MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon een dislike!!!!!!
looking jawad bendaoud GIF
Hij is gepikeerd zou ik ook zijn met zo'n zooitje in de tuin 😝
 
Ik zie Sanca Saxon al met deze.. "ik ben piraat" :roflol:
 
Sanca Saxon het was eigenlijk wel een semi serieuze vraag. Is toch veel fijner om in een propere omgeving te wonen/trainen? Net alsof ik mn bureau na een week eens kuis, wat een rust opeens, ik heb hetzelfde met de gym.

Niet iedereen is hetzelfde. Ik hou juist niet van dat te steriele. Het gevoel dat je alles netjes terug op zijn plek moet leggen, geen rommel mag maken.

Voor sommigen ademt zo'n ruimte juist zin om te trainen uit. Lekker knallen, rammen en alles neer pleuren waar je zin in hebt. Alles mag gebruikt worden en geen zorgen als ergens een krasje op komt. Overal schijven en stangen om je heen, heerlijk!
 
Niet iedereen is hetzelfde. Ik hou juist niet van dat te steriele. Het gevoel dat je alles netjes terug op zijn plek moet leggen, geen rommel mag maken.

Voor sommigen ademt zo'n ruimte juist zin om te trainen uit. Lekker knallen, rammen en alles neer pleuren waar je zin in hebt. Alles mag gebruikt worden en geen zorgen als ergens een krasje op komt. Overal schijven en stangen om je heen, heerlijk!
Er is wel een verschil tussen er gebruikt uit zien en niet alles perfect moeten liggen en gewoon eruit zien als een verlaten ruimte uit 1856 waar je longkanker krijgt van al het stof en schimmels en andere shit dat daar ligt. En dat 2e is waar sanca traint
 
Er is wel een verschil tussen er gebruikt uit zien en niet alles perfect moeten liggen en gewoon eruit zien als een verlaten ruimte ui 1856 waar je longkanker krijgt van al het stof en schimmels en andere shit dat daar ligt. En dat 2e is waar sanca traint
Tot volgend jaar?
 
Er is wel een verschil tussen er gebruikt uit zien en niet alles perfect moeten liggen en gewoon eruit zien als een verlaten ruimte uit 1856 waar je longkanker krijgt van al het stof en schimmels en andere shit dat daar ligt. En dat 2e is waar sanca traint
Millenials :rolleyes:
 
Er is wel een verschil tussen er gebruikt uit zien en niet alles perfect moeten liggen en gewoon eruit zien als een verlaten ruimte uit 1856 waar je longkanker krijgt van al het stof en schimmels en andere shit dat daar ligt. En dat 2e is waar sanca traint

Waar je longkanker van krijgt? Wat is dit voor flauwekul.

De spullen staan buiten, er zit vanzelfsprekend roest en een zooi magnesium op. Iemand die in de bouw werkt boeit dit echt geen reet.

Liever dit dan zo'n laminaatvloertje op de slaapkamer. Ik heb ook jaren buiten getraind. Roest boeit niks. Het wijkt af van de norm, maar heel concreet boeit het niks dat iets verroest is.
 
Wat ik wel een nadeel vind buiten of hier in de schuur is dat het ijzer zo koud is dat je handschoenen aan moet.
 
Die moet je nu wel aan ja. Maar met een jack erbij is het aangenaam warm, train liever de winterperiode dan in de broeikast met 30 graden. Maar eigenlijk is het 10 van de 12 maanden prima te doen in de garage.
 
Bekijk bijlage 517561

ATX hexbar opgehaald vandaag voor rpb. Gelijk volgeladen. 287 gedaan maar sommigen gingen nog verder.
Dit is meer de hardcore look die ik wel heel nice vind! Maar goed ja ieder zijn ding he! Die bar staat ook nog op men wishlist
 
Uitgestorven bumpers, Leoko? Geloof dat een 10kg schijf van dit merk 100 euro moet kosten.


oh nee, een 10kg schijf kost 219!
 
Uitgestorven bumpers, Leoko? Geloof dat een 10kg schijf van dit merk 100 euro moet kosten.


oh nee, een 10kg schijf kost 219!

BERG. zeldzaam geworden. En ik heb een verzameling 50-ers. 2 sets van schnell, 2 sets Berg en 1 set Russische. Leoko helaas niet.
 
Ik wilde al een langere tijd foto’s van mij home gym plaatsen, maar nu is het dan eindelijk zo ver 😊

Sinds augustus 2017 ben ik trotse eigenaar van een home gym en ik moet zeggen dat ik in de afgelopen jaren toch nog best wel wat spul heb verkocht, geruild of nieuw gekocht.
Het afgelopen jaar heb ik eigenlijk niks nieuws meer gekocht (m.u.v. de bowbar en de kettlebelt), omdat er eigenlijk niks meer bij kan. Het totale oppervlakte is beperkt, namelijk 2.80 bij 2.30.
Wellicht vanaf maart 2021 een grotere home gym van 4.30 bij 2.30, maar deze is dan van hout en zal ik toch wat minder kunnen ophangen vrees ik.

Een overzicht van wat ik tot nu toe heb verzameld:

Barbels
-
ATX Competition Powerlifting Bar
- ATX Sumo Deadlift Bar
- Watson Cambered Squat Bar
- Powermark Safety Squat Bar
- Trapbar
- EZ barbell
- Strengthshop Bow bar (niet op de foto)

Dumbells en kettlebelt

- Strengthshop verstelbare kettletbelt (niet op de foto)
- 6 dumbell stangen – 30 mm (verschillende lengtes)

Basics:

- Wallmounted halfrack (inclusief monkeybar) – powercage
- Wallmounted latpulley (high & low)– plateloaded
- Wallmounted Dip bars
- ATX flatbench (inclusief fatpad)
- Marbo schuine bench (opvouwbaar)


Gewichten
- ATX bumpers (2x5 ; 4x10 ; 4x15)
- Rubbercoated plates (4 x 1,25 ; 2x2,5 ; 2x20 ; 2x25)
- Gietijzer 50 mm (4x 1,25 ; 4x2,5 ; 8x5)
- Gietijzer 30 mm (18x5; 22x2,5; 12x1,25; 4x1; 4x0,5)

Bands and Chains

- Mini band – red (1,8 – 6,8 kg)
- Small band – red ( 2,2 – 22 kg)
- Average band – black (4,5 – 27 kg)
- Chains (2x8 ; 2x12 ; 2x16)

Kleine zaken:

- Rings
- Landmine
- Captain of Crush Grippers
- Deadlift Jack
- Fat Grips
- Kabelgrepen
- Kuitenblok
- Foamroller
- Wirst roller
- Slingshot
- ATX dipping belt
- Marbo leg attachment (leg curl/leg extention) [niet op de foto]

Note – de meeste zaken zijn 2de hands gekocht, zoals bijvoorbeeld alle barbels heb ik voor EUR 250 gekocht (m.u.v. ATX powerlifting bar en bowbar – beide nieuw).

Note 2 - De eerste foto was op de 1e dag - de overige foto's komen uit mei 2020.
 

Bijlagen

  • 1.PNG
    1.PNG
    809,6 KB · Weergaven: 359
  • 2.jpg
    2.jpg
    187,4 KB · Weergaven: 355
  • 3.jpg
    3.jpg
    180,9 KB · Weergaven: 362
  • 4.jpg
    4.jpg
    174 KB · Weergaven: 358
  • 5.jpg
    5.jpg
    193,1 KB · Weergaven: 369
  • 6.jpg
    6.jpg
    201,7 KB · Weergaven: 356
  • 7.jpg
    7.jpg
    179,8 KB · Weergaven: 363
Back
Naar boven