MuscleMeat

Become a freak kuurlog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou er dan een verschil zitten tussen iemand die langzaam opbouwt naar die hogere doseringen en hoger gaan in gewicht? Of hebben beide uiteindelijk evenveel gezondheidsrisico's?

Die zal in het begin natuurlijk minder last hebben van sides, of het per definitie minder risicovol is is afhankelijk van meer variabelen waaronder bijvoorbeeld de genetische herkomst van de persoon. Zo zijn er mensen die een hematocrietwaarde hebben van 53/54 op een kuurtje van 500mg testosteron en zo zijn er mensen die met twee gram plus aan verschillende middelen kuren en “netjes” op een waarde van 50 blijven steken. En zo zijn er meer voorbeelden te bedenken die een rol kunnen spelen in een specifieke situatie die voor de een levensbedreigend kunnen zijn en voor de ander hetzelfde als een wandeling in het bos.

Dit zal mijn kuur gaan worden vanaf 1 sept
Het is flinke kuur

1500mg test
1000mg deca
800mg bold
100mg oxy
5iu hgh per day
Lantus 30 iu per day
Metformin 500 mg bij elk maaltijd
Humalog insulin 10/15 iu post workout

De trainingen zullen in de style van Dorian Yates zijn. voeding zal zo schoon mogelijk zijn, zal rond 6000/7000kcal gaan zitten

Nou los van je genen, ga je op jouw
vetpercentage toch behoorlijk rekening moeten houden met je bloeddruk in deze combinatie en op deze doseringen en je voeding. Denk om je gezondheid kerel!

Dit zal mijn kuur gaan worden vanaf 1 sept
Het is flinke kuur

1500mg test
1000mg deca
800mg bold
100mg oxy
5iu hgh per day
Lantus 30 iu per day
Metformin 500 mg bij elk maaltijd
Humalog insulin 10/15 iu post workout

De trainingen zullen in de style van Dorian Yates zijn. voeding zal zo schoon mogelijk zijn, zal rond 6000/7000kcal gaan zitten

jij durft wel :) ben echt benieuwd naar je progressie...zeker blijven loggen en foto's plaatsen!

Yolo

In. Zou wel een beetje oppassen met je coach teveel achterna gaan. Die man ziet er zwaar ongezond uit.

In before 'ja maar hij had al een aangeboren hartafwijking, dus het heeft niks met AAS te maken'.

Het heeft natuurlijk wel het proces versnelt. Alleen iemand die geen aanleg heeft voor cardiomyopathie heeft kan wel jaren enorme doseringen gebruiken zonder daar aan te bezwijken. Alleen uiteindelijk is de kans groot dat uiteindelijk de gebruiker toch cardiomyopathie gaat krijgen, en daar ook een plotselinge hartdood aan overhoudt.

synthol en ik ben out ,snap uberhaupt niet dat mensen die zooi gebruiken gaat nergens over .

synthol en ik ben out ,snap uberhaupt niet dat mensen die zooi gebruiken gaat nergens over .
Ik denk dat als je het 'goed' gebruikt je het niet gaat merken en het gaat lijken alsof hij genetisch goed aangelegd is voor die bodypart.

Geen idee wat OP wilt doen

Ik denk dat als je het 'goed' gebruikt je het niet gaat merken en het gaat lijken alsof hij genetisch goed aangelegd is voor die bodypart.

Geen idee wat OP wilt doen
meh , ga dan meteen voor de collageen injecties alla rich piana

meh , ga dan meteen voor de collageen injecties alla rich piana

Met een groot verschil dat je Synthol gewoon bij de meeste suppliers en anders via internet kunt bestellen en Rich voor z'n PMMA naar Mexico moest.

Zo goed als elke pro gebruikt Synthol. Kwestie van het goed doen.

• Topic Starter Topic Starter
Nou los van je genen, ga je op jouw
vetpercentage toch behoorlijk rekening moeten houden met je bloeddruk in deze combinatie en op deze doseringen en je voeding. Denk om je gezondheid kerel!

Ik zal zeker me gezondheid in de gaten houden. Ga zwz om de 2 a 3 maanden naar de huisarts om alles te checken. Het gaat zeker een klap worden voor het lichaam met deze dosis, ben me daar zeker bewust van .

Wat vind je dan van alle die dames die fillers en siliconen gebruiken op strategische plaatsen om er 'beter' uit te zien?

En daar hoor je niemand over!

En daar hoor je niemand over!
Dat bedoel ik! Hypocriet en meten met twee maten. Als een vrouw onzeker is over de grootte van haar borsten en voor een borstvergroting kiest, vind bijna iedereen dat prachtig, op wat jaloerse vriendinnen na. Als een man onzeker is over de grootte van zijn biceps en met synthol aan de slag gaat, vind bijna iedereen het een enge creep.

• Topic Starter Topic Starter
Foto 1 vanaf de start met mooky
Foto 2 is vandaag
Vershil van 3 maanden . Ben tevreden met de vooruitgang

20180809_160548.jpg

20180809_160347.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven