AndroidHealthClinic

"Natty kan je niks bereiken" topic

Bezoekers in dit topic

Ik volg dezelfde denkwijze maar enkel denk ik dat epigenetica wel toegepast wordt. Alle generaties zijn gebaseerd op je voorouders.

Misschien een vreemde vergelijking maar vaak hebben 'zwarte' mensen betere genen dan 'blanke' mensen. Ligt dit aan hun opvoeding/ levensstijl ? Misschien wel ja, je opvoeding, omgeving, mentaliteit en temperament spelen een belangrijke rol bij de ontwikkeling van een mens.

Ik denk persoonlijk dat zwarte betere genen hebben omdat hun vorige generaties nog achter het wild zaten aan te lopen. Ze lopen kilometers voor naar een bron water te gaan, ze zijn goed in het klimmen van bomen, kunnen hard speer werpen enz. Onze voorouders zijn misschien boeren die de hele dag op het land werken of hadden een bureau-job of waren een leerkracht die alleen maar recht staat en wat praat.

Je kan onze (blanke) voorouders niet vergelijken met (zwarte) voorouders omdat ze in een andere situatie zitten. Hun verschil zit in het levensstijl.

Als wij onze levensstijl zullen omgooien en alle dagen achter wild zouden jagen en kilometers stappen voor wat water zouden die verandering ook te zien zijn in de volgende generaties. Alles wat geboren wordt is gebaseerd op de vorige generaties.

Dit mijn persoonlijke mening, kan goed zijn dat er niemand mee eens is, maar dit lijkt voor mij het meest logische antwoord.

Ja hier ben ik het ook wel mee eens.
Negroïde mensen hebben over het algemeen vaker een atletische bouw en meer aanleg.
Maar hier zijn dan wel honderden jaren overheen gegaan.

Ik geloof ook dat de zogenaamde epigenitica die jij beschrijft word toegepast.
Maar het effect van jou op je kinderen gaat zo minimaal zijn dat dit niet eens merkbaar is.

Nogmaals dit is wat ik denk he, kan best dat het in werkelijkheid anders is.
Heb geen studie om het aan te tonen oid :p
 
Wil je het antwoord hebben?

Als je naar dieren kijkt dan is de sterkste de leider en die mag de vrouwtjes hebben.
Zo was het ook in het begin van de mensheid toen we nog zonder geld leefden.
Het mannetje dat het sterkste was in overleven was automatisch de leider.
Die leidde de groep en die werd het "opperhoofd" net als bij een indianen stam.
Omdat het qua persoon verschilde wat voor sterke kanten iemand had zag je in een indianen stam een hoop verschillen qua persoonlijkheden.
De ene werd shaman de andere werd leider etc.

Tegenwoordig is dat kapot gemaakt.
Tegenwoordig is degene die het meeste geld BEZIT heeft de leider rol.
En automatisch krijgt diegene ook de mooiste vrouwen, kijk maar waarom bijna alle vrouwen tegenwoordig een rijke gast willen hebben.
Het boeit ze niet of je goed bent van binnen of hoe mooi of hoe wijs je bent.
Als je maar centen hebt (bijna alle vrouwen zijn zo 99%)
En geld/hebzucht maakt CORRUPT.

De zwakke regeren hier op aarde niet de sterke!

Daarom is het zo'n ROTZOOI op deze planeet.

De leiders op deze planeet geven geen ene fuck om je
 
maar wat valt er nou natty te bereiken???
 
Legend_Ronnie.jpg
 
eragl5.jpg


44cm koud omtrek door
5.5 jaar natuurlijk trainen.
3-4x per week trainen
Shit diet, alleen als ik cut dan eet ik clean
workout duurt vaak maar 1 uur

Als ik dit natuurlijk kan, kan bijna iedereen het toch?
 
Om maar even een voorbeeld te noemen: ik kan wel begrijpen dat kinderen van topsporters ook goed presteren qua sport, maar of dit nou genetisch is doorgegeven weet ik niet.
Persoonlijk denk ik dat het meer aan de opvoeding ligt.
Mensen die op heel hoog niveau gesport hebben, hebben hier ook hun levensstijl op aangepast denk ik.
Dit zullen ze dan bewust of onbewust toepassen bij de opvoeding van hun kind.

Als voorbeeld dat ze weten hoe ze goed moeten eten, trainen, hoeveelheid rust en een bepaald ritme.
Kan zijn dat er geen zak van klopt wat ik nu zeg, maar is een beetje hoe ik erover denk.

Denk dat het idd opvoeding is, het wil wel eens helpen als je ouwe weet welke fouten er vaak gemaakt worden en hoe te vermijden. Is niet te vergelijken zoals de meesten iemand anders als coach hebben, dan ga je toch vaak de neiging hebben om je eigen wil door te zetten.
 
Ja hier ben ik het ook wel mee eens.
Negroïde mensen hebben over het algemeen vaker een atletische bouw en meer aanleg.
Maar hier zijn dan wel honderden jaren overheen gegaan.


Ik geloof ook dat de zogenaamde epigenitica die jij beschrijft word toegepast.
Maar het effect van jou op je kinderen gaat zo minimaal zijn dat dit niet eens merkbaar is.

Nogmaals dit is wat ik denk he, kan best dat het in werkelijkheid anders is.
Heb geen studie om het aan te tonen oid :p

Hetgene in vet is de conclusie :)
 
eragl5.jpg


44cm koud omtrek door
5.5 jaar natuurlijk trainen.
3-4x per week trainen
Shit diet, alleen als ik cut dan eet ik clean
workout duurt vaak maar 1 uur

Als ik dit natuurlijk kan, kan bijna iedereen het toch?

jij hebt er geen moeite mee om jezelf een veer in de reet te steken of wel?
 
eragl5.jpg


44cm koud omtrek door
5.5 jaar natuurlijk trainen.
3-4x per week trainen
Shit diet, alleen als ik cut dan eet ik clean
workout duurt vaak maar 1 uur

Als ik dit natuurlijk kan, kan bijna iedereen het toch?

Respect man! Kan het eigenlijk toch niet geloven dat je dit bereikte zonder een strakke voedingsschema :D
 
in b4 alle fake natty's checkin in
 
jij hebt er geen moeite mee om jezelf een veer in de reet te steken of wel?
Haha, vond het na 21 foto posts ondertussen ook wel pijnlijk en genant worden.
 
Eigenlijk interesseert het me geen bal wat mensen zelf doen, alleen de illusie wekken dat je geen drol kan bereiken zonder spulletjes is gewoon onwaar.

Mijn ervaring is juist het gros van de mensen die spulletjes gebruiken over het algemeen laag opgeleid zijn, weinig interesse hebben in trainingsmethoden (ze gaan toch al vooruit door de AS) en geen bal verstand hebben van voeding. Van de 50 gebruikers die ik tot nu wel voorbij heb zien komen zijn 45/50 stakkers die nog niet eens 120kg kunnen bankdrukken..

Ken ook zo'n geval die wel flink sterk was, 50cm armen (droog) had en ook aardige wedstrijden (internationaal) meedraaide. Waar het op neerkwam was dat hij de spulletjes meer als aanvulling gebruikte ipv dat hij erop teerde en van de spulletjes die hij nam altijd beperkte hoeveelheden nam. Wat je op dbb veel ziet is dat het eigenlijk net andersom is.

Nuff Said. Slotje.

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

P.s.
Mensen die hier verder de halve bioloog gaan uithangen, alsjeblieft.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
eragl5.jpg


44cm koud omtrek door
5.5 jaar natuurlijk trainen.
3-4x per week trainen
Shit diet, alleen als ik cut dan eet ik clean
workout duurt vaak maar 1 uur

Als ik dit natuurlijk kan, kan bijna iedereen het toch?

Respect hoor! Dat je dit natty hebt gehaald sta ik wel van te kijken en dat betekent dus wel dat je natty iets kan bereiken. :D
 
Wil je het antwoord hebben?

Als je naar dieren kijkt dan is de sterkste de leider en die mag de vrouwtjes hebben.
Zo was het ook in het begin van de mensheid toen we nog zonder geld leefden.
Het mannetje dat het sterkste was in overleven was automatisch de leider.
Die leidde de groep en die werd het "opperhoofd" net als bij een indianen stam.
Omdat het qua persoon verschilde wat voor sterke kanten iemand had zag je in een indianen stam een hoop verschillen qua persoonlijkheden.
De ene werd shaman de andere werd leider etc.

Tegenwoordig is dat kapot gemaakt.
Tegenwoordig is degene die het meeste geld BEZIT heeft de leider rol.
En automatisch krijgt diegene ook de mooiste vrouwen, kijk maar waarom bijna alle vrouwen tegenwoordig een rijke gast willen hebben.
Het boeit ze niet of je goed bent van binnen of hoe mooi of hoe wijs je bent.
Als je maar centen hebt (bijna alle vrouwen zijn zo 99%)
En geld/hebzucht maakt CORRUPT.

De zwakke regeren hier op aarde niet de sterke!

Daarom is het zo'n ROTZOOI op deze planeet.

De leiders op deze planeet geven geen ene fuck om je

Ben je vaak afgewezen door de meisjes? :)
 
Respect man! Kan het eigenlijk toch niet geloven dat je dit bereikte zonder een strakke voedingsschema :D

Kan wel man... Als je maar genoeg eet.. Een voedingsschema in vergelijking met genoeg eten is naar mijn mening alleen maar nodig om vet te verbranden. Je moet gewoon consistent met trainen en de alcohol laten staan.
 
Kan wel man... Als je maar genoeg eet.. Een voedingsschema in vergelijking met genoeg eten is naar mijn mening alleen maar nodig om vet te verbranden. Je moet gewoon consistent met trainen en de alcohol laten staan.

Volledig mee eens en ik geloof ook dat je natty bent maar gewoon ... ik ken jongens die AAS nemen en echt veel kleiner lijken.
 
Respect hoor! Dat je dit natty hebt gehaald sta ik wel van te kijken en dat betekent dus wel dat je natty iets kan bereiken. :D

thanks man. Dat is de rede dat ik dit post, mensen die posten dat je natty niks kan bereiken. Ik doe tig dingen helemaal niet optimaal , maar heb toch een redelijke fysiek kunnen bereiken in 5.5 jaar.
Moet je nagaan hoever je mij voorbij gaat als je het wel gewoon optimaal doet + betere genetics.
 
eragl5.jpg


44cm koud omtrek door
5.5 jaar natuurlijk trainen.
3-4x per week trainen
Shit diet, alleen als ik cut dan eet ik clean
workout duurt vaak maar 1 uur

Als ik dit natuurlijk kan, kan bijna iedereen het toch?

Te dikke armen, not natty!!
 
Back
Naar boven