MuscleMeat

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

Heb alles geprobeerd..Keihard langs die guards rennen, ze geprobeerd te killen Bleef maar dood gaan :( Ben lvl 8 maar echt alles is te sterk voor me. Sneaken werkte ook niet want je moet hoe dan ook zo'n guard killen voor een sleutel. Had niks als gear meegenomen, niks als potions scrolls etc. Heb vervolgens maar een trainer gedownload, godmode aangezet en ze helemaal te teringtyfus ingemept :D Vervolgens god mode weer off en ga door zon luik. Staat daar weer een of andere yeti die me tot schroot mept :mad:
 
Heb alles geprobeerd..Keihard langs die guards rennen, ze geprobeerd te killen Bleef maar dood gaan :( Ben lvl 8 maar echt alles is te sterk voor me. Sneaken werkte ook niet want je moet hoe dan ook zo'n guard killen voor een sleutel. Had niks als gear meegenomen, niks als potions scrolls etc. Heb vervolgens maar een trainer gedownload, godmode aangezet en ze helemaal te teringtyfus ingemept :D Vervolgens god mode weer off en ga door zon luik. Staat daar weer een of andere yeti die me tot schroot mept :mad:

Pussy :p
 
echt een prachtig spel maar sommige dingen zijn echt BS, bijv als whiterun wordt aangevallen door een draak.. Dan use ik natuurlijk mijn beste spell waarmee ik ook wel is een guardje of 2 raak... en dan zijn ze opeens pissed op me terwijl ik ze red van een *(&* draak!

Storm Call bijv die shout.
 
echt een prachtig spel maar sommige dingen zijn echt BS, bijv als whiterun wordt aangevallen door een draak.. Dan use ik natuurlijk mijn beste spell waarmee ik ook wel is een guardje of 2 raak... en dan zijn ze opeens pissed op me terwijl ik ze red van een *(&* draak!

Storm Call bijv die shout.

Dat is wel zo.
Wat ik ook altijd wel vervelend vind is als vijandelijke gasten aan het vechten zijn met een draak, en ik komt aanlopen dat ze dan ineens geen oog meer voor elkaar hebben maar met zijn allen op mij gaan.

En zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk ! :p
 
Dat is wel zo.
Wat ik ook altijd wel vervelend vind is als vijandelijke gasten aan het vechten zijn met een draak, en ik komt aanlopen dat ze dan ineens geen oog meer voor elkaar hebben maar met zijn allen op mij gaan.

En zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk ! :p

Hmm nooit last van gehad hoor, in het begin zag ik in de verte een giant tegen een draak vechten, toen ik dichterbij kwam legde de draak 't lootje en toen moest ik rennen voor die giant :D
 
Nou ik heb een keer gehad dat er een draak aan het vechten was met een zooitje van die Falmers.
Komt die draak op mij af, zet de halve wereld in de fik, en de halve ****ing wereld heb ik op me dak.
Echt een shitload aan enemies op me scherm niet normaal.
Ook de onschuldige diertjes waren ineens me vijand. (konijnen, herten en die zooi gingen ook me aanranden)
Beren, wolven ook van de partij... en die falmers natuurlijk.

Nee was erg gezellig hoor... Was in ieder geval zo dood.
 
Net in een super grote dungeon (blackreach)de elder scroll gevonden na lang zoeken... Wat een gedoe was dat zeg met die lexicon puzzle ;). Vervolgens die eindbaasdraak verslagen voor de eerste keer :) lvl 13 en overgestapt op destruction, heeft tenminste zieke spells. Alleen me paard is ook te komen overlijden door me eigen spells (rip):P Oftewel ziek spel, is er verder nog wat boeiends te doen, volg namelijk alleen de hoofd quest ???.
 
Als je de scroll al hebt is de hoofdquest zeker over de helft... Gewoon wat side quests doen.
Wat random grotten ingaan, is zoveel meer te beleven.
 
Net in een super grote dungeon (blackreach)de elder scroll gevonden na lang zoeken... Wat een gedoe was dat zeg met die lexicon puzzle ;). Vervolgens die eindbaasdraak verslagen voor de eerste keer :) lvl 13 en overgestapt op destruction, heeft tenminste zieke spells. Alleen me paard is ook te komen overlijden door me eigen spells (rip):P Oftewel ziek spel, is er verder nog wat boeiends te doen, volg namelijk alleen de hoofd quest ???.

:rolleyes:

Als je de scroll al hebt is de hoofdquest zeker over de helft... Gewoon wat side quests doen.
Wat random grotten ingaan, is zoveel meer te beleven.

Who cares, hoofdquest afmaken en daarna de rest, de hoofdquest is precies hetzelfde als alle andere quests, behalve dat het de hoofdquest is. Als je ermee klaar ben keer je terug en is alles precies hetzelfde als bij een andere quest.
 
Als ik op weg ben voor de hoofdquest kan ik het nooit laten om even wat grotten of dungeons of kastelen leeg te rammen als ik er toch langsloop :cool:
 
I used to enjoy Skyrim, untill my savegame took 7000kb in the hard drive.
 
Laatst bewerkt:
Hapert ie nog steeds zo op de PS3?
 
Vorige week ben ik er voor het eerst mee begonnen maar heb het nog maar een half uurtje gespeeld. Met mijn tempo van gamen zal het wel heel lang duren eer ik het klaar heb.

Overigens was er meteen al een bug bij mij want als je aan het begin van het spel een toren in gaat hoort een draak die muur te breken maar dat deed hij niet bij mij. Ik allemaal zoeken in die toren en zocht toen maar een youtube guide, bleek dus dat die draak niet kwam opdagen, lol. Restarten en daarna deed hij het gelukkig wel.
 
Vorige week ben ik er voor het eerst mee begonnen maar heb het nog maar een half uurtje gespeeld. Met mijn tempo van gamen zal het wel heel lang duren eer ik het klaar heb.

Overigens was er meteen al een bug bij mij want als je aan het begin van het spel een toren in gaat hoort een draak die muur te breken maar dat deed hij niet bij mij. Ik allemaal zoeken in die toren en zocht toen maar een youtube guide, bleek dus dat die draak niet kwam opdagen, lol. Restarten en daarna deed hij het gelukkig wel.

Ja bugs zijn wel vervelend in het spel, maarja wat wil je met zo'n grote game, je kan moeilijk elk klein gaatje vullen.
 
Nu iedereen het een tijd heeft gespeeld.. is het de moeite waard :o. Want wil weer een spel gaan halen haha..

is het btw verslavend?
 
Nu iedereen het een tijd heeft gespeeld.. is het de moeite waard :o. Want wil weer een spel gaan halen haha..

is het btw verslavend?

heeft zowat op elke site goty award al gekregen. Dus ja...
 
Hoe mensen altijd helemaal zitten te piekeren om een spel te kopen, koop em gewoon en dan merk je het vanzelf wel, met dit soort spellen weet je al dat ie goed is.
 
Heb nu met een char blacksmithing geleveld, en heb nu full deadra armor...
Jezus wat ziet dat er vet uit !

Zit te denken om ook dragon armor te skillen en te maken, maar ziet er veel minder cool uit.
Iemand ervaring met dragon ten opzichte van deadric armor?
Maakt niet meer zo heel veel uit denk ik?
 
Back
Naar boven