XXL Nutrition

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
27xge1g.jpg

hijs een echt alpha male niemand kan aan hem tippen op dit forum
Ben ik niet met je eens, hij was vroeger een enorme ecto nerd die World of Warcraft speelde.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar nonetheless sowieso respect dat ie zo'n tranformation heeft kunnen maken. Hij is vooral zo bekend geworden op het internet door z'n trolling op bb.com en /fit/. Check deze thread bijv waar ie chicks trolled op fb (http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=126315083). Sowieso een held :D

omgggggggggg dit is echt lauw, alpha male right there bro

craziest meanest loudest orgasm EVVERRR
HAHA **** hij is baas

Epische thread hè ^_^

Beste uit die hele thread:

Dat is gewoon legend-waitforit-dary wat ie daar doet, gewoon hands down voor deze IRL troll. HELD

die shit had k al gelezen :p

Conclusie: Hij had eerst 0 eigenwaarde, ging trainen en heeft nu heel veel eigenwaarde. Al die eigenwaarde alleen is gebaseerd op zijn gespierde uiterlijk (waar de 80% van DBB jaloers op is) en verder is het gewoon een oppervlakkige arrogante narcist. Dus gaan wij hier discussie voeren met 2 kampen: de haters en de bewonderaars.
Moraalridder zegt: Bewonderenswaardig uiterlijk, but there is more in life.

jongen hij heeft meer dan een lichaam , look at those goddish jaw line

Hahahaha ik zit me hier ook rot te lachen!! :D

Baaas!

Als je hier gaat haten, kan je er eigenlijk niet tegen dat deze jongen 10x meer looks heeft dan jij :P De frustratie reageer je dan af op de mensen die hem wel baas vinden. Blijf vooral haten, en zeggen dat hij stom/gay is als dat helpt om je jaloezie in toom te houden ;)

U mad now? hu? come at me then!

Op het moment dat je zelf niet ziet dat hij gay is ben je waarschijnlijk zelf gay.

Oh hier komt de gay discussie weer, zijn ook oneindig veel threads over te vinden op bb.com, hij beweert het niet te zijn in ieder geval. Mensen moeten zich ook goed realiseren dat die kerel gewoon een troll is en een internetlegend. Hele figuur moet je niet serieus nemen maar het is wel gewoon een held.

everything is me and 100% legit

just wait till mid september, actual video of trolling bitches at festivals and events (anth will come and film alot of ****). If you are loling at random fb ****, wait till you see what i do IRL

Nice!

Wel grappig dat als iemand zijn uiterlijk verzorgd en veel vrouwen krijgt dat die persoon gelijk gay is.

Haters gonna hate, u mad brah?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven