Fitness Seller

Become a Spartan

Bezoekers in dit topic

wat zijn jullie me toch zwaar zielig zeg.

Niet iedereen spuit zich vol met die rommel om er 2x zo groot van te worden.

Dit is voor de startende fitnesser goed! Lekker thuis oefeningen en hier nog resultaat mee behalen ook.

Kraak idd niet gelijk alles af, zeker niet op deze "stoere" manier.

Idiots!

je weet trouwens toch wel dat die Arnel (ofzo) van iwantsixpacks 'vroeger' ook gekuurd heeft he..als ik me bb.com wat forums nog kan herinneren van laanggg geleden. Of dacht je nu echt dat hij die 45cm armen met wat hometrain oefeningen had gekregen?

dus dit geeft maar weer eens je eigen stupide logica aan.
 
Wat Marc Twight klaarspeelde met een paar uitgezakte acteurs in 8 weken was toch verre van belachelijk.

1 - hoezo uitgezakt ?

2 - post-production cgi ;)

3 - wat heeft dat met deze website te maken ?
 
Mijn doel is om eindelijk wat gespierder te zijn, en dan zodra ik dit heb bereikt, het dmv oefeningen vast te blijven houden tot de zomer

Motivatie niet echt, ik denk aan een zomer, en lekker op het strand ermee patsen haha
Een aantal kilo's afvallen in de eerste paar weken. Daarna het opbouwen van spieren. Met dit schema heb ik er vertrouwen in, alleen moet bijmezelf nog de discipline weten te vinden!
wat een gladiolen op dat forum :roflol:
 
Ontdek hoe meer dan 5.679 mensen hun buikspieren kregen door het volgen van dit GRATIS trainingsprogramma. In samenspraak met Arnel (fitnessdeskundige) is deze site opgezet om deze hype ook in Nederland door te trekken.
:roflol:
 
Omgomg, dit gaat vast een hype worden ja:roflol:
 
anders probeerd iemand het ff.. trek 16 weken er voor uit en show ff wat before and after pics.. haha
 
misschien wat voor ForestElder :roflol:
 
anders probeerd iemand het ff.. trek 16 weken er voor uit en show ff wat before and after pics.. haha

Om te testen hoeveel kracht en massa je verliest?:roflol:
 
haha nee man! je zag die foto's toch! alles komt goed! niks geen dure gyms en dieeten!
 
nee om te testen hoe je van fatass papzak naar de nieuwe cutler op 5% komt!
 
Ja, ik zag het op tv...echt te triest :P
 
haha. Nou ik ga stoppen met trainen en eten en lekker dat doen, dan ben ik volgende week monsterlijk.
 
Gooi dit topic maar op slot, die gozer maakt op ieder fora dit topic aan.

Wat een helden advies trouwens in dat filmpje "euh, goed opwarmen jongens".
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

keiharde omzin je ziet hier al dat die gast massa had bij before pic (arm)
buik beetje opbollenzodat ie dikker lijkt
 
ik vind die gezichtsuitdrukkingen ook altijd zo grappig, in de before pic kijken ze zo sad mogelijk, en op het eind uber happy :P en beetje bolle rug zodat je buik NOG dikker lijkt. waarschijnljik niet shitload carbs gevroten dus lekker bloated.
 
Misleiding van de bovenste plank, maar het ergste is dat er mensen zijn die het geloven
 
ik vind die gezichtsuitdrukkingen ook altijd zo grappig, in de before pic kijken ze zo sad mogelijk, en op het eind uber happy :P en beetje bolle rug zodat je buik NOG dikker lijkt. waarschijnljik niet shitload carbs gevroten dus lekker bloated.

Ja klopt, dat vertelde ze ook in die documentaire (even de naam kwijt). Grappig om te zien hoe zoiets gemaakt wordt.
 
Back
Naar boven