AndroidHealthClinic

NSFW! Road 2 heel blijven op 93kg

Bezoekers in dit topic

Beowulf had jouw idee gejat :(.
Conditie liet het bijna afweten maar ging al stukken beter op dat opzicht dan donderdag.
Merk wel dat ik nog heel veel op kracht alleen doe waardoor ik de transities kan maken maar het niet kan afmaken want geen idee nog wat ik aan het doen ben.
 
Behoorlijk wat last van mijn ribben en schaafwonden en gedoe maar training ging best lekker qua pijn billen heup.

Squat
Tot 160 kg 3 reps
140kg 4 reps 4 sets.

Bench
90kg 5 reps 5 sets

Goeiemorgen 130kg superset met facepulls.
 
Ribben die bjj kapot gingen voelde alleen bij rechter roundhouse verpest aan van de pijn verder wel ok.

2 uurtjes weer in de weer geweest groetjes.

Morgen dl en bench. Donderdag hopelijk rollen.
 
Gisterenochtend bench deadlift bench
Dubbels met 100 bench
Triples met 170 deadlift
Triples met 90 bench

Ribben hielden het wel vol opzich vanochtend wel pijn.

Zojuist lekker rollen en maar 1 keer echt last van mijn ribben gehad dus wel lekker.
1 keer moeten tappen vanwege een loop achtige choke.
Voor de rest een takedown gescoord en een berg transities volgehouden enzo.
 
Rollen ging idd wel goed ouwe, hopelijk helen de ribben weer snel.
 
Ribben beetje gaar dus gisteren alleen wat belt squats en benches.

Vandaag weer rollen ging goed met alles tot er iemand een WWE move op mijn ribben maakte met zijn elleboog.
 
Voor het eerst mensen laten tappen enzo bij no gi grappling. Not sure of het de bedoeling was van wat ik probeerde. Ook lekker rollen met een brown belt enzo.

Morgen kijken hoe de squats gaan na al het geweld van vanavond. Gisteren was benchen wel goed te doen opzich maar te weinig tijd voor andere oefeningen helaas.
 
Laatst bewerkt:
even rustig aangedaan met de ribben.
Belt om is toch te gaar helaas dus alles beltless gedaan vandaag.

Squat
150kg 4 reps 4 sets

Bench
95kg
3 reps 5 sets

Belt squats scheelt met de ribben
5x5 met 140kg

Db Shoulder flys
15kg 8 reps 4 sets
 
Zeer licht gesust om de ribben rust te geven.
Geen bjj deze week ook.

Squat 140kg
5x5

Bench
100kg
3 reps 4 sets

Deadlift
170
5x5
 
Squat
Beltless
150kg 4 reps 4 sets

Bench
80kg
6 reps 4 sets

Belt squats
140kg 5x5

Shoulder raises
Db 12.5 kg 8 reps 3 sets

Goeiemorgen staand
110kg 5x5
 
2 uurtjes kickboksen gedoe.
Heup draait lekker mee bij de roundhouse kicks. Was verrast dat het ergens op leek doei.
 
Gi bjj

Ribben voelen goed aan deze week.

Boel takedowns geoefend enzo.
4 takedowns om het eggie gedaan
2 single legs gelukt.
1 ancle pick naar single leg gelukt.
Nog een ancle pick vanuit collar snap maar dacht dat ik hem had want takedowns only maar die guy rolde nog even door om met 2 voeten in mijn buik mij op mijn rug te werpen.
Rip ribben dus van 2 kanten. Hopelijk gaat morgen lukken qua squats.
Wel wat transitievormen geoefend vanuit butterfly guard top controle en daarna wat spars waar ik wel naar de positie kwam en soms niet tegen wat blue belt. 2 keer in een omoplata terecht gekomen en eruit gekomen maar was klaar met de ribben.

Jullie zullen ook wel denken wat is dit log geworden maar het is meer voor mezelf om te tracken of het allemaal wat consistent met plen en andere cardio ernaast en teruglezen om wat tutorials en gedoe te lezen groetjes.

Denk 100kg nu overigens.
 
Maandag
Squats 160kg 3 reps 5 sets
Bench 100kg 2 reps 6 sets
Belt squats 140kg 6 reps 5 sets

Dinsdag
2 uur kickboksen en ground and pound gedoe

Woensdag
Bench 80kg 8 reps 5 sets
Deadlift 180kg 2 reps 7 sets

Vandaag 2 uur bjj en wat transities vanuit grond half guard geoefend en bij 3 mensen een kimura, americana en een inverted kimura kunnen toepassen zonder gechoked te worden.

Vanaf vrijdag het weekend volgepropt met agendapunten en klussen. Zaterdag avond Khabib Porier op een redelijk kijkbare tijd ook.
 
Back
Naar boven