XXL Nutrition

Gestopt Lloyd's shredzadobe's scam log: road 2 ramshredded en ramsterk.

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mja ik denk wel dat als je daadwerkelijk even 10 kg bf wilt shredden je even keuze moet maken en dat je doel moet maken. Tis wellicht klein beetje concessies maken mbt je kracht wedstrijden, maar 10 kg op jouw gewicht is een prima te behappen doel.

Mja ik denk wel dat als je daadwerkelijk even 10 kg bf wilt shredden je even keuze moet maken en dat je doel moet maken. Tis wellicht klein beetje concessies maken mbt je kracht wedstrijden, maar 10 kg op jouw gewicht is een prima te behappen doel.
Lloyd die nog 10kg moet shredden? Dan komt z'n bf in de negatieve getallen...

• Topic Starter Topic Starter
Met hoe makkelijk het al was om van133 naar 127 te gaan zonder krachtverlies of al te gekke dingen ervoor hoeven doen vertrouw ik er wel op dat het allemaal goed gaat komen.

Wow medaille gewonnen :)

eg liev

• Topic Starter Topic Starter
Terugblik op de fotowedstrijd in het algeheel.

Was mijn eerste poging tot cutten in lange tijd. Moet zeggen dat het me erg makkelijk afging kracht was niet minder erop geworden en conditioneel werd ik er beter van.

Fysiek wel wat dingen die ik zag zoals wat meer aders en een belt die strakker was en de traps die wat meer uitkomen.

Echter kwam de sterkste man wedstrijd wel op een ongunstig moment want merkte wel dat dat een hele aanslag zou worden qua training en dergelijke op een lager bw of in een cut.

Heb nu ervaren dat ik me een stuk beter voel wel van cutten en geen neiging had tot bingen etc behalve naar series waarin in week die ik niet kon lopen vanwege de teen.

Wilde het redelijk goed doen in de contest aan de hand van de transformatie qua begin en eind fysiek en de vermakelijkheid van mijn log zelf dan. Maar als je het deelnemersveld ziet dan zou ik zeker nu erg misstaan erin. Doel was ook om wat meer actiefoto gerichte foto's te maken ipv met een poot omhoog in een tuinstoel.

Groetjes

Lloyd

warme groenten

Hoeveel wedstrijden heb jij al gedaan ?

over-9000-meme.jpg

Als je Mick als coach had genomen was je nu eerste geworden op je wedstrijd, en eerste op de contest.

miauw

Ik vind jou een moeilijk te peilen hardcore zwaar gewichter illloydatoni , je wilt cutten maar ik heb voorlopig alleen maar lichaamsgewicht gehoord dat zo zwaar is dat je vp wel.hoog.moet zijn :3e:

Dit is dan toch geen wedstrijd voor jou , anyway a lot of people love you ... here ...

je bent wel echt bijzonder lelijk, dat is toch ook iets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven