- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met welk stukje, of met de hele post?
Tja je ziet het tegenwoordig steeds meer. Mannen met Uggs, geëpileerde wenkbrauwen. Ik scheer mijn unibrow bij, zodat hij niet doorloopt, maar het zijn nog steeds mannenbrauwen
Er bestaat een groot verschil tussen aandacht aan je uiterlijk besteden, en aandacht aan je uiterlijk besteden en meteen je mannelijke look verliezen. Dat zien ze niet.
Ik gebruik ook Nivea for men en dat soort dingen, maar daar ligt het niet aan. Elke ochtend zie ik nog steeds een vent voor de spiegel![]()
So true.Met ie-der woordje dat je hebt getypt. En nu weer. Maar dat probeerde ik net ook duidelijk te maken, misschien op een niet zo leuke manier, maargoed.. ik vind het echt tóóóótaal geen mooie jongen! Als hij niet zo'n lichaam had, had niemand naar hem "op"gekeken..
Epileren mag als je een unibrow hebt, haha.. als het IDD maar lekker mannelijk blijft!!So true.

Nee dat vind ik pijn doen! Das misschien weer meer een wijven kant, want mannen moeten toch tegen pijn kunnen?
Ze heeft me 1x geëpileerd en t*ring dat deed zeer!
Doe het gewoon met de tondeuse op mijn scheer apparaat![]()
haha.. laat staan dat je je benen zou moeten harsen, pff!

. Geniaal! hahah