jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Ik Melbourne shuffle. En ik kan het goooeeed. Mirin?
vid
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bobbin maak is filmpje van je poppin. Ik kan trouwens ook poppen en beetje tekto ik, verder cripwalk en side en moonwalk.
---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------
Ik heb die grijze broek ook die hij heeft, hij past me alleen niet meer zo goed. Hopelijk in de cut weer
heb er nog eentje gevonden , de laate x dat ik nog haar had (2009)[Afbeelding niet meer beschikbaar]

in het begin wel maar naa een tydje niet meer ehJa denk dat t daaronder valt ja. Van de Zara heb ik hem, is volgens mij dezelfde als die hij heeft.
---------- Toegevoegd om 01:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------
Kreeg je geen problemen met je ouders met zulke kapsels?![]()

ouders zyn indd wel moslims en extreem geloovig , ik word zowizo aanvaard ben hun zoon?Zijn je ouders moslims? lijkt me dat zoveel faggotry (in hun ogen dan) niet aanvaard wordt in die community, ofwel?

totaal niet maar goed je weet het beter dan my

de betere shit, mirin.Ik Melbourne shuffle. En ik kan het goooeeed. Mirin?
True dat, mensen zijn nog steeds niet bewust van het feit dat nicotine ook gewoon een AAS is.Sinds ik rook omdat zyzz dat ook doet maak ik de gains van m'n leven!
meerderheid van de mens zegt dat ze iets goed kunnen , terwijl het op niets trekt
vids er gtfo and take your fail with you
grt
U just jelly brah. Niet gek want ik las in een ander topic dat je net op je benen kan blijven staan, laat staan dansen!! En dan zie je mij in da club.. dansen alsof het niets is. Haters will be hatin'
Nou gtfo kreupele flikkâh
Gr.

Daar ben ik pro in. (srs)
demanding vid of zyzz shuffling.Zyzz kan trouwens ook melbourne, maar hij bakt er niet zo veel van moet ik zeggen![]()