AndroidHealthClinic

De MARKP kracht log CUT LOG

Bezoekers in dit topic

Lijkt me geen goed plan, je zit nu al rond de 30% vetpercentage.

Plannen, basis opbouwen en lange termijn denken lijkt me gezonder.
Ja klopt heb me al van gedachte veranderd.
Ik ga gewoon normaal eten niet volproppen wat ik nu doe.
Dan val ik vanzelf af. Sinds dat mijn medicatie veranderd is heb ik veel minder honger dus ik val automatisch af zonder te tellen als ik mezelf niet volprop.
Ben benieuwd of ik die 100 kg press dit jaar nog kan krijgen.
 
Maar ik denk niet dat ik 30% ben. meer rond de 22-24% ofzo
Dit was ik toen ik 79 kg woog als je dat uitrekend kan 30% niet
 

Bijlagen

  • aa.png
    aa.png
    275,2 KB · Weergaven: 83
Hoeveel % denk je dat dit is ?
 
Ja klopt heb me al van gedachte veranderd.
Ik ga gewoon normaal eten niet volproppen wat ik nu doe.
Dan val ik vanzelf af. Sinds dat mijn medicatie veranderd is heb ik veel minder honger dus ik val automatisch af zonder te tellen als ik mezelf niet volprop.
Ben benieuwd of ik die 100 kg press dit jaar nog kan krijgen.

Dude...... doe normaal I’m out jij bent niet te helpen
 
Ja van dieet veranderd niet van schema
dat is iets anders
Either way it's changing your mind, it never stops, I've got a funny feeling you don't really know what you want, or every person inside of you wants something else. :trollface:
 
Either way it's changing your mind, it never stops, I've got a funny feeling you don't really know what you want, or every person inside of you wants something else. :trollface:
 

Bijlagen

  • 1599943733868.jpeg
    1599943733868.jpeg
    48,1 KB · Weergaven: 78
Jongens, als hij weer zo iets geks wilt doen als dagelijks deadlifts tegen zijn max, dan kan het geen kwaad om er iets van te zeggen, maar verder, laat hem gewoon lekker trainen en zijn ding doen
 
Jongens, als hij weer zo iets geks wilt doen als dagelijks deadlifts tegen zijn max, dan kan het geen kwaad om er iets van te zeggen, maar verder, laat hem gewoon lekker trainen en zijn ding doen
Okay chief :thumb:
 
Ok ik heb besloten om te tellen van de calorieen te dellen 2500-2700 clorie per dag en 150 meer dan gram eiwit ik gok mijn maintenance met 1-2x per dag trainen zou wel iets van 3200 zijn

Dit ga ik volhouden 1000%.
 
Ik heb nu al sinds 2 september elke dag getraind en meerdere keren 2x per dag.
Mischien verandert mijn schema wel steeds maar mijn kracht gaat wel goed omhoog dus is geen probleem
Zelfs vandaag met shouderdrukken merkte ik dat ik met de 2de keer trainen sterker was dus het werkt wel goed voor mij.
Morgen 80 kg schouderdrukken als het niet lukt probeer ik gewoon nog een keer savonds
Maar ik ga er vanuit dat het lukt. Vandaag had ik m echt bijna ik was voorbij de sticking point ik had gewoon door moeten drukken en ik had hem gehad.
 
Wat was mijn vet percentage in deze foto? was hier 68 kg met 210 kg deadlift. Dit was voordat ik ooit anabolen gebruikt heb. Heb nu ongeveer 8-10 kg meer spiermassa dan dat
Deze niveau droogheid wil ik weer halen.
 

Bijlagen

  • HdLWntj.jpg
    HdLWntj.jpg
    26,4 KB · Weergaven: 67
Back
Naar boven