Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Is er ook iets wat hij niet kan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er ook iets wat hij niet kan

Het was daar 200x zo populair als jump in nl is geweest.Blijft epische track, heeft ie gewoon een keer op z'n facebook gepost volgens mijop dit liedje zit zyzz meestal te gamen
http://www.youtube.com/watch?v=b6UeLxvUgHw&feature=player_embedded
zeg niet van wie ik dat heb , zeer betrouwbare bron guys

Lol, hij kan het maar zowat iedere jongere in australie, kan melbourne op een bepaald niveauHet was daar 200x zo populair als jump in nl is geweest.
Blijft epische track, heeft ie gewoon een keer op z'n facebook gepost volgens mij
Was melbourne shuffle hier maar zo populair geweest, epische dancestijl ;(
Heb je ook wel weer gelijk in. Grappig dat Zyzz ook enigszins kan shufflen, heb die vids wel is gezien maar nooit bij stilgestaan dat hij aan het shufflen was. Relateer het altijd aan hardstyle en niet die softe muziek wat hij daar draaide xdTe moeilijk voor velen om te leren. Daartnaast gaat die stijl zo de afgrond in als het populair zou worden, net als jump.
Lol, hij kan het maar zowat iedere jongere in australie, kan melbourne op een bepaald niveauHet was daar 200x zo populair als jump in nl is geweest.
is gay
Ja denk dat t daaronder valt ja. Van de Zara heb ik hem, is volgens mij dezelfde als die hij heeft.
---------- Toegevoegd om 01:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------
Kreeg je geen problemen met je ouders met zulke kapsels?![]()

Heb je ook wel weer gelijk in. Grappig dat Zyzz ook enigszins kan shufflen, heb die vids wel is gezien maar nooit bij stilgestaan dat hij aan het shufflen was. Relateer het altijd aan hardstyle en niet die softe muziek wat hij daar draaide xd
Seems u a little?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

drink je eigenlijk alcohol kraka , want nuchter zou ik nog niet eens mijn voeten willen verzetten
grtz

Hij kan shufflen maar daar is ook alles mee gezegd. Erg minimalistische running man. Hoe meer je glided hoe vetter imo, dat is ook veel moeilijker. En natuurlijk afwisselen met draaien, kicks en hops. Het mooist is nog om het te laten lijken alsof het je geen moeite kost. Gewoon droog om je heen kijken terwijl je gaat. Bitches be mirin'
Ik begin vaak een beetje te cripwalken en dat bouw ik dan steeds verder op waarna ik ga shuffelen. Moet de beat van de muziek dat wel toelaten natuurlijk. En ergens ben ik wel blij dat het niet populair is hier, val je tenminste nog op wanneer je het ergens doet.
Na 8 bier ben ik alleen nog maar aan het deinen, beetje voetenwerk misschien. Als ik dan voluit ga komt er niks meer van![]()
trainen is zo 2009..
---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------
deinen ? is dat zo een beweging waarbij dat je bv een sigarettenpeuk met je voet uitdoet?
Nee dat heet 'stampe-tenen' deinen is gewoon een beetje op de maat van de muziek bewegen