MuscleMeat

Big Rob’s comeback trainingslog

Niks mis met je fysiek. Lekker blijven trainen en goed eten.

Zou iemand feedback kunnen geven wat ik zou kunnen verbeteren? Ik wil een grotere borst en schouders nog. Ben ook onzeker over mijn tepels ivm gyno operatie

Ik reageer hier even ipv in het foto topic, want draait toch altijd uit op gebash door sommige forumleden.

Kan me anderzijds wel aansluiten bij sommige commentaren. Er lijkt me niks uit verhoudingen. Je moet gewoon groter worden. Als ik uit ervaring mijn foto's uit mijn beginjaren voor de geest haal, stond ik er ook zo bij.

Zou eerst iets cutten en dan een grote bulk tegenaan gooien. Het cutresultaat na deze 'enorme' bulk zou een net resultaat moeten opleveren.

prima lijf met goeie taille. Rustig doorbouwen en niet te vet worden, dan komt het goed!

• Topic Starter Topic Starter
Ik reageer hier even ipv in het foto topic, want draait toch altijd uit op gebash door sommige forumleden.

Kan me anderzijds wel aansluiten bij sommige commentaren. Er lijkt me niks uit verhoudingen. Je moet gewoon groter worden. Als ik uit ervaring mijn foto's uit mijn beginjaren voor de geest haal, stond ik er ook zo bij.

Zou eerst iets cutten en dan een grote bulk tegenaan gooien. Het cutresultaat na deze 'enorme' bulk zou een net resultaat moeten opleveren.
Bedankt voor je eerlijke feedback. Zijn mensen in mijn omgeving die hebben gezegd dat ik niet groter moet worden. Maar ik snap dat niet, vind mijzelf nog heel skinny.

ik ga wat met het advies doen dankje

Ik denk dat je shape al heel aardig is. Dat zal nog meer blijken als je vet percentage wat lager is. Vraag me wel af waarom je aan aas wil gaan beginnen? Ik denk dat er naturel nog genoeg te bereiken is.

Ik denk dat je shape al heel aardig is. Dat zal nog meer blijken als je vet percentage wat lager is. Vraag me wel af waarom je aan aas wil gaan beginnen? Ik denk dat er naturel nog genoeg te bereiken is.
Bedankt voor je bericht Buffster en welkom in mijn topic. Ik snap wat je zegt en denk zeker dat ik zonder AAS nog redelijk wat kan winnen qua kracht en wat kilo's. Zit zelf in een dilemma. Of ik kloot nog twee jaar aan, of ik pak twee korte cycle's en ik heb het fysiek wat ik graag zou willen. Dan is het enkel behouden en onderhouden.

Ik word 25, zou graag stappen willen zetten richting mijn droomfysiek. Dus denk dat ik ergens volgend jaar wel AAS ga nemen. Ik ga wel een afstudeertraject in binnenkort en moet mijn scriptie schrijven. Dus weet niet of het na die periode zal zijn, dan gaan we richting de zomer van 2021.

Tot die tijd ga ik recompen, wat vet verbranden en werken aan mijn kracht. Hoe kijk jij hier tegenaan?

Incline benchpress
Wu
3x6x70kg

Chin ups
8xbw
2x8xbw+6kg

flat dumbell press
3x8x32kg

cable rows
3x12x55kg

side lateral cable
3x12

dips
8xbw+6kg
2x8xbw+8kg

hammer curls
3x10x16kg

wrist curls

Deadlift
5x60kg
5x100kg
6x120kg
6x125kg
4x130kg

leg press
12x66kg
4x12x73kg

leg curl
12x52kg
3x12x59kg

calf raises
3x15x45kg

side bends

incline benchpress
wu
3x5x75kg

Pull ups
8xbw
3x8xbw+4kg
5xbw

Seated dumbell shoulder press
10x16kg
8x20kg
2x8x22kg

BOR
10x30kg
10x50kg
2x10x55kg

Shrugs
12x32kg
14x32kg
15x32kg

dippen
10xbw
2x10xbw+4kg

ez barbell curls

Zo legday op de planning

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Apw
Trainen gaat laatste tijd wel oké eten helaas wat minder. afgelopen week wat spanning in stress door wat persoonlijke situaties etc, killt mn eetlust.

Training van gister lb
leg extension
12x45kg
12x59kg
12x66kg
3x12x73kg

leg curl
12x39kg
3x12x59kg

Hex bar deadlift (had last van onderrug sinds 1,5 week, ben wat meer stretches gaan doen en minder zwaar trainen)
10x60kg
3x10x80kg

calf raises
3x15x40kg

Abs

UB vanochtend

Benchpress
wu
3x8x80kg

Chin ups
8xbw
3x8xbw+4kg

Incline db press
10x20kg
3x12x24kg

Cable rows
3x12x45kg

lateral raise in cable station
Skull crushers
Bicep curls in cable station

Ben ik weer na 5 jaar. Veel gebeurd, focus gehad op andere aspecten van mijn leven, voornamelijk carriere, wat redelijk goed gaat. Ten kostte van algehele gezondheid, veel stress, slecht slapen eten. Kortom out of shape met 23/25%vp. Rond de 80kg op 175cm

Afgelopen week bedrijfsfitness abonnement genomen. Doel voor komende maanden is trainingritme vinden en eiwit inname verhogen. Ik word 30, eind dit jaar dus hoop dat ik dit decennium in mag gaan met een betere gezondheid dan nu het geval is

Zat maar weer aan LB UB te denken met cardio.

Maat van me herinnerende mij aan deze log, even terug gelezen. Was goed opdreef, kijken of ik die discipline weer kan terug vinden.

Cheers,
Rob

Welkom terug en succes hier weer 👊👍

LB

Squat
WU
3x8x40kg

Leg curl
WU
3x12x25kg

Leg extension
3x12x25kg

hip abduction
- buitenkant
2x12x25kg
-binnenkant
2x12x18kg

Calf raises(op de legpress niet ideaal)
3x15x32kg

Abdominal Crunches
3x20x36kg

30 min incline lopen

Gister samen met mn vriendin een klimcursus gedaan. Helaas met slechte afloop voor mijn meis, ze is van 1.5 m hoogte gevallen op een brede opvangmat, ongelukkige landing voet uit de kom en enkel gebroken op drie plaatsen. Vanochtend geopereerd, 2 schroeven en plaatje gezet.

Morgen kijken of het lukt om weer een LB te pakken, anders woensdag. Mijn focus ligt op haar herstel.

LB

Squat
WU
3x6x50kg

Romainian deadlift dumbell
1x8x12kg
Bij tweede setje kramp gekregen in mn hamstring, ff gelaten voor wat het is

Leg press
WU
3x8x45kg

Calf raises
3x15x32kg

Side bends
3x12x10kg
Hoe trainen jullie buik? Dit is niet helemaal mijn oefening.

20 cardio incline wandelen

LB

Squat
WU
3x6x50kg

Romainian deadlift dumbell
1x8x12kg
Bij tweede setje kramp gekregen in mn hamstring, ff gelaten voor wat het is

Leg press
WU
3x8x45kg

Calf raises
3x15x32kg

Side bends
3x12x10kg
Hoe trainen jullie buik? Dit is niet helemaal mijn oefening.

20 cardio incline wandelen
Door geen side bends te doen aangezien je als bber een smalle taille wilt houden.

Doe ze zelf of met een machine of cable crunches.

Terug
Naar boven