AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ja hij hapert niet en houd niet in maar valt gewoon uit en springt dan meteen weer aan of hij valt volledig uit :scratch: Met haperen bedoelde ik dus het uit en aan springen.

Hopen dat dat (startonderbreking op zijstandaard) de oorzaak was.

Begint hier te stormen,.morgen maar eens uitproberen. Is er nog iets anders dan wd40 wat ik kan gebruiken? Beetje olie?

Misschien niet. Ik noemde WD40 omdat het vuil en oude smeerresten (bv. van de ketting) goed verwijderd, niet per se om te smeren.

On topic (toch niet, zie dat het over de sportschool gaat): hier ook stormachtig, heb mijn korte vakantie naar de Eiffel uitgesteld i.v.m. de weersverwachting. Had bij nader inzien beter toch vanochtend kunnen gaan, het slechte weer komt uit het W en gaat niet door naar Duitsland.

Wat ik mateloos irritant vind is dat er (vooral in commerciele gyms) soms muziek wordt gespeeld waarbij samples uit goede muziek gehaald zijn en deze dan in repeat gezet met vreselijk pitch corrected vocalen erover. Op deze manier worden vele nummers verknoeid. Vooral muziek uit de jaren 80 die ik goed vind.
Wat me ook stoort zijn mensen die hun gewichten achterlaten of hun handdoek achterlaten op een bank of toestel om deze in gebruik te houden. Wat is nu het nut van 2 oefeningen voortdurend af te wisselen?

Gappies die 30 kg wegen en kreunen bij elke oefening, hun abs gaan flexen of opeens hun shirt helemaal niet meer aan hebben.

Ik vind dat iedereen zijn shirt aan moet houden, behalve fitchicks die nu allemaal in legging en sportbeha gaan trainen, dat is prima natuurlijk.
nou een aantal 'fitchicks' die ik rond zie lopen mogen ook wel een shirt aan doen anders :o

Mensen die enkel met je beginnen praten als ze zien dat je sterker bent dan hun.
Mensen die elkaar een kus geven ipv een knikje of hand geven.

Terug
Naar boven