RiPo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 848
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Dit dus ja... Begin steeds meer te neigen naar een eigen gym...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit dus ja... Begin steeds meer te neigen naar een eigen gym...
+1Wat mij ergert is meer gedrag waardoor ik last heb van iemand, of waardoor anderen dat hebben.
Niet opruimen van gewichten, het claimen van apparatuur/stations met groepen. Wel handdoek neerleggen en niet trainen (ja, rust tussen sets is prima). Overdreven veel geluid maken.
Koop gewoon ChucksDat ik er vandaag op werd aangesproken dat het niet is toegestaan om op sokken te trainen en of ik mijn schoenen weer wilde aandoen. Squats, deadlifts e.d. doe ik altijd op sokken en dit is de eerste keer dat een medewerker (Basic Fit) er wat van zegt.
Was je op een Deadlift platform? Vind ik ook trouwens onzin maar toen ik bij basic fit stage liep, zei de manager dus tegen mij dat die rubberen matjes veel zweet bacterieen bevat en dat het dus vies was voor je sokken/voeten. Bij mij zeggen ze nu niks hoor als ik op een Deadlift platform op sokken deadliftDat ik er vandaag op werd aangesproken dat het niet is toegestaan om op sokken te trainen en of ik mijn schoenen weer wilde aandoen. Squats, deadlifts e.d. doe ik altijd op sokken en dit is de eerste keer dat een medewerker (Basic Fit) er wat van zegt.
Nee, ik deed squats dus op het deel met rubberen matjes. Volgens de medewerker was het niet vanwege de hygiëne, maar vanwege de veiligheid "mocht er een gewicht op je voet vallen" en wat geneuzel dat zij dan niet verzekerd zijn.Was je op een Deadlift platform? Vind ik ook trouwens onzin maar toen ik bij basic fit stage liep, zei de manager dus tegen mij dat die rubberen matjes veel zweet bacterieen bevat en dat het dus vies was voor je sokken/voeten. Bij mij zeggen ze nu niks hoor als ik op een Deadlift platform op sokken deadlift
Ik had al een slecht beeld over Basic-Fit maar het wordt steeds erger 😂Dat ik er vandaag op werd aangesproken dat het niet is toegestaan om op sokken te trainen en of ik mijn schoenen weer wilde aandoen. Squats, deadlifts e.d. doe ik altijd op sokken en dit is de eerste keer dat een medewerker (Basic Fit) er wat van zegt.
Dit klinkt overigens wel logischNee, ik deed squats dus op het deel met rubberen matjes. Volgens de medewerker was het niet vanwege de hygiëne, maar vanwege de veiligheid "mocht er een gewicht op je voet vallen" en wat geneuzel dat zij dan niet verzekerd zijn.
Een paar schoenen gaat je ook niet redden als er een schijf op je poten dondert.
lol wat een onzin, ze zijn sowieso niet aansprakelijk voor wat jij jezelf aandoet in je training. lees de voorwaarden er maar eens op na
Zijn bouwvakkersschoenen met stalen neuzen dan verplicht? Sportschoenen gaan weinig uitmaken als een paar schijven op je poot donderen.Nee, ik deed squats dus op het deel met rubberen matjes. Volgens de medewerker was het niet vanwege de hygiëne, maar vanwege de veiligheid "mocht er een gewicht op je voet vallen" en wat geneuzel dat zij dan niet verzekerd zijn.
Dat verzekeringsverhaal kreeg ik een keer op m'n kop van de gymbasas omdat ik geen sluiters gebruikte op de fucking smith machine.Nee, ik deed squats dus op het deel met rubberen matjes. Volgens de medewerker was het niet vanwege de hygiëne, maar vanwege de veiligheid "mocht er een gewicht op je voet vallen" en wat geneuzel dat zij dan niet verzekerd zijn.

Een paar schoenen gaat je ook niet redden als er een schijf op je poten dondert.
Zijn bouwvakkersschoenen met stalen neuzen dan verplicht? Sportschoenen gaan weinig uitmaken als een paar schijven op je poot donderen.
Ligt eraan hoe de dames er uit zien 🤓Ben ik de enige die zich ergert aan de dames die avances maken in de sportschool?
8,5 tot 9.
Dan zeker niet, tenzij ze een IQ van -20 hebben, wil wel van positie ruilen met je 👀
lol wat een onzin, ze zijn sowieso niet aansprakelijk voor wat jij jezelf aandoet in je training. lees de voorwaarden er maar eens op na
Naast jou, met je knappe koppie, zitten er verder alleen maar lelijkerds op dbb.Ben ik de enige die zich ergert aan de dames die avances maken in de sportschool?

Heb je ook een home-gym?Ben ik de enige die zich ergert aan de dames die avances maken in de sportschool?