XXL Nutrition

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij kan shufflen maar daar is ook alles mee gezegd. Erg minimalistische running man. Hoe meer je glided hoe vetter imo, dat is ook veel moeilijker. En natuurlijk afwisselen met draaien, kicks en hops. Het mooist is nog om het te laten lijken alsof het je geen moeite kost. Gewoon droog om je heen kijken terwijl je gaat. Bitches be mirin'

Ik begin vaak een beetje te cripwalken en dat bouw ik dan steeds verder op waarna ik ga shuffelen. Moet de beat van de muziek dat wel toelaten natuurlijk. En ergens ben ik wel blij dat het niet populair is hier, val je tenminste nog op wanneer je het ergens doet.

QFT, Ga je welleens naar feesten? Zoja dan zal ik wel eens rond kijken of ik je zie:o

QFT, Ga je welleens naar feesten? Zoja dan zal ik wel eens rond kijken of ik je zie:o

Aankomende feb naar hardbass. Voor de rest hardstylefeestjes in The level in Arnhem. Decibel, Q-base, in Qontrol, Mysteryland, Qlimax, Defqon. U name it :D heb alleen geen phatpants.. Dat vind ik er echt té stom uitzien. Bovendien is het dan helemaal niet meer moeilijk om een overtuigende runningman te doen en dat is juist de uitdaging imo

Aankomende feb naar hardbass. Voor de rest hardstylefeestjes in The level in Arnhem. Decibel, Q-base, in Qontrol, Mysteryland, Qlimax, Defqon. U name it :D heb alleen geen phatpants.. Dat vind ik er echt té stom uitzien. Bovendien is het dan helemaal niet meer moeilijk om een overtuigende runningman te doen en dat is juist de uitdaging imo

Hardbass misschien, februari wel reverze maar is een beetje ver weg voor jou denk.

Decibel-qbase-defqon & mysteryland ben ik ook sowieso aanwezig.

Oja phatpants gaan idd nergens over. Heel die ravers look vind ik voor fags btw, net emo

editz:

In qontrol is trouwens afgelast,

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat dit topic over de god ging en niet hoe jullie unaesthetic zitten te failen.

u mad?

Ik ga die shuffle ook leren!:)

En waarom maken we geen Zyzz Music Playlist? Heb er al meerdere gedownload (Alle die langskwamen) I like them..

op hardstyle mot je bruut hard gaten in de vloer stampe en anders niks

en nu gaan we het weer uitsluitend over Zyzz hebben!

Ik was net zoals zyzz net aan het gamen met die muziek:):):)

Ja dat ken jij wel hè?

dikkert!

:trollface:

dam bra , ik ben niet degne op de foto
denk je dat ik dan nog zou durven buitenkomen , laat staan posten op een bb forum
grt

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Ik was net zoals zyzz net aan het gamen met die muziek:):):)

hhaaha :D ik was trouwens maar aan het zeveren , ik weet helemaal niet op welke muziek die gamed

u mad?

dam bra , ik ben niet degne op de foto
denk je dat ik dan nog zou durven buitenkomen , laat staan posten op een bb forum
grt

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

hhaaha :D ik was trouwens maar aan het zeveren , ik weet helemaal niet op welke muziek die gamed

u mad?
zeveren was best correct, muziek staat op zn facebook.
u mad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.858
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

im not mad

im not mad

Imitators maken geen schijn van kans:o

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

gaat meer over jullie dan over the king of aesthetics. maarja soit
en @ lorenzzz: ik heb ze ook al allemaal en kijk nu in in zijn posts in de muziek sectie van bb.com
U mirin?

Boeiend, in humor en geouwehoer word sowieso overal offtopic gepraat
23h9czm.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven