Er is al een flinke periode verstreken waarin niks gepost is. Wees niet ongerust ik ga nog steeds elke dag naar de gym...zover dat mogelijk is. De laatste tijd heb ik veel geregeld en minder tijd om te posten. Lichtelijk overtraint geweest, k*t blessure gehad in me rechter bicep etc.
Vanaf vandaag ga ik 2x per dag. In de ochtend voor de cardio en in de middag/vooravond krachttraining+cardio. Vervolgens heb ik besloten om 3 dagen te trainen, 1 dag rest en dan weer van voor af aan. Dit om zo wat meer rust te geven aan me lichaam, zeker nu ik steeds zwaarder en zwaarder ga. Dan heeft mijn lichaam wat meer rust nodig.
Daarnaast is de rust dag wel prettig. Als ik me rugdag heb gehad barst het van de spierpijn en om dan de dag er na meteen te squaten waarbij je ook de onderrug gewicht draagt is dan niet prettig.
Vandaag gedaan:
07:00
links dwars sit-up, rechts dwars sit-up en reguliere sit-up zonder pauze en elk 15reps. Dit voor 3 sets
5mins lopen op band
10mins roeien
15mins fietsen
30mins crosstrainer
16:00
Paralel Squat: 92.5kgx10, 102.5kgx8, 112.5kgx6, 117.5kgx5, 122.5kgx5
Full Squat: 97.5kgx6
Had het gevoel meer reps per setje te kunnen doen, maar iemand uit de zaal was vandaag mijn spotter en die gasten vertrouw ik niet genoeg om voluit te gaan.
Leg Extention 40kgx10, 45kgx10, 50kgx9
Leg Curl 70kgx10, 75kgx10, 80kgx6
Leg Press duwen met de hak als kuitoefening: 170kgx10, 170kgx10, 180kgx10
15mins fietsen
15mins crosstrainer.
Sinds het laatste bericht ook weer wat gewicht verloren en bodyfat. Dus we zijn goed bezig