Fitness Seller

Vet verbranden en spieren kweken

Bezoekers in dit topic

napa

Novice
Lid geworden
1 mei 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
63kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal,

Ik ben sinds vandaag nieuw hier, omdat ik wel wat begeleiding van jullie kan gebruiken.
Het is achter een 2-tal maanden zomer en ik zou graag willen dat mijn lichaam er wat beter uit mag zien: minder (buik)vet en iets gespierder. Ik heb geen idee hoe ik hieraan moet beginnen en daarom heb ik jullie hulp nodig...
Even wat info over mezelf:
- 19 jaar
- 1,90m
- 63 kg
- vetpercentage 14%
Ik vind me persoonlijk niet dik, maar ik heb iets te veel buikvet dat ik liever niet zou willen hebben maar wel een iets gespierdere buik. De komende 2 maanden wil ik me dus bezighouden met het verbranden van vet en het kweken van spieren, met name buikspieren, borst en evt. armen.
Hoe pak ik dit het beste aan? Moet ik hiervoor een fitnessabbo aanschaffen of kan dit ook zonder?

Alvast bedankt!

Groeten
 
Veel eten en trainen. Je bent vooral mager.
Dat kleine beetje buikvet zie vooral jij.
 
Maar verwacht niet dat je over twee maanden al als een gespierde God over het strand kunt lopen vanuit deze beginsituatie!
 
Veel eten en trainen. Je bent vooral mager.
Dat kleine beetje buikvet zie vooral jij.
Wat stel jij voor qua oefeningen/training?

Maar verwacht niet dat je over twee maanden al als een gespierde God over het strand kunt lopen vanuit deze beginsituatie!
is ook zeker niet de bedoeling, gewoon iets strakker/gespierder worden dan nu
 
En je benen ook trainen.
 
Ik zou met dat gewicht en vetpercentage gewoon lekker gaan trainen en goed eten en nog voorlopig niet aan cutten denken.

Met een beetje geluk pak je wat van de zo genaamde "beginner gains" mee, als alles groeit zal dat buikvet in verhouding ook wel minder worden ;)
Thuis trainen kan, mits je veel goede spullen hebt ( Rack, barbell, Dumbbells ? ), maar een sportschool abonnement zou in dit geval wel aan te raden zijn wil je alles kunnen trainen.

Zoek je onderhoud qua calorie inname en ga daar lekker wat boven zitten, track al je voedsel d.m.v MyFitnessPas of FatSecret en gaan met die banaan!
 
Back
Naar boven