Fitness Seller

Olympia 2007

Bezoekers in dit topic

fromamsterdam

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2003
Berichten
445
Waardering
2
Wie van de mensen hier gaan eigenlijk naar de Olympia? Ik weet dat er een behoorlijke groep Nederlanders aanwezig zal zijn. Walter van den Branden, voorzitter NBBF, zal er jureren (hele eer!), Siggi Segers zal er weer zijn met vriend Marco van MDoubleYou, enkele mensen van Nutriworld zijn aanwezig en na 12 jaar zal ik er zelf ook weer eens bij zijn!
Morgen vertrek ik en ik kan niet wachten. Al die foto's vooraf zeggen helemaal nada, pas als je ze naast elkaar ziet kun je iets zeggen. Ik hoop op Ronnie, maar geef Jay de meeste kans.
Op naar Sin City!
 
Ik ga helaas niet. Wil het toch ooit wel eens gedaan hebben.
 
Siggi gaat er idd zijn (train in do-it, heb het dan ook van eerste klas bron)

Ik ga dit jaar ook niet, maar zeker een goed idee voor volgend jaar. Aan al de geen die wel gaan, have fun en bekijk vegas ook eens een keertje, ik gok ook op jay
 
Ik hoop volgend jaar erbij te kunnen zijn en het spectakel te aanschouwen.

Veel plezier de aankomende dagen Harry!
 
Waarom hoop je dat die wint Harry?
Sentiment?
All time record?:D
 
Ik zou maar wat graag een keer naar een Olympia wedstrijd willen gaan kijken, maar het geld daarvoor ontbreekt helaas!
 
mag ik mee? ^^


have fun daar en doe de pro's de groeten :D
 
Zou inderdaad wat zijn om al die beefcakes in het echt op het podium te zien, maarja wie weet in de toekomst. Ik gok op Jay dit jaar, wie weet gaat hij het ook nu 5 of 6 keer achter elkaar winnen, want dat is nou toch eenmaal de trend daar.
 
mag ik mee? ^^


have fun daar en doe de pro's de groeten :D

Mss in het vrachtruim jonko hehe.(jammergenoeg krijgt mijn jet net een onderhoudsbeurt dus ik kan niet:()

Hi ronnie,you know jonko from the netherlands???Who???Remco!!!Ehhh yeah thats his youtube nickname,he sends his regards.:D
 
i wanns go

nog ergens plek in de hand bagage? pas ik ook wel in hoor
 
Wie van de mensen hier gaan eigenlijk naar de Olympia? Ik weet dat er een behoorlijke groep Nederlanders aanwezig zal zijn. Walter van den Branden, voorzitter NBBF, zal er jureren (hele eer!), Siggi Segers zal er weer zijn met vriend Marco van MDoubleYou, enkele mensen van Nutriworld zijn aanwezig en na 12 jaar zal ik er zelf ook weer eens bij zijn!
Morgen vertrek ik en ik kan niet wachten. Al die foto's vooraf zeggen helemaal nada, pas als je ze naast elkaar ziet kun je iets zeggen. Ik hoop op Ronnie, maar geef Jay de meeste kans.
Op naar Sin City!

Dit jaar niet... misschien volgend jaar

Have fun...
 
Waarom hoop je dat die wint Harry?
Sentiment?
All time record?:D

Hee Richard,

Lijkt me gewoon te gek als Ronnie zijn negende pakt. Ik heb beide mannen op hun top gezien en was veel meer onder de indruk van Coleman dan van Cutler.
Ik vind overigens Martinez de mooiste momenteel, maar die is nog nooit droog geweest.

Bedankt iedereen voor de goede wensten, ik zal verslag doen als ik terug ben

Wat betreft mensen meenemen in de handbagage, sorry heren, alleen heeel mooie vrouwen komen daarvoor in aanmerking
 
Veel plezier man! Volgend jaar misschien naar Vegas!
 
misschien moeten we volgend jaar vanuit DBB gaan met een groep... mooi hotelletje pakken, de wedstrijden checken, en gokken en een hoop lekkere wijven daar.

ik ben dit jaar in vegas geweest, en het is echt vet:P
 
misschien moeten we volgend jaar vanuit DBB gaan met een groep... mooi hotelletje pakken, de wedstrijden checken, en gokken en een hoop lekkere wijven daar.

ik ben dit jaar in vegas geweest, en het is echt vet:P

Gaan we regelen.. :thumbup:
 
Wens je veel plezier meneer de Jonge ,

R.Coleman zal wel winnen ter ere van z'n afscheid / Pensioen ;)
 
Back
Naar boven