AndroidHealthClinic

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kersenpit is hetero samen met mij :heart: (no homo)

is zyzz aan t bulken, traint ie anders, of hoe moet ik die foto's interpreteren?

(buiten dat ie al die wijven zowiezo meekrijgt als god)

haha ben jij daar ook nog geweest?:p
www.complex.be
daar staat meer info , denk het wel toch?
eerste x dat ik daar binnen ging kreeg ik al een klets op mn kop door iemand die blijkbaar teveel pillen had genomen

Ja man ben daar vorig jaar wel eens geweest, althans stuk of 10 keer

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

stop dan maar met shitting want zelfs zonder in je broek te kakken stink je al naar stront

:trollface:

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

kermis!!
http://www.youtube.com/watch?v=eW6YIAA1w50&translated=1

Draait tekaB dan in complex? weet wel dat die in cherrymoon draait, en the oh ook geloof ik.

Ja man ben daar vorig jaar wel eens geweest, althans stuk of 10 keer

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Draait tekaB dan in complex? weet wel dat die in cherrymoon draait, en the oh ook geloof ik.

10x dan heb ik je vast wel gezien , was jij die kerel die elke keer zijn fl**ker liet zien als ze een foto trokken?

kweetnie mss dat hij daar eens zal draaien ofzo

ga je soms naar cherrymoon dan?

10x dan heb ik je vast wel gezien , was jij die kerel die elke keer zijn fl**ker liet zien als ze een foto trokken?

kweetnie mss dat hij daar eens zal draaien ofzo

ga je soms naar cherrymoon dan?

Nee man dat ben ik niet. Ben altijd met een groepje dansers, altans meestal.

Cherrymoon 2x geweest. Echt toffe tent, alleen wel 50 minuten rijden ofzo.

Nee man dat ben ik niet. Ben altijd met een groepje dansers, altans meestal.

Cherrymoon 2x geweest. Echt toffe tent, alleen wel 50 minuten rijden ofzo.

haha ik ook 2 x , en is vanaf hier ook 50 min rijden

dansen ? dat doe ik niet , ik kan met moeite recht blijven staan op mijn 2 voeten

zit je dan te tekken?

haha ik ook 2 x , en is vanaf hier ook 50 min rijden

dansen ? dat doe ik niet , ik kan met moeite recht blijven staan op mijn 2 voeten

zit je dan te tekken?

Kan geen tek, maat van mij wel:o. Kan wel wat pasjes maar nooit in geoefent.

Zoals mijn naar al zegt doe ik popping en nog wat andere stylen.

Laatst bewerkt:
Dragon ball Zyzz

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Ik zie het al voor me.. Poppin met een bezweet voorhoofd, staat als een wilde orang oetan om zich heen te maaien..

Allemaal mensen roepen: Deze jongen heeft een epileptische aanval!!! Snel help hem.

Lijkt me gruwelijk :roflol:

Jelly?

Waarom zou ik trouwens als een wilde oerang oetan om me heen maaien?

Laatst bewerkt:
hehe poppin lijkt me idd vet om te zien

doe je dan ook zoals een mimiek meisjes ontkleden enzo

Je bedoelt alsof?

Heb ik wel eens gedaan voor de gein, soms doe ik wel is van die gekke dingen, beetje zomaar mensen erin bij betrekken XD

ja man wat denk je echt de kleren ervan af trekken haha , je zou het maar bij 1 iemand kunnen doen denkik voor dat je 5 mes steken in je ribben hebt zitten
dus ik zou dan wel de mooiste eruit pakken ofzo , waar je de snee van de t**ten al ziet zitten bv

moet wel grappig zijn dat je het bij een onbekende doet en dat hij dan mee begint te doen , en zo heb je opeens de hele dansing mee :p

ja man wat denk je echt de kleren ervan af trekken haha , je zou het maar bij 1 iemand kunnen doen denkik voor dat je 5 mes steken in je ribben hebt zitten
dus ik zou dan wel de mooiste eruit pakken ofzo , waar je de snee van de t**ten al ziet zitten bv

moet wel grappig zijn dat je het bij een onbekende doet en dat hij dan mee begint te doen , en zo heb je opeens de hele dansing mee :p

Meedoen zit er meestal niet in, heb het overigens zelf welleens dat ik een popper zie en dan beetje battlen ofzo. :D

Laatst bewerkt:
Meedoen zit er meestal niet in, heb het overigens zelf welleens dat ik een popper zie en dan beetje battlen ofzo. :D

Bobbin maak is filmpje van je poppin.

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

[/COLOR]Ik heb die grijze broek ook die hij heeft, hij past me alleen niet meer zo goed. Hopelijk in de cut weer

Laatst bewerkt:
Ik Melbourne shuffle. En ik kan het goooeeed. Mirin?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven