Gainertje123
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 722
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 10%
Jaa begrijpelijk , ik ben anti vettig zijn . Is maar net waar je voor kiest he. (Bedoel niet dat jij vettig bent btw)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaa begrijpelijk , ik ben anti vettig zijn . Is maar net waar je voor kiest he. (Bedoel niet dat jij vettig bent btw)
Anabolen poli in Haarlem.Ik word in december 25, wil in januari beginnen met test 500mg. Maar mijn kracht moet eigelijk indd nog wat omhoog, heb daar nu ook mijn focus op naast droger worden. Wie gaat die Harnass study doen?

Bovenstaande