ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
DankjewelAfrikanen rijden anderen afrikanen van de weg en hebben schrik van zwarte honden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DankjewelAfrikanen rijden anderen afrikanen van de weg en hebben schrik van zwarte honden.
Ik vond dit stukje wel mooiIk, realist zoals bijna iedereen, vond dat hij een grove kop had met zijn brede neus en dikke lippen

Mij noemen ze de blanke blanke, vanwege,mij noemen ze ook wel de blanke n*ger ,vanwege mijn dikke lippen en grote piemol

Ik weet niet waarom maar ik stel deze verhalen verschrikkelijk hard op prijs![]()
Afrikanen rijden anderen afrikanen van de weg en hebben schrik van zwarte honden.
Daar erger ik me niet aan, dat vind ik juist grappigDit vind ik ook een raar zicht, Als er mannen rondlopen waarbij hun tepels langs hun tanktop steken vind ik het best akward.
Die pincher hier thuis ook, verloofde van mn beste vriend is een negerin, als die pincher hier haar ziet gaan haar haren op haar rug recht staan, best raar want is wel een aardig en rustig meisjeGary werd inderdaad door een Malawier (weet ff niet waar het tremateken zit) aangereden.
En vergeet niet: honden zijn ook racistisch, wij witten hadden niets te vrezen van ze.
Niet? Ik word er ook niet boos van of lig er niet wakker van maar toch irriteert het mijDaar erger ik me niet aan, dat vind ik juist grappig

Maak je borst maar nat (heb je heel wat water voor nodig zo te zien op de laatste pic), ik ben op zoek naar een hardcore gym en dan ga ik weer loggen.
Jij bent ook al zo’n lekker sociaal figuur in de gym? Ik herken wat elementen.
en t erge van al, ze is zelf zwart, hypocriet beestDie pincher hier thuis ook, verloofde van mn beste vriend is een negerin, als die pincher hier haar ziet gaan haar haren op haar rug recht staan, best raar want is wel een aardig en rustig meisje

Wat mij ergert is meer gedrag waardoor ik last heb van iemand, of waardoor anderen dat hebben.Niet? Ik word er ook niet boos van of lig er niet wakker van maar toch irriteert het mij![]()
Daar heb je een punt, dat is idd stukken vervelender,Wat mij ergert is meer gedrag waardoor ik last heb van iemand, of waardoor anderen dat hebben.
Niet opruimen van gewichten, het claimen van apparatuur/stations met groepen. Wel handdoek neerleggen en niet trainen (ja, rust tussen sets is prima). Overdreven veel geluid maken.
Wat mij ergert is meer gedrag waardoor ik last heb van iemand, of waardoor anderen dat hebben.
Niet opruimen van gewichten, het claimen van apparatuur/stations met groepen. Wel handdoek neerleggen en niet trainen (ja, rust tussen sets is prima). Overdreven veel geluid maken.
Kan niet wachten
Startonderbreking gevonden net. Pinnetje die je in kan drukken, wat de standaard dus moet doen. Paar keer goed ingedrukt, zometeen even een rondje rijden..Geen lampjes die aan staan op t display. Blijft mooi stationair lopen in neutraal en ook in versnelling.
Volgens mij kan haperen/inhouden bij rijden daar niet door komen, alleen niet-starten. Maar als je een spuitbus WD40 hebt, zou je voor de zekerheid daarmee de boel kunnen 'flushen'.
Met haperen bedoelde ik dus het uit en aan springen.