MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

al stort het hele pand van basic fit in elkaar en lig je dood onder het puin dan nog hebben ze een ontsnappingsclausule
waardoor ze je nabestaanden niets hoeven uit te keren
Als ze grof nalatig of met kwade intentie hebben gehandeld zijn die algemene voorwaarden niets meer waard.
 
al stort het hele pand van basic fit in elkaar en lig je dood onder het puin dan nog hebben ze een ontsnappingsclausule
waardoor ze je nabestaanden niets hoeven uit te keren
Dat is in Helmond zo ja.
 
Als ze grof nalatig of met kwade intentie hebben gehandeld zijn die algemene voorwaarden niets meer waard.

ik weet dat ze bij ons zwaar achter lopen met regulier onderhoud ,dat zie ik aan veel kleine schades/gebreken die er al jaren zitten (ik had tijdens de gesloten corona periode de valse hoop dat ze nu dan maar alles gingen herstellen maar helaas ze hadden helemaal niets gedaan,behalve stofzuigen :roflol:)
ook is er al een keer bij mij een kabel geknapt bij een lat pulldown ,alleen dankzij mijn fabelachtige reflexen kon ik schade aan mijn uitermate knappe gezicht voorkomen, maar had ik wel schade dan nog kon ik enige vorm van schadevergoeding vergeten ,dit is allemaal contractueel vastgelegd in dermate kleine letters dat je er een microscoop voor nodig hebt ,een knappe kop die een cent van deze aasgieren kan afpakken



Dat is in Helmond zo ja.
:flipoff:
 
Bij mij brak twee jaar geleden de (onbreekbare) belt van een Matrix chest supported row machine en werd ik een eind naar achter gelanceerd, tegen een leg press. Vond de sportschooleigenaar wel erg bezorgd opeens. De andere eigenaar probeerde de volgende dag vol te houden dat de belt onbreekbaar was.
 
ik weet dat ze bij ons zwaar achter lopen met regulier onderhoud ,dat zie ik aan veel kleine schades/gebreken die er al jaren zitten (ik had tijdens de gesloten corona periode de valse hoop dat ze nu dan maar alles gingen herstellen maar helaas ze hadden helemaal niets gedaan,behalve stofzuigen :roflol:)
ook is er al een keer bij mij een kabel geknapt bij een lat pulldown ,alleen dankzij mijn fabelachtige reflexen kon ik schade aan mijn uitermate knappe gezicht voorkomen, maar had ik wel schade dan nog kon ik enige vorm van schadevergoeding vergeten ,dit is allemaal contractueel vastgelegd in dermate kleine letters dat je er een microscoop voor nodig hebt ,een knappe kop die een cent van deze aasgieren kan afpakken




:flipoff:
Als jij kunt aantonen dat er een aantal keer is aangegeven dat de boel gevaarlijk is, dan kun je alsnog schade verhalen. De wet gaat boven dit soort voorwaarden.

Uiteindelijk heb je er niet zo veel
Aan want je krijgt je gebit er niet van terug .... maar compensatie en smartengeld kun je dan keer wel krijgen.
 
“Hey man, zieke aders, hoe doe je die? Is anabole zeker toch ja man? Jij spuit sowieso een liter per maand man”

- Sorry, maar dit is voor mij echt nummer 1 situatie waarin ik lieg dat ik natty ben.
 
Dat ik er vandaag op werd aangesproken dat het niet is toegestaan om op sokken te trainen en of ik mijn schoenen weer wilde aandoen. Squats, deadlifts e.d. doe ik altijd op sokken en dit is de eerste keer dat een medewerker (Basic Fit) er wat van zegt.
Basic fit heeft toch een vloer waar meer demping in zit dan in mening schoen?
 
