XXL Nutrition

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe weet jij dat?

Dat weet ik. En als je refereert naar dat filmpje, dan zijn het foto's van bijna 2 jaar geleden. Maar whtvr. We hebben het over deze Zyzz jongen, meer body pics pls.:D

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

U MAD ?

BRAH?

Waarom mad? Je maakt me eerder "blij" met die foto's, god, wat een lichaam! Wat is zijn afkomst eigenlijk?

Dat weet ik. En als je refereert naar dat filmpje, dan zijn het foto's van bijna 2 jaar geleden. Maar whtvr. We hebben het over deze Zyzz jongen, meer body pics pls.:D

Mag ik vragen wat er mis is met z'n kop buiten dat idiote kapsel? Volgens mij vinden vrouwen dat over het algemeen best aantrekkelijk zo'n brede kaaklijn of heb ik er geen kijk op?

Mag ik vragen wat er mis is met z'n kop buiten dat idiote kapsel? Volgens mij vinden vrouwen dat over het algemeen best aantrekkelijk zo'n brede kaaklijn of heb ik er geen kijk op?

Zijn kapsel inderdaad. Die gare tuitlipjes de héle tijd, je bent een 'man', geen breezerchick. Zijn lippen / mond vind ik niets, terwijl zijn kaaklijn inderdaad mooi is.. maar dan had hij een grotere mond / vollere lippen moeten hebben (aangezien die kaaklijn zo breed is). En die neus, neh. Ogen zijn wel mooi, maar die wenkbrauwen vind ik iets te "vrouwelijk". Ik weet niet, zijn hoofd is gewoon. :mad: Plaats het maar op EG (of vraag het in real life), dan is mijn reactie nog vriendelijk.. believe me.

Maar hey, ik wil die jongen niet helemaal afkraken en "rothoofd" is niet zo lief om te zeggen, I know (beetje te laat mee, maar goed). Wel echt respect voor zo'n lichaam.. En ja, ik ben onervaren, maar volgens mij is het ook echt een coïtusgod. :D Love the body!!

Het ergst is toch wel geëpileerde wenkbrauwen, veel metrocoïtusueler kan je echt niet worden. Oerlelijk ook nog eens.

• Topic Starter Topic Starter
http://www.youtube.com/watch?v=9DVThIzgSnU&feature=player_embedded

u mirin?

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

uZiF9.gif

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

8089128842af.png

http://www.gifflix.com/files/8089128842af.gif

De t*ring die gozer is volgens mij nog narcistischer als ik, maar wat gedraagt hij zich als een mong**l zeg.

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Het ergst is toch wel geëpileerde wenkbrauwen, veel metrocoïtusueler kan je echt niet worden. Oerlelijk ook nog eens.

Idd yuggghhh!! Dit is geen vent.

wtf is mirin?

Auch...

stiff dead? dan maakt het imo nog impressiver ahahahhah

ik weet nou niet of ik jouw serieus kan nemen. vind je die gast nou echt geweldig of doe je alsof en is dat zeg maar de grap?

een deadlift start met het gewicht dood liggend op de grond. niet vanuit het rack, dat maakt het serieus lichter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven