- Waardering
- 10.403
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima keuze om chemische rommel in je tanden te laten gooien teneinde je zenuwen te killen.2 wortelkanaalbehandelingen op de planning. Beide 930 euro p.s....
Dat doen ze niet meer naast dat de andere enige optie volgens mij daarna is om je tand te laten trekken.Prima keuze om chemische rommel in je tanden te laten gooien teneinde je zenuwen te killen.
In zweden staat dit op de verboden lijst, daar staat de medische ondersteuning ten dienst van de bevolking ipv ten dienst van de farmaceutische industrie. 🙈
Ik moet erbij vermelden dat ik giga angst heb voor de tandarts 🙈🙈 Echt mega. Bij defensie een tandarts op zijn muil geslagen.Dat doen ze niet meer naast dat de andere enige optie volgens mij daarna is om je tand te laten trekken.
Aas zetten wat eventueel vol zit met zware metalen uit een dubieus lab is natuurlijk wel een prima keuze.
Heb dit ook wel eens gehad, precies zelfde plek. Duurde wel een weekje eerdat de pijn weg was. De bloedplek was ook zeker 3 weken zichtbaarDag verpest is wat overdreven, maar toch...
Ik heb al tientallen bloedafnames gehad, maar zo heb ik het nog nooit gezien. De injectie was ook pijnlijker dan normaal en het bloed liep langs m'n arm vlak nadat de naald naar binnen ging. Dit is de elleboogholte 11 uur na de afname:
![]()

Yup bekend. Door de ader heen geprikt. Soms komt er zelfs een flink blauw ei op als de onderhuidse bloeding niet zo snel stopt.Dag verpest is wat overdreven, maar toch...
Ik heb al tientallen bloedafnames gehad, maar zo heb ik het nog nooit gezien. De injectie was ook pijnlijker dan normaal en het bloed liep langs m'n arm vlak nadat de naald naar binnen ging. Dit is de elleboogholte 11 uur na de afname:
![]()
Geen pijn gelukkig. Vandaag zelfs voluit pull-ups en dips kunnen doen zonder zichtbaar negatieve gevolgen voor die paarse bult in de elleboogholte.
Dan is t goed dicht. Enkel wegtrekken van onderhuids bloed kan langer duren.Geen pijn gelukkig. Vandaag zelfs voluit pull-ups en dips kunnen doen zonder zichtbaar negatieve gevolgen voor die paarse bult in de elleboogholte.
Echt pijn pijn was het ook niet, maar je voelde het wel zeuren als je bijv een biceps curl deedGeen pijn gelukkig. Vandaag zelfs voluit pull-ups en dips kunnen doen zonder zichtbaar negatieve gevolgen voor die paarse bult in de elleboogholte.
Lijkt wel een beetje op een tepel 🤭Dag verpest is wat overdreven, maar toch...
![]()
Man dit stelt toch niets voor. 🫣Dag verpest is wat overdreven, maar toch...
![]()

Ho laat maar.Zozo..
Het gaat wel lekker met iedereen hier.
Weinig geklaag en gezeik
Nou ik heb wel wat hoor komt die...
Vandaag zouden er 2 nieuwe schijven binnenkomen van elk 20KG.
Deze worden bezorgd door DHL.
Wat ik al knap vind want meestal worden zwaardere dingen (zoals fitnessapp. bezorgd door hier door iets als een Transmission.
Net via de app moeten lezen dat deze nu 1 a 2 dagen vertraging heeft.
Je kan mij nog meer wijsmaken.. Die heeft gewoon geen zin om te tillen
Zo word ik nooit groot en sterk natuurlijk.

Heb je denk ik nog wel een soort van geluk gehad.Klus aangenomen tot het einde van het jaar, schuifpuien repareren en weer gangbaar maken 250kg per stuk, deze moeten er compleet uit gehaald worden bij particulieren thuis, heb ik een collega erbij die het vak wel wilt leren, prima natuurlijk!
Heb hem duidelijk gemaakt dat ze loodzwaar zijn en als je denkt dat je hem niet kan houden dan moet je een seintje geven.
Bij de eerste pui ging het al mis! Meneertje hield hem nog maar net met naar beneden komen, je krijgt dan ineens 250kg voor je kiezen, dit moet je controleert laten zakken want anders gaat het mis!
Pui gerepareerd en dan moet hij weer omhoog gelift worden(betaald worden om te powerliften 😜)
Dat kreeg hij niet eens voor elkaar, dus heb ik hem naar huis gestuurd,einde oefening voor hem.
Dus tot het einde van het jaar doe ik het wel alleen, nou Flip ik in mijn vrije tijd met grote tractor banden die nog iets zwaarder wegen, dus dat gaat wel goedkomen 😜