Zijn bouwvakkersschoenen met stalen neuzen dan verplicht? Sportschoenen gaan weinig uitmaken als een paar schijven op je poot donderen.
I can relate ... gympies helpen daar niet tegen :dunno:
 
Laatst bewerkt:
Mensen die stinken
Mensen die onnodig aparaten bezet houden
Mensen die met teenslippers komen trainen
Mensen die overdreven geluid maken
Mensen die smsen of bellen in de sportschool
Mensen die met te grote groepen komen trainen
Mensen die continu in de spiegel staan te 'flexen'
Mensen die overdreven dicht voor de spiegel gaan trainen
Mensen die met jan en alleman bemoeien en het altijd maar beter weten
Mensen die squaten in de smith
Mensen die je komen vragen of je nog lang bezig bent op dat apparaat die je op dat moment gebruikt
Mensen die je niet helpen terwijl je met moeite je laatste rep er uit probeert te pompen (ala Jesaja)
Mensen die een te korte en/of te strakke broeken aantrekken (ik doel op mannen)
Mensen die denken dat ze grappig zijn en vinden dat de gehele sportschool dit moet weten
Mensen die overdreven en/of onnodig smijten met gewichten (ala branch warren)
Mensen die eigenwijs zijn in het onjuist uitvoeren van oefeningen

Nee ik irriteer me niet zo erg in de sportschool.
Eigenlijk vat dit het wel samen. Maar mensen die stinken wel het allermeest. We hebben een man bij ons in de fitness waar ik mijn schema op moet aanpassen om niet in een straal van 20 meter erbij in de buurt te hoeven trainen. Hij is hier meerdere.malen op aangesproken en doet dan wat deo op maar dit helpt de eerste 5 minuten...
 
Eigenlijk vat dit het wel samen. Maar mensen die stinken wel het allermeest. We hebben een man bij ons in de fitness waar ik mijn schema op moet aanpassen om niet in een straal van 20 meter erbij in de buurt te hoeven trainen. Hij is hier meerdere.malen op aangesproken en doet dan wat deo op maar dit helpt de eerste 5 minuten...
Dat snap ik dus niet, als je 1x door iemand word aangesproken dat je stinkt, moet je toch beseffen dat het echt wel erg is en onmiddellijk iets aan je hygiëne veranderen. Ik zou door de grond zakken en naar huis gaan.
 
Eigenlijk vat dit het wel samen. Maar mensen die stinken wel het allermeest. We hebben een man bij ons in de fitness waar ik mijn schema op moet aanpassen om niet in een straal van 20 meter erbij in de buurt te hoeven trainen. Hij is hier meerdere.malen op aangesproken en doet dan wat deo op maar dit helpt de eerste 5 minuten...
Dat stinken is bij sommige echt absurd. Vooral die soumaliers en andere gekke afrikanen stinken als de tering, no racist. Alsof we een constante walm van kruiden om hun heen hangt.
Dat snap ik dus niet, als je 1x door iemand word aangesproken dat je stinkt, moet je toch beseffen dat het echt wel erg is en onmiddellijk iets aan je hygiëne veranderen. Ik zou door de grond zakken en naar huis gaa
Dat snap ik dus niet, als je 1x door iemand word aangesproken dat je stinkt, moet je toch beseffen dat het echt wel erg is en onmiddellijk iets aan je hygiëne veranderen. Ik zou door de grond zakken en naar huis gaan.
Zal je verbazen, wij hebben een collega er al best vaak op aangesproken maar claimt stellig twee keer per dag te douchen en goeie mond hygiene.
 
Ik had laatst iemand die van drie plaatsen een soort van tricep station had gemaakt met een bankje in het midden en deed dan een setje triceps hier en dan de volgende daar en dan op zn bankje...gewoon alles bezet houden.

Sommige mensen denken echt dat ze alleen in de gym trainen.
 
Dat stinken is bij sommige echt absurd. Vooral die soumaliers en andere gekke afrikanen stinken als de tering, no racist. Alsof we een constante walm van kruiden om hun heen hangt.


Zal je verbazen, wij hebben een collega er al best vaak op aangesproken maar claimt stellig twee keer per dag te douchen en goeie mond hygiene.
Ieder normaal mens schaamt zich toch kapot als hij hier meerdere malen op aangesproken wordt zou je denken...
 
Had laatst ook een negr0 beide kanten van kabelstation gebruikte voor exact dezelfde hoogten. Switch gwn je rope ofzo met een kant. Trekt wss ook uitkering zo lui.
Deze ga ik mooi nadoen 🤣

Zo irritant als ik kickbacks aan het doen ben er er zo nodig weer iemand zijn biceps aan de andere kant moet doen. Helemaal als dat tijdens een setje is, en ik weer eens lekker ver weg in gedachten ben.
Wacht gewoon, ga schuin staan (waarom moet ik dat doen, als zij er tussendoor gaan?!) of pak gewoon een dumbbell.
 
Back
Naar boven