- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja ik denk wel dat als je daadwerkelijk even 10 kg bf wilt shredden je even keuze moet maken en dat je doel moet maken. Tis wellicht klein beetje concessies maken mbt je kracht wedstrijden, maar 10 kg op jouw gewicht is een prima te behappen doel.
Lloyd die nog 10kg moet shredden? Dan komt z'n bf in de negatieve getallen...Mja ik denk wel dat als je daadwerkelijk even 10 kg bf wilt shredden je even keuze moet maken en dat je doel moet maken. Tis wellicht klein beetje concessies maken mbt je kracht wedstrijden, maar 10 kg op jouw gewicht is een prima te behappen doel.
Nee pls niet

Met hoe makkelijk het al was om van133 naar 127 te gaan zonder krachtverlies of al te gekke dingen ervoor hoeven doen vertrouw ik er wel op dat het allemaal goed gaat komen.Mja ik denk wel dat als je daadwerkelijk even 10 kg bf wilt shredden je even keuze moet maken en dat je doel moet maken. Tis wellicht klein beetje concessies maken mbt je kracht wedstrijden, maar 10 kg op jouw gewicht is een prima te behappen doel.

Met hoe makkelijk het al was om van133 naar 127 te gaan zonder krachtverlies of al te gekke dingen ervoor hoeven doen vertrouw ik er wel op dat het allemaal goed gaat komen.
Wow medaille gewonnen![]()
Brb elke avond 3 kapsalon etenAls je Mick als coach had genomen was je nu eerste geworden op je wedstrijd, en eerste op de contest.
miauw
Ik zie de woordgrap nietje bent wel echt bijzonder lelijk, dat is toch ook iets

Is dat een vereiste voor de -120 kg klasse?die was er niet
ik ben zelf trouwens ook heel erg lelijk dus er is nog hoop voor je