Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enige of enigste?
zit je ook naar het scherm te flexxen als je zulke dingen tYped?![]()
ben blij dat je in orde bent , dacht al dat je lever je lichaam aan het afstoten was met je mega kuurHeren , hier gaat alles goed . Ben nog niet begonnen met de grote kuur. Mis alleen nog 1 ding en dat is de lantus het is schijnbaar moeilijk aan te komen hier . Maar ik ga gewoon beginnen met de kuur vanaf maandag En zal dan ook weer gaan loggen en de tainen gaan posten
dacht net hetzelfdeNot sure hoeveel je er voor betaalt. Maar als mijn coach met de oefeningen op zo'n manier uitgeschreven kwam ging ik direct bij hem wegBen benieuwd wat dat extreem high rep je brengt.
ff snel neer getypt op de mobielDus om de dag 2x2iu HGH (=14iu HGH per week) ?Ik ben vandaag begonnen met de kuur .
Vanmorgen de 1e 2iu hgh gezet, samen met 250mg test, 200mg deca en 200mg bold. Vanavond zet ik 2e 2iu. De test zal ik iedere dag zetten 250mg en de rest om de dag.
Dus om de dag 2x2iu HGH (=14iu HGH per week) ?
En als ik goed heb gerekend zit je totale hoeveelheid AAS (test+tren+bold) op 3150 mg/week?