ook in Jezus etc.

Zeker, je moet wel de bijbel gelezen hebben.
Snap zoiezo niet hoe mensen de koran kunnen begrijpen zonder de bijbel te hebben gelezen.
Eerste deel is voornamelijk beknopte versie van de bijbel.
Ben op papier Rooms-Katholiek en heb de bijbel dus ook gelezen.

Wat raad je aan, Engelse of Nederlandse vertaling lezen?

Religie is zowiezo een grote grap, gebonden aan regels/gewoonten/tradities leven opgelegd door een god waarvan niet zeker is of hij/zij wel bestaat

Vrouwen sletjes noemen is haram :cool:

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 15:34 ----------

Wat er in de tora en bijbel staat komt voor een groot deel terug in de koran, dat komt omdat wij ook in de profeten geloven die in zowel het joodse en christelijke geloof voorkomen. Wij geloven dus ook in Jezus etc.

gisteravond geloofde je zus in mij:trollface:

Moslims zijn echt wel gevaarlijk, ze geloven in elfjes........ Djinn

Wees blij dat er zoiets als een religie bestaat. Het is religie die de goedgelovige in bedwang houdt.

Van hoeveel conflicten is religie nou de fundamentele basis, hoeveel mensen hebben wel niet hun leven gegeven voor een god die mischien niet eens bestaat, het doet meer kwaad dan goed

Ben op papier Rooms-Katholiek en heb de bijbel dus ook gelezen.

Wat raad je aan, Engelse of Nederlandse vertaling lezen?

Maakt niet heelveel uit. Heb bijbel in het nederlands en engels gelezen, koran heb ik nederlands (wel eff wennen van rechts naar links lezen).

Van hoeveel conflicten is religie nou de fundamentele basis, hoeveel mensen hebben wel niet hun leven gegeven voor een god die mischien niet eens bestaat, het doet meer kwaad dan goed

En als die wel bestaat? Ik zeg alleen dat religie de meeste gelovigen in bedwang houdt. Dat kan ik in ieder geval over mezelf zeggen. Tuurlijk leiden verschillende religies in de wereld ook tot botsingen, maar daar heb ik het nu niet over.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 15:43 ----------

djinn zijn wel degelijk echt, ik heb er al tientallen gezien.

Als je geloofd in djinns dan ben je moslim, SALAM broeder :trollface:

idioot
En als die wel bestaat? Ik zeg alleen dat religie de meeste gelovigen in bedwang houdt. Dat kan ik in ieder geval over mezelf zeggen. Tuurlijk leiden verschillende religies in de wereld ook tot botsingen, maar daar heb ik het nu niet over.

dan krijg je mijn vierkante bol:)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 15:44 ----------

Als je geloofd in djinns dan ben je moslim, SALAM broeder :trollface:

maar ik geloof niet in dt fouden:)

Ik vind zelf de koran meer vredelievend dan de bijbel, bijbel word veel meer in gemoord.

Als je doet wat er in grote lijnen in de koran/bijbel doet zou de wereld er beter uit zien.
Het feit dat mensen het zo danig interpreteren dat ze een excuus hebben voor oorlog ligt aan de mens, niet het geloof.

Ik vind zelf de koran meer vredelievend dan de bijbel, bijbel word veel meer in gemoord.

Als je doet wat er in grote lijnen in de koran/bijbel doet zou de wereld er beter uit zien.
Het feit dat mensen het zo danig interpreteren dat ze een excuus hebben voor oorlog ligt aan de mens, niet het geloof.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven