XXL Nutrition

zyzz the legacy hier sta ik mee op kijk het voor de training en ga er mee naar bed MOTIVATIE!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Vanwaar al die haat???
Zo krijg ik me motivatie je hoeft het er tog niet mee eens te zijn??
misschien vinden jullie het wel allemaal gay kan mij dat nou verrotten. Ik krijg er me motivatie voor en dat is voor mij belangrijk. Ik dacht jullie je een plezier mee te doen dit filmpje te posten blijkbaar niet dat is me nu wel duidelijk.

Patrick trek t je toch niet aan, zijn flauw manne :p er zijn zowiezo vele die er motivatie uithalen..
Ook hun hebben ooit gedacht dat dit hun doel was toen ze hem een van de eerste keren zagen!

Dude, zyzz= gay..
Dat hij überhaupt een BB'er genomend word :o
Vuile aandachts h**r.

Haal je motivatie uit echte BB'er filmpjes.

Wat een haat, Zyzz had veel charisma en een aardig goed fysiek, jullie zeuren hier maar op een gozer die gewoon geinspireerd is door hem en dit probeert te delen. Wat ie krijgt is een complete rant van de anti-zyzz crew. :o

Je kan die 60 minuten beter gaan trainen! Waar haal je je tijd vandaag om 3x per dag naar zyzz te kijken? Je kijkt meer naar het zelfde filmpje in 2 dagen dan de gemiddelde GTST verslaafde in een week tv kijkt.

Zelf ben ik niet zo'n groot fan van de Zyzz, maar hij heeft wel 1 ding dat ik persoonlijk een zeer goede eigenschap vind, en dat is zijn kijk op het leven, hij doet gewoon wat hij wil ook al vinden anderen het raar. Iets waar veel mensen iets van kunnen leren.

Ik werd er door een vriend van mij op gewezen en ik kijk hem nu eigenlijk de hele maand door al in deochtend als ik wakker word voordat ik ga trainen en voor het slapen gaan.

En speel je terwijl dan ook met je derde beentje?

TS, gelieve je topic hierheen te verplaatsen:

[Link niet meer beschikbaar]

dank.

Je hebt wel tijd teveel als je hier elke ochtend naar kijkt vind ik.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt wel tijd teveel als je hier elke ochtend naar kijkt vind ik.

ach ja vakantie he:)

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 22:26 ----------

En speel je terwijl dan ook met je derde beentje?

je hoeft er van mij niet mee eens te vinden je mag het zelfs gay vinden maar zulke reacties te plaatsen?? dat jij daaraan denkt zegt volgens mij meer over jou

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 22:28 ----------

TS, gelieve je topic hierheen te verplaatsen:

[Link niet meer beschikbaar]

dank.

marcel3000, gelieve je opmerkingen voor je houden als je tog niks zinvols te melden heb.

dank.

als je de stats van de gemiddelde zyzz aanbidder bekijkt zegt dat wel genoeg denk ik, ga jullie schamen om jullie stats en begin te squatten ipv af te rukken op zyzz

1 topic is genoeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven