- Waardering
- 1.015
True en dan hebben ze het over de gevaren van de islam. Beetje raar he?
Ik geniet er gewoon van om k*t marrokaantjes die vrouwen sletjes noemen te gaan dishen met mijn koran skillzzzzz
Jwz
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True en dan hebben ze het over de gevaren van de islam. Beetje raar he?
Ik ben een als niet gelover een betere moslim dan 60% van alle moslims in nederland.
Ik heb de koran uit gelezen.
Ik geniet er gewoon van om k*t marrokaantjes die vrouwen sletjes noemen te gaan dishen met mijn koran skillzzzzz
Jwz

Zeker, je moet wel de bijbel gelezen hebben.
Snap zoiezo niet hoe mensen de koran kunnen begrijpen zonder de bijbel te hebben gelezen.
Eerste deel is voornamelijk beknopte versie van de bijbel.
epische tijdverspilling.Zeker, je moet wel de bijbel gelezen hebben.
Snap zoiezo niet hoe mensen de koran kunnen begrijpen zonder de bijbel te hebben gelezen.
Ben op papier Rooms-Katholiek en heb de bijbel dus ook gelezen.Zeker, je moet wel de bijbel gelezen hebben.
Religie is zowiezo een grote grap, gebonden aan regels/gewoonten/tradities leven opgelegd door een god waarvan niet zeker is of hij/zij wel bestaat
Wees blij dat er zoiets als een religie bestaat. Het is religie die de goedgelovige in bedwang houdt.
Vrouwen sletjes noemen is haram
---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 15:34 ----------
Wat er in de tora en bijbel staat komt voor een groot deel terug in de koran, dat komt omdat wij ook in de profeten geloven die in zowel het joodse en christelijke geloof voorkomen. Wij geloven dus ook in Jezus etc.

Moslims zijn echt wel gevaarlijk, ze geloven in elfjes........ Djinn
Wees blij dat er zoiets als een religie bestaat. Het is religie die de goedgelovige in bedwang houdt.

Ben op papier Rooms-Katholiek en heb de bijbel dus ook gelezen.
Wat raad je aan, Engelse of Nederlandse vertaling lezen?
Van hoeveel conflicten is religie nou de fundamentele basis, hoeveel mensen hebben wel niet hun leven gegeven voor een god die mischien niet eens bestaat, het doet meer kwaad dan goed
djinn zijn wel degelijk echt, ik heb er al tientallen gezien.

idiootVan hoeveel conflicten is religie nou de fundamentele basis, hoeveel mensen hebben wel niet hun leven gegeven voor een god die mischien niet eens bestaat, het doet meer kwaad dan goed
En als die wel bestaat? Ik zeg alleen dat religie de meeste gelovigen in bedwang houdt. Dat kan ik in ieder geval over mezelf zeggen. Tuurlijk leiden verschillende religies in de wereld ook tot botsingen, maar daar heb ik het nu niet over.

Als je geloofd in djinns dan ben je moslim, SALAM broeder![]()

Maakt niet heelveel uit. Heb bijbel in het nederlands en engels gelezen, koran heb ik nederlands (wel eff wennen van rechts naar links lezen).
. Doe maar is reverse flys en reverse bp.Ik vind zelf de koran meer vredelievend dan de bijbel, bijbel word veel meer in gemoord.
Als je doet wat er in grote lijnen in de koran/bijbel doet zou de wereld er beter uit zien.
Het feit dat mensen het zo danig interpreteren dat ze een excuus hebben voor oorlog ligt aan de mens, niet het geloof.