- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met liefde zou ik een 24 kilo dumbbell in deze gozer zijn strot rammen.

Dat mag jij doen daar kom ik niet bij in de buurt bij deze arrogante f**got.
En de halve gare japanner of wat hij ook is die steeds foto's post kan er ook eentje krijgen.

En de halve gare japanner of wat hij ook is die steeds foto's post kan er ook eentje krijgen.

+1Precies, als ik hem al af wil nken als hetero-zijnde, reken dan maar dat veel vrouwen hetzelfde doen. Durf zelfs te wedden dat "Snoezepoes" coïtus met hem durft te hebben, voordat ze met hem is getrouwd...
Met liefde zou ik een 24 kilo dumbbell in deze gozer zijn strot rammen.
nohomoJullie z**zlovers zijn nog kanslozer dan die huilende en flauwvallende bakvissen op de voorste rij bij een justin bieber concert.
En net zo gay als elton john trouwens.
Dit, voor iedereen die hier in dit topic met de chinees aan het mee ouwe h**ren is als een kansloos 16-jarig anaal vernederd Aziatisch meisje.
Jullie z**zlovers zijn nog kanslozer dan die huilende en flauwvallende bakvissen op de voorste rij bij een justin bieber concert.
En net zo gay als elton john trouwens.
De frustratie reageer je dan af op de mensen die hem wel baas vinden. Blijf vooral haten, en zeggen dat hij stom/gay is als dat helpt om je jaloezie in toom te houden 
Als je hier gaat haten, kan je er eigenlijk niet tegen dat deze jongen 10x meer looks heeft dan jijDe frustratie reageer je dan af op de mensen die hem wel baas vinden. Blijf vooral haten, en zeggen dat hij stom/gay is als dat helpt om je jaloezie in toom te houden
U mad now? hu? come at me then!
schijnt dat zyzz al 100 sl*tten heeft gepakt in 1 jaar ofzo