Xac
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 98kg
Eigenlijk wel ziek dat zelfs Zyzz op dbb ook zoveel aandacht krijgt, thread is weekje oud, al 18 pages hier, best impressive.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk wel ziek dat zelfs Zyzz op dbb ook zoveel aandacht krijgt, thread is weekje oud, al 18 pages hier, best impressive.
Wel grappig dat als iemand zijn uiterlijk verzorgd en veel vrouwen krijgt dat die persoon gelijk gay is.
Haters gonna hate, u mad brah?![]()
http://www.nu.nl/wetenschap/2260512/homo-herkent-coïtusuele-partner-met-zesde-zintuig-----.htmlOp het moment dat je zelf niet ziet dat hij gay is ben je waarschijnlijk zelf gay.

Oh inderdaad, onzeker is die kerel sowieso, overduidelijk. Overcompensating met z'n body.Het gaat meer om de rest...Alhoewel ik niet zeg dat hij homo is, vind ik hem behoorlijk gay. Maar het zal met zijn onzekerheid te maken hebben.
No you come at me BRO

Op het moment dat je zelf niet ziet dat hij gay is ben je waarschijnlijk zelf gay.
not trolling a girl, but this phaggot got mad cause i shoulder barged him and gave him a death stare because he kept pestering a girl i was with and she thought he was sleazy/weird, so he bitches out afterwards and somehow finds me on facebook and sends me this.als hij die shit in real life doet kan dat gewoon niet lang goed gaan... der zit altijd bijvoorbeeld een chick bij met een broer die pissig word en hem gewoon verbouwd. easy as that... misschien dat het 9 van de 10x goed gaat, maar eventually kom je gewoon de verkeerde tegen. dan hoop ik overigens ook dat dat gefilmd word