XXL Nutrition

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
sniper x heeft ook geen massa en zijn kippenborst is ook mooi aestetisch

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.663
sniper x heeft ook geen massa en zijn kippenborst is ook mooi aestetisch

2quua34.jpg

Zyzz is tall, lean and muscular, heeft qua gezicht de bone structure van een god, en kleed zich goed. In het oogpunt van de vrouw wordt dat als ideaal beschouwd. Deze gozer heeft een mooi lichaam, maar is klein en gedrongen, heeft een bolle kop en geen goede bone structure en flinke inhammen.

Zyzz is tall, lean and muscular, heeft qua gezicht de bone structure van een god, en kleed zich goed. In het oogpunt van de vrouw wordt dat als ideaal beschouwd. Deze gozer heeft een mooi lichaam, maar is klein en gedrongen, heeft een bolle kop en geen goede bone structure en flinke inhammen.

Gast haha, je wilt beweren dat zo'n fysiek geen streven voor jou is?

Gast haha, je wilt beweren dat zo'n fysiek geen streven voor jou is?

Als je mijn post goed hebt doorgenomen heb ik ook niets op zijn fysiek aan te merken. Zo'n fysiek is met mijn lengte sowieso al moeilijk genoeg/onmogelijk om te halen. Het oogt mooi op foto's omdat je dan er geen lengte aan kunt verbinden. In real life oogt lang en gespierd mooier dan klein/gedrongen gespierd.

Alleen als je het om 193cm plakt

op 170 is het nou eenmaal niet zo indrukwekkend. Zet zyzz ernaast en hij lijkt op een kabouter.

U MAD?

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Come at me broh
Ik snap niet wat jullie issue nou is met lengte, dit zeg ik niet omdat ik nu mijzelf wil verdedigen ofzo maar wat de **** boeit het nu.
Ik ben wel wat klein maar 170 is toch een redelijk mooie lengte, vooral als je het vergelijkt met de rest van de wereld. In nederland zijn de mensen nou eenmaal ****ing big daar is niks aan te doen.. Het gaat gewoon om het buff zijn, kan je wel kilo's gaan tellen maar die zeggen geen ****.
Je wint niks met die kilo's, het gaat erom hoe je eruit ziet. Ooit gehoord van een Mr. O die niet gewonnen heeft omdat hij wel groot was maar ''Net iets te klein.''
Wat een joke..

haters gonna mire.

u mad brah?

Ik snap niet wat jullie issue nou is met lengte, dit zeg ik niet omdat ik nu mijzelf wil verdedigen ofzo maar wat de **** boeit het nu.
Ik ben wel wat klein maar 170 is toch een redelijk mooie lengte, vooral als je het vergelijkt met de rest van de wereld. In nederland zijn de mensen nou eenmaal ****ing big daar is niks aan te doen.. Het gaat gewoon om het buff zijn, kan je wel kilo's gaan tellen maar die zeggen geen ****.
Je wint niks met die kilo's, het gaat erom hoe je eruit ziet. Ooit gehoord van een Mr. O die niet gewonnen heeft omdat hij wel groot was maar ''Net iets te klein.''
Wat een joke..

Ik ben gewoon jelly brah.

skaters gun skate brah they mad come at us shaters u mad?
dang im on fire brah they all mad jobrah

Haha wat een bazentopic! Die zyz is de man!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven