AndroidHealthClinic

Sticky "Natty kan je niks bereiken" topic

Klopt, niks.

eagleone is zo iemand die denkt dat als hij maar hard genoeg natty traint hij de non natty's kan verslaan.

eagleone is zo iemand die denkt dat als hij maar hard genoeg natty traint hij de non natty's kan verslaan.

Fout, ik hoef niemand te verslaan. :haha:

Maar ik ben wel zo iemand die graag zn pikkie nog wil blijven gebruiken :banana:

Oja, mabruzzi ben jij dit trouwens ? :P
index.php?action=dlattach;topic=346926.jpg

AAS kunnen bloeddruk en libido verhogen.

dit resulteert in hardere, (iets)grotere, meer voorkomende erecties.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Des te langer je meedraait in dit wereldje des te makkelijker je kan uitpluizen wie er natty is en wie niet. Al zal in de meeste gevallen alleen de persoon zelf dit weten. In mijn ogen valt er natty weinig te bereieken... Enkel mss na decenia dedicated trainen...

• Topic Starter Topic Starter
Des te langer je meedraait in dit wereldje des te makkelijker je kan uitpluizen wie er natty is en wie niet. Al zal in de meeste gevallen alleen de persoon zelf dit weten. In mijn ogen valt er natty weinig te bereieken... Enkel mss na decenia dedicated trainen...

Mee eens. Dat laatste kan enkel mits je dan topgenetics hebt...

En je bent pas 20
Spreekt alsof ie al jaren en jaren traint
Succes met nu al je lichaam te verkrachten.

En je bent pas 20
Spreekt alsof ie al jaren en jaren traint
Succes met nu al je lichaam te verkrachten.

Niks doen zoals jou is toch ook jezelf verkrachten? Je zit waarschijnlijk de hele dag op een bankje met een krat bier en iedereen af te breken.

Succes met je doelen.

Niks doen zoals jou is toch ook jezelf verkrachten? Je zit waarschijnlijk de hele dag op een bankje met een krat bier en iedereen af te breken.

Succes met je doelen.

Elke dag bier drinken lol.
Als IK maar beter weet ! :flexgrin:

Als jij ooit gezodemieter met je lichaam krijgt zal je misschien wel denken ;"had ik maar naar die troll geluisterd, hij bedoelde het zonder dat ik het wou inzien toch goed!"

.

index.jpg

Laatst bewerkt:
Elke dag bier drinken lol.
Als IK maar beter weet ! :flexgrin:

Als jij ooit gezodemieter met je lichaam krijgt zal je misschien wel denken ;"had ik maar naar die troll geluisterd, hij bedoelde het zonder dat ik het wou inzien toch goed!"

Heel concreet: wat wil jij ons bijbrengen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven