Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik moet zeggen dat ik mij steeds minder irriteer en ook wel vrolijker ben de laatste tijd. Af en toe heb ik wel mindere momenten maar dan zeur ik gewoon ff tegen iemand en dan ben ik het kwijt:p

Afrikanen rijden anderen afrikanen van de weg en hebben schrik van zwarte honden.

Gary werd inderdaad door een Malawier (weet ff niet waar het tremateken zit) aangereden.

En vergeet niet: honden zijn ook racistisch, wij witten hadden niets te vrezen van ze.

Gary werd inderdaad door een Malawier (weet ff niet waar het tremateken zit) aangereden.

En vergeet niet: honden zijn ook racistisch, wij witten hadden niets te vrezen van ze.
Die pincher hier thuis ook, verloofde van mn beste vriend is een negerin, als die pincher hier haar ziet gaan haar haren op haar rug recht staan, best raar want is wel een aardig en rustig meisje

Maak je borst maar nat (heb je heel wat water voor nodig zo te zien op de laatste pic), ik ben op zoek naar een hardcore gym en dan ga ik weer loggen.

Startonderbreking gevonden net. Pinnetje die je in kan drukken, wat de standaard dus moet doen. Paar keer goed ingedrukt, zometeen even een rondje rijden..Geen lampjes die aan staan op t display. Blijft mooi stationair lopen in neutraal en ook in versnelling.

Die pincher hier thuis ook, verloofde van mn beste vriend is een negerin, als die pincher hier haar ziet gaan haar haren op haar rug recht staan, best raar want is wel een aardig en rustig meisje
en t erge van al, ze is zelf zwart, hypocriet beest :p
image.jpg

Niet? Ik word er ook niet boos van of lig er niet wakker van maar toch irriteert het mij :)
Wat mij ergert is meer gedrag waardoor ik last heb van iemand, of waardoor anderen dat hebben.

Niet opruimen van gewichten, het claimen van apparatuur/stations met groepen. Wel handdoek neerleggen en niet trainen (ja, rust tussen sets is prima). Overdreven veel geluid maken.

Wat mij ergert is meer gedrag waardoor ik last heb van iemand, of waardoor anderen dat hebben.

Niet opruimen van gewichten, het claimen van apparatuur/stations met groepen. Wel handdoek neerleggen en niet trainen (ja, rust tussen sets is prima). Overdreven veel geluid maken.
Daar heb je een punt, dat is idd stukken vervelender,

Er zit weer een sterk verhaal in de pipeline...

Startonderbreking gevonden net. Pinnetje die je in kan drukken, wat de standaard dus moet doen. Paar keer goed ingedrukt, zometeen even een rondje rijden..Geen lampjes die aan staan op t display. Blijft mooi stationair lopen in neutraal en ook in versnelling.

Volgens mij kan haperen/inhouden bij rijden daar niet door komen, alleen niet-starten. Maar ik kan me vergissen, als je een spuitbus WD40 hebt, zou je voor de zekerheid daarmee de boel kunnen 'flushen'.

Volgens mij kan haperen/inhouden bij rijden daar niet door komen, alleen niet-starten. Maar als je een spuitbus WD40 hebt, zou je voor de zekerheid daarmee de boel kunnen 'flushen'.

Ja hij hapert niet en houd niet in maar valt gewoon uit en springt dan meteen weer aan of hij valt volledig uit :scratch: Met haperen bedoelde ik dus het uit en aan springen.

Terug
Naar boven