AndroidHealthClinic

Become a freak kuurlog

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat bedoel ik! Hypocriet en meten met twee maten. Als een vrouw onzeker is over de grootte van haar borsten en voor een borstvergroting kiest, vind bijna iedereen dat prachtig, op wat jaloerse vriendinnen na. Als een man onzeker is over de grootte van zijn biceps en met synthol aan de slag gaat, vind bijna iedereen het een enge creep.

Helemaal waar.
Als ze het woord synthol horen hebben ze meteen die gekke synthol freaks voorzich, dat had ik ook. Maar als je er gewoon normaal mee omgaat en met verstand kan het ook goed uitpakken.
 
Dat bedoel ik! Hypocriet en meten met twee maten. Als een vrouw onzeker is over de grootte van haar borsten en voor een borstvergroting kiest, vind bijna iedereen dat prachtig, op wat jaloerse vriendinnen na. Als een man onzeker is over de grootte van zijn biceps en met synthol aan de slag gaat, vind bijna iedereen het een enge creep.

Helemaal waar.
Als ze het woord synthol horen hebben ze meteen die gekke synthol freaks voorzich, dat had ik ook. Maar als je er gewoon normaal mee omgaat en met verstand kan het ook goed uitpakken.
 
Als je er normaal mee omgaat , maar jij wil net zo groot worden als mooky
Als je dat postuur normaal vind is er toch echt iets mis met je beeld van de werkelijkheid
 
Ik zal zeker me gezondheid in de gaten houden. Ga zwz om de 2 a 3 maanden naar de huisarts om alles te checken. Het gaat zeker een klap worden voor het lichaam met deze dosis, ben me daar zeker bewust van .



En daar hoor je niemand over!
Zou ook niet van toepassing zijn op dit topic , in ieder geval goeie cycle toegewenst
 
Als je er normaal mee omgaat , maar jij wil net zo groot worden als mooky
Als je dat postuur normaal vind is er toch echt iets mis met je beeld van de werkelijkheid

Met normaal mee omgaan, bedoel ik meer niet zoals die synthol freaks die je vaak voorbij ziet komen, helemaal misvormt . En nee het postuur van mooky is zeker niet normaal. Als het normaal zou zijn dan zouden er veel meer van ronden lopen
 
Foto 1 vanaf de start met mooky
Foto 2 is vandaag
Vershil van 3 maanden . Ben tevreden met de vooruitgang

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien andere pose als vergelijking materiaal
 
Misschien andere pose als vergelijking materiaal

20180809_180624.jpg
 
normaal zou ik bij een skinnie kid zeggen meer eten , in jou geval meer cardio ?
 
Sowieso goed om te doen
 
Gemeten met een huidplooimeter? Even wat minder hard in die tang knijpen dan. Oke het kan wat vertekenen met veel vochtretentie, maar zoek eens foto’s op van hoe 15% eruit ziet bro
 
Bij 15 hebben de meesten nog redelijk wat definitie op de armen en de buik soms nog de abs ietswat zichtbaar. Maar je arm is al 1 geheel....net een vochtbom. En idd wat hierboven staat...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven