MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Altijd vervelend als dit gebeurt en je vervolgens jezelf vergiftigt.

Als zoiets gebeurt, smijt je telefoon dan weg, raap em niet op, en evacueer de ruimte. A de reactie kan je toch niet stoppen en vooral B er komt waterstof fluoride gas vrij bij lithium batterij branden. Dit gas is zeer giftig, veroorzaakt blindheid, ernstige brandwonden en is dodelijk bij inademing. Vormt fluorzuur (waterstoffluoride-oplossing) wanneer het oplost in water.
Bij indoor lithiumbatterij branden dus rennen ;).

Laatst bewerkt:
Naar stofje trouwens. Het gaat door je huid heen (of via inademen) en reageert vervolgens met calcium, magnesium en kalium in je bloed waardoor je een hartstilstand kan krijgen. Daarnaast breekt het botweefsel af.
Hierdoor kunnen de effecten vertraagt optreden als je al veilig denkt te zijn. Tevens kunnen je longen zich met vocht gaan vullen waardoor je verdrinkt in je eigen vocht.

Mooi spul.

Altijd vervelend als dit gebeurt en je vervolgens jezelf vergiftigt.

Als zoiets gebeurt, smijt je telefoon dan weg, raap em niet op, en evacueer de ruimte. A de reactie kan je toch niet stoppen en vooral B er komt waterstof fluoride gas vrij bij lithium batterij branden. Dit gas is zeer giftig, veroorzaakt blindheid, ernstige brandwonden en is dodelijk bij inademing. Vormt fluorzuur (waterstoffluoride-oplossing) wanneer het oplost in water.
Bij indoor lithiumbatterij branden dus rennen ;).
Daarom laat ik de smartphone in de auto liggen

1713985823586.png

Speciaal voor jou @royboyiron !
Hahaaa vet. Nou ik ben flink geïrriteerd en ga soms een beetje kokhalzen van die TikTok leggings. Maar ik doe er ook 2 x zoveel reps door :peachy: :punjab:

Speciaal voor jou @royboyiron !
Hey bedankt voor de tip @Kathlinoo .

Ultimate focus. Maar heb me al beetje neergelegd bij de leggings. Ik pas me wel aan .

Zo zie ik die peachy billetjes van @Turouise niet meer.

images (8).jpeg

Laatst bewerkt:
In een woke society als in NL kan je idd maar beter alles gescheiden van elkaar doen.

Volgens mij is die scheiding meer gedreven door mensen met een Islamitische achtergrond als ik het artikel zo lees.
Degene die in de Basic Fit het hardst staren en de jonge vrouwen lastig vallen, zijn hier wel vaker net de types met dergelijke achtergrond.

Terug
Naar boven