Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er is niks vreemd ga even op een topic van marsmanetje en zie maar zelf welke tchiks ik allemaal heb gepimpt

haha ben jij daar ook nog geweest?![]()
www.complex.be
daar staat meer info , denk het wel toch?
eerste x dat ik daar binnen ging kreeg ik al een klets op mn kop door iemand die blijkbaar teveel pillen had genomen
stop dan maar met shitting want zelfs zonder in je broek te kakken stink je al naar stront
---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------
kermis!!
http://www.youtube.com/watch?v=eW6YIAA1w50&translated=1
Ja man ben daar vorig jaar wel eens geweest, althans stuk of 10 keer
---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------
Draait tekaB dan in complex? weet wel dat die in cherrymoon draait, en the oh ook geloof ik.
10x dan heb ik je vast wel gezien , was jij die kerel die elke keer zijn fl**ker liet zien als ze een foto trokken?
kweetnie mss dat hij daar eens zal draaien ofzo
ga je soms naar cherrymoon dan?
Nee man dat ben ik niet. Ben altijd met een groepje dansers, altans meestal.
Cherrymoon 2x geweest. Echt toffe tent, alleen wel 50 minuten rijden ofzo.
haha ik ook 2 x , en is vanaf hier ook 50 min rijden
dansen ? dat doe ik niet , ik kan met moeite recht blijven staan op mijn 2 voeten
zit je dan te tekken?
. Kan wel wat pasjes maar nooit in geoefent.
.
Ik doe zelf de stok dans, overigens minder gewaardeerd

Ik zie het al voor me.. Poppin met een bezweet voorhoofd, staat als een wilde orang oetan om zich heen te maaien..
Allemaal mensen roepen: Deze jongen heeft een epileptische aanval!!! Snel help hem.
Lijkt me gruwelijk![]()
hehe poppin lijkt me idd vet om te zien
doe je dan ook zoals een mimiek meisjes ontkleden enzo
Je bedoelt alsof?
Heb ik wel eens gedaan voor de gein, soms doe ik wel is van die gekke dingen, beetje zomaar mensen erin bij betrekken XD

ja man wat denk je echt de kleren ervan af trekken haha , je zou het maar bij 1 iemand kunnen doen denkik voor dat je 5 mes steken in je ribben hebt zitten
dus ik zou dan wel de mooiste eruit pakken ofzo , waar je de snee van de t**ten al ziet zitten bv
moet wel grappig zijn dat je het bij een onbekende doet en dat hij dan mee begint te doen , en zo heb je opeens de hele dansing mee![]()

Meedoen zit er meestal niet in, heb het overigens zelf welleens dat ik een popper zie en dan beetje battlen ofzo.![]()