AndroidHealthClinic

"Natty kan je niks bereiken" topic

Bezoekers in dit topic

Volledig mee eens en ik geloof ook dat je natty bent maar gewoon ... ik ken jongens die AAS nemen en echt veel kleiner lijken.

Is voor ieder een eigen keus.. Vind het persoonlijk alleen achterlijk om te kuren voor een fysiek dat je ook natty kan bereiken..
 
die coolbuilder nikita cirlce jerk :roflol:
 
b6ba8ab24313f2e362be0da5f86eee7aa9cb1a5bfad56973b15ba10f92f4ae95.jpg
 
Kun je dan wel praten met al die GH? :trollface:
 
Kun je dan wel praten met al die GH? :trollface:

Ik heb het nooit over groeihormoon hoor.. ;)

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Lol. Kennen jullie ene Anthony Oosterlaag.
Hij had een artikel geschreven voor bodyenfitshop waar ik een reactie op plaatste.

Zie nu dat ze zo zielig zijn om mijn reactie te verwijderen
De post ging hierover:
http://www.bodyenfitshop.nl/blog/anthony/guidelines-spiermassa-bouwen/

Hoe kan je nou als bodyenfitshop zijnde een roider een artikel laten schrijven?
Wat is jullie over het feit dat iemand die aas gebruikt advies geeft aan de gewone mens( klanten van bodyenfitshop)

29wjv4k.png
 
want mensen die AAS gebruiken hebben geen verstand van supplementen
 
jullie doen echt debiel alsof jullie leven er vanaf hangt
 
Bodybuilders die werkzaamheden verrichten voor sponsoren en op AAS zitten zijn in de regel onbetrouwbaar in uitspraken over supplementen. Ik zou ze niet als enige bron nemen. Daarnaast is wat mij betreft vrijwel de hele supplementenindustrie verziekt.
 
Laatst bewerkt:
want mensen die AAS gebruiken hebben geen verstand van supplementen

Dat zeg ik niet. Dan zou ik maar luisteren naar hem "ZMA, is een natuurlijk product (mineralen combinatie) dat gezonde hormoonspiegels stimuleert en bijdraagt aan het celdelingproces. Onmisbaar in mijn stack!"

Die is echt onmisbaar in zijn stack man, lees je toch

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Bodybuilders die werkzaamheden verrichten voor sponsoren en op AAS zitten zijn in de regel onbetrouwbaar in uitspraken over supplementen. Ik zou ze niet als enige bron nemen. Daarnaast is wat mij betreft vrijwel de hele supplementenindustrie verziekt.

Inderdaad !! Maar dat betekent niet dat je er niks van mag zeggen. Ik heb zelf veel geld verziekt aan onzin-supplementen waar ik te hoge verwachtingen van had. De 16-jarige ik had ZMA zo aangeschaft.
 
Dat zeg ik niet. Dan zou ik maar luisteren naar hem "ZMA, is een natuurlijk product (mineralen combinatie) dat gezonde hormoonspiegels stimuleert en bijdraagt aan het celdelingproces. Onmisbaar in mijn stack!"

Die is echt onmisbaar in zijn stack man, lees je toch

Inderdaad !! Maar dat betekent niet dat je er niks van mag zeggen. Ik heb zelf veel geld verziekt aan onzin-supplementen waar ik te hoge verwachtingen van had. De 16-jarige ik had ZMA zo aangeschaft.

ik ga dat hele stuk toch niet lezen.

ik zou sowieso mijn advies niet halen van een single source met conflict of intrest.

word niet dommer dan dat.
 
Inderdaad !! Maar dat betekent niet dat je er niks van mag zeggen. Ik heb zelf veel geld verziekt aan onzin-supplementen waar ik te hoge verwachtingen van had. De 16-jarige ik had ZMA zo aangeschaft.

De praktijken van de supplementenmaffia verander je niet. Dat zit in het systeem.
Waar winst valt te behalen is voorlichting en met name over al dan wel of geen bewezen effecten van supplementen. En mensen moeten zelf leren nadenken en zoveel mogelijk uit voeding willen halen.
 
Back
Naar boven