Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

  • Liever jij dan ik

    Edit: je lijkt me best een leuke vader hoor, kan ik eindelijk eens trainen met de fam

    Ja beetje vreemd als jij je eigen moeder wilt wiepen, nie? Of bedoel je daarmee te zeggen dat je moeder spuuglelijk is?
     
    • Haha
    Waarderingen: Saus
    Zolang je maar beseft dat jij het resultaat bent van iemand die zo gek is om je spuuglelijke mams te wiepen :thumbs: Fijne avond Jesper.

    Ik heb het in ieder geval niet van een vreemde :p. Hetzelfde kameel.
     
    Stingers moeten ze gewoon verbieden 😨

    Dus in jouw geval mag je een tanktop dragen met een magere 100 kg bench? Maar dan ben je toch nog steeds maar een bro van 72 kg?
     
    Dus in jouw geval mag je een tanktop dragen met een magere 100 kg bench? Maar dan ben je toch nog steeds maar een bro van 72 kg?
    1,5 x 72 = 108 kg bench
    Gaat sowieso nog wel ff duren
    Maar vind tanktops sowieso niet mooi, ga er ook nooit een rocken al kan ik 3x mn bodyweight benchen
     
    Same voor de fitchicks bij ons. Die de broek zover optrekken dat dr broek lekker in dr rest hangt.
    Sowieso schijnen steeds meer vrouwen te denken dat ze “fitchick” zijn. Me pre workout meal komt er vaak bijna uit bij basic
     
    Gymshark outfitje en een hipcircle is genoeg toch?
    Haha precies dit. Als ik een euro krijg voor iedere vrouw met deze omschrijving in de sportschool kan ik stoppen met werken
     
    Drukte + beperkt aantal apparaten ivm 1.5 meter
     
    Back
    Naar boven