- Waardering
- 2.155
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt IronwarriorNiks mis met je fysiek. Lekker blijven trainen en goed eten.
Zou iemand feedback kunnen geven wat ik zou kunnen verbeteren? Ik wil een grotere borst en schouders nog. Ben ook onzeker over mijn tepels ivm gyno operatie
Bedankt voor je eerlijke feedback. Zijn mensen in mijn omgeving die hebben gezegd dat ik niet groter moet worden. Maar ik snap dat niet, vind mijzelf nog heel skinny.Ik reageer hier even ipv in het foto topic, want draait toch altijd uit op gebash door sommige forumleden.
Kan me anderzijds wel aansluiten bij sommige commentaren. Er lijkt me niks uit verhoudingen. Je moet gewoon groter worden. Als ik uit ervaring mijn foto's uit mijn beginjaren voor de geest haal, stond ik er ook zo bij.
Zou eerst iets cutten en dan een grote bulk tegenaan gooien. Het cutresultaat na deze 'enorme' bulk zou een net resultaat moeten opleveren.
Bedankt Peccieprima lijf met goeie taille. Rustig doorbouwen en niet te vet worden, dan komt het goed!
Bedankt voor je bericht Buffster en welkom in mijn topic. Ik snap wat je zegt en denk zeker dat ik zonder AAS nog redelijk wat kan winnen qua kracht en wat kilo's. Zit zelf in een dilemma. Of ik kloot nog twee jaar aan, of ik pak twee korte cycle's en ik heb het fysiek wat ik graag zou willen. Dan is het enkel behouden en onderhouden.Ik denk dat je shape al heel aardig is. Dat zal nog meer blijken als je vet percentage wat lager is. Vraag me wel af waarom je aan aas wil gaan beginnen? Ik denk dat er naturel nog genoeg te bereiken is.
Door geen side bends te doen aangezien je als bber een smalle taille wilt houden.LB
Squat
WU
3x6x50kg
Romainian deadlift dumbell
1x8x12kg
Bij tweede setje kramp gekregen in mn hamstring, ff gelaten voor wat het is
Leg press
WU
3x8x45kg
Calf raises
3x15x32kg
Side bends
3x12x10kg
Hoe trainen jullie buik? Dit is niet helemaal mijn oefening.
20 cardio incline wandelen