Fitness Seller

Mijn oksels stinken afschuwelijk

Bezoekers in dit topic

Okselsnietfris

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2009
Berichten
151
Waardering
3
Hoi ik sport 3x per week en mijn oksels zouden je kat van het dak laten vallen
Ik heb geprobeerd mijn oksels te scheren maar 't geur blijft er zitten
Daarna heb ik er deo opgespoten wat tevens vertieft veel brand na het scheren maar je ruikt mn oksels er gewoon doorheen!:eek:

Mijn deo is Chocolate temptation ofzo van Axe die MOEST ik van mn vriendin kopen maar elke keer wanneer we film kijken op de bank valt ze in slaap nadat ik m'n arm om dr heen doe, althans dat dacht ik maar ze valt dus blijkbaar keer op keer flauw door mn okselgeur

Tips?:D
 
Heb je ook last van overmatig transpireren dan?

Mijn oksels stinken alleen als ik me lange tijd niet was.. :o
 
Axe werkt zowieso minder tegen zweet enzo. Neem ook geen deospray in jouw geval maar een deo-roller en dan eentje van rexona/nivea ofzo. Mocht dat ook niet helpen ga naar de chirurg en laat je okselklieren operatief verwijderen :D
 
:haha:

Vriend van me die heeft dat ook, alleen die wil er in tegenstelling tot jou niks aan doen.. (heeft overigens ook geen vriendin).

Ik heb het zelf niet, maar ik heb het er een keer met mijn oudere nicht over gehad.. Ik weet de naam niet of zo maar misschien kan je er wat mee.
Ze hadden het over een product, dat je onder je oksels smeert, en vervolgens zweet je een paar weken niet meer onder je oksels, je moet dan wel je oksels scheren maar dat heb je al gedaan..
Het zal niet heel goed voor je wezen maar je kan het proberen..

Verder denk ik zelf dat de mate waarin je zweet stinkt te maken heeft met hygiëne en voeding maargoed dat laat ik aan de experts over.
 
leuke nick.
 
Odorex Extra Dry, dan zweet je niet meer onder je oksels dus dan kan het ook niet zo erg stinken :) is een lotion geen deo. Gebruik het al 1,5 jaar ofzo, werkt zo focking goed.

edit; flowergrrl was me voor.
 
maar wás je je ook dagelijks?
 
Odorex Extra Dry, dan zweet je niet meer onder je oksels dus dan kan het ook niet zo erg stinken :) is een lotion geen deo. Gebruik het al 1,5 jaar ofzo, werkt zo focking goed.
Daar had ik het dus over:)
 
is dat wel goed voor je als je niet meer zweet onder je oksels? :eek:

en kan ik dat combineren met axe ofzo want ze vind die geur toch o zo heerlijk! :D
 
leuke kloon weer :)
 
is dat wel goed voor je als je niet meer zweet onder je oksels? :eek:

en kan ik dat combineren met axe ofzo want ze vind die geur toch o zo heerlijk! :D

Ja, ik krijg er ook helemaal geen last van me huid van. Het is echt super :D
Kan je ook combineren ja.
 
1: douche elke dag en was je goed onder je oksels.
2: doe ordex extra dry onder je oksels.
3: spuit er ook die axe deo er over heen.
4: spuit ook wat deo op het gedeeltje van je shirt dat onder je oksels zit.
5: gooi vaker je kleren in de was.

misschien is het niet je oksel die stinkt want die was je misschien wel elke dag. maar misschien is het wel je shirt. die absorbeert het zweet onder je oksel en als je die een paar dagen aan hebt dan wordt dat zweet oud en gaat dat juist stinken.

succes ;)
 
okey bedankt ik zal die ordorex aanschaffen en mijn kleren vaker wassen!
 
kippenstront op smeren
 
Back
Naar boven