XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Tevens bowling. Die chest press lijkt me anders wel wat in een homegym.
Zo’n chest press aan een multistation is echt ruk, maar een zit een lage pulley aan voor rows dus ik kan er alles mee wat ik wil De reach bij de lat pull down is eigenlijk alleen iets te kort. Wat mij wel een beetje tegenhoud om een ander lat pulley te kopen is dat ik nu de middelste katrol vaak gebruik.
 
I see, Het ziet er van een afstandje wel goed uit. Middelste katrol, voor exorotaties?

Nu nog ff die gym van Sanca bashen, die zit helemaal onder de vogelpoep.
 
Luxe is overrated.
Buiten heb ik nog 2 lift platforms en op zolder dingen zoals GHR, hyper extension, crunch bench, mace, hometrainer etc.
Ook nog strongman stuff maar dat is voorlopig ongebruikt.

Bekijk bijlage 517508
Hoe hardcore het er misschien ook uit ziet, ik zou toch echt die magnesiumresten, stof, zweet enzo verwijderen, je halters en plates gaan er enorm van oxideren. Is gewoon zonde imo, heeft niks met luxe te maken
 
Hoe hardcore het er misschien ook uit ziet, ik zou toch echt die magnesiumresten, stof, zweet enzo verwijderen, je halters en plates gaan er enorm van oxideren. Is gewoon zonde imo, heeft niks met luxe te maken
Kzou het eerlijk gezegd ook niet kunnen. Heb graag dat ik wat ruimte heb en dat alles toch een beetje proper erbij ligt.
 
I see, Het ziet er van een afstandje wel goed uit. Middelste katrol, voor exorotaties?
De chest press is best gammel en het draaipunt zorgt voor een vreemde baan. Met je handen neutraal gaat het nog redelijk.

De middelste katrol gebruik ik voor rotaties en facepulls, beiden betrekkelijk licht dus is daar wel iets anders voor te verzinnen.
 
De chest press is best gammel en het draaipunt zorgt voor een vreemde baan. Met je handen neutraal gaat het nog redelijk.

De middelste katrol gebruik ik voor rotaties en facepulls, beiden betrekkelijk licht dus is daar wel iets anders voor te verzinnen.
Facepulls zou je ook op de bovenste katrol kunnen doen.
 
Luxe is overrated.
Buiten heb ik nog 2 lift platforms en op zolder dingen zoals GHR, hyper extension, crunch bench, mace, hometrainer etc.
Ook nog strongman stuff maar dat is voorlopig ongebruikt.

Bekijk bijlage 517508
Wanneer kwam je op het punt van fuck it, ik ga in de rommel leven. Ik ga er vanuit dat je niet zo geboren bent?
 
bd3.gif
 
Sanca Saxon het was eigenlijk wel een semi serieuze vraag. Is toch veel fijner om in een propere omgeving te wonen/trainen? Net alsof ik mn bureau na een week eens kuis, wat een rust opeens, ik heb hetzelfde met de gym.
 
Kzou het eerlijk gezegd ook niet kunnen. Heb graag dat ik wat ruimte heb en dat alles toch een beetje proper erbij ligt.
Kan er ook niet tegen. Maar goed, niet iedereen heeft even veel ruimte natuurlijk.
We hebben zo'n goedkope robotstofzuiger bij powerhouse. Ideaal, beetje aan het einde van de training aanzetten en de vloer is weer stofvrij.
Verder is het bij ons verplicht om met de staalborstel over de halter te gaan als je magnesium gebruikt hebt, en behandel ik de halters met WD40 als er roestvorming op komt.
 
Sanca Saxon het was eigenlijk wel een semi serieuze vraag. Is toch veel fijner om in een propere omgeving te wonen/trainen? Net alsof ik mn bureau na een week eens kuis, wat een rust opeens, ik heb hetzelfde met de gym.
Maar jij hebt weer last van smetvrees. Die Sanca is tenminste authentiek met zijn mannelijke slordigheid, tegenwoordig zijn er zelfs veel nepproducten en verkleedpartijen om zo ruig over te komen.

1609342065875.png
 
Back
Naar boven