- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Dat is welllicht precies waar hij bang voor is: een banaan in de gang.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is welllicht precies waar hij bang voor is: een banaan in de gang.
Dan heb ik lekkerdere handen dan jij.
Of jouw vrouw is opengereden door een dozijn BBCs.
Hoe weet jij dat?
Al een tijdje ja. Maar zij versturen niet naar Nederland en ik ga er niet helemaal heen rijden voor zo'n kleinigheidje.
Nu ook op fitness seller!Al een tijdje ja. Maar zij versturen niet naar Nederland en ik ga er niet helemaal heen rijden voor zo'n kleinigheidje.
Dan wacht ik nog wel ff totdat fitness seller het op voorraad heeft. 😅
Welke autofabrikant is dat?
Ik zag het! Ik ga nig even wachten op die air rower. Ga ik dan weer ff ritje maken naar Sittard 🤪
Prachtig. Zelf heb ik alleen een drukbankje, haltersteunen en een paar halters en dumbbells.Mijn Homegym. Ben 62 maar train toch een keer of 5 per week.
Niet meer te zwaar. Moet opletten met gewrichten enz…….de leeftijd zeker ??
Prachtig. Zelf heb ik alleen een drukbankje, haltersteunen en een paar halters en dumbbells.
Schrik zelf van de rommel, binnenkort toch een beetje opruimen. Moet verdorie een sixpack triples leegdrinken voordat ik bij mijn motorhelm kan.
Wil je wel helpen :-)Schrik zelf van de rommel, binnenkort toch een beetje opruimen. Moet verdorie een sixpack triples leegdrinken voordat ik bij mijn motorhelm kan.
Wat zijn dat voor staanders met gele straps aan de zijnkant.Heb deze installatie op en slaapkamer gebouwd het heeft bijna alles wat je nodig hebt in principe.
Gebruik het wel veel te weinig
![]()
![]()
![]()
die gebruik ik voor het deadliften zodat de barbell net de grond niet raakt anders maak dat zoveel kabaal voor de buren en het is op de 2e etage die dingen vangen de klap goed op.Wat zijn dat voor staanders met gele straps aan de zijnkant.
Zoiets dacht ik als. Dat lijkt me een interessante optie, waar je je die vandaan?die gebruik ik voor het deadliften zodat de barbell net de grond niet raakt anders maak dat zoveel kabaal voor de buren en het is op de 2e etage die dingen vangen de klap goed op.