MuscleMeat

Become a freak kuurlog

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is idd geen 15,7 maar wat maakt dat uit dan? Hij heeft geen extra estro sides of zo? Hij gooit er na zn bridge een monster cut kuur tegen aan en klaar. Het is niet alsof hij of gaat of zo.

Andere krachtsporten word ook gewoon zwaar gekuurd op een hoog vetpercentage, maar dat mag daar gewoon en bij bodybuilders niet
 
Ik volg, benieuwd naar het resultaat ook al zou het nooit iets voor mezelf zijn
 
Het is idd geen 15,7 maar wat maakt dat uit dan? Hij heeft geen extra estro sides of zo? Hij gooit er na zn bridge een monster cut kuur tegen aan en klaar. Het is niet alsof hij of gaat of zo.

Andere krachtsporten word ook gewoon zwaar gekuurd op een hoog vetpercentage, maar dat mag daar gewoon en bij bodybuilders niet
Volgens mij is het hier ook de bedoeling dat wij mensen beschermen tegen zichzelf.
 
In! Interessante log dit, succes en stay safe zover het kant.
 
Hoe is het hier?
 
Dit zal mijn kuur gaan worden vanaf 1 sept
Het is flinke kuur

1500mg test
1000mg deca
800mg bold
100mg oxy
5iu hgh per day
Lantus 30 iu per day
Metformin 500 mg bij elk maaltijd
Humalog insulin 10/15 iu post workout

De trainingen zullen in de style van Dorian Yates zijn. voeding zal zo schoon mogelijk zijn, zal rond 6000/7000kcal gaan zitten

Pittige cycle, ben benieuwd hoe je je zal voelen op die gear. Zoals gezegd denk goed om je bloeddruk met deze cycle.

6/7K schoon zal ook stevig dooreten worden man.

Vraagje:
Wat is de toegevoegde waarde van Lantus tov de Humalog?
 
Zou tof zijn als jij je trainingen gaat loggen!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hoe is het hier?

Hier gaat alles volgens plan
Gewicht gaat nog steeds omhoog zit nu op 117.8 kg ,bodyfat blijft mooi gelijk
Hier een vooruitgang van me rug van de afgelopen 3 maanden

2018-08-16_10.52.34.jpg


2018-08-15_18.38.57.jpg
 
Het is idd geen 15,7 maar wat maakt dat uit dan? Hij heeft geen extra estro sides of zo? Hij gooit er na zn bridge een monster cut kuur tegen aan en klaar. Het is niet alsof hij of gaat of zo.

Andere krachtsporten word ook gewoon zwaar gekuurd op een hoog vetpercentage, maar dat mag daar gewoon en bij bodybuilders niet

Dat staat hier niet ter discussie volgens mij, het gaat erover of z'n VP werkelijk 15,7% is, denk zelf dat het eerder rond de 20% ligt.
Buiten dat ben ik wel benieuwd hoe het coachen in z'n werk gaat.
 
ik zie vooralsnog een vochtballon en vind dit alles behalve impressive...helemaal gezien t feit van alle meuk die je gebruikt.
 
ik zie op je eerste afbeelding wat progress op je lats, maar in 3 maanden tijd is dat ook niet echt denderend imo. Keep up the good work anyway :thumbs:
 
Progress zie je sowieso veel moeilijker met een hoog vet percentage.
 
Blijft een forum....een ieder mag zijn mening geven. Niet iedereen hoeft een veer in zn reet te steken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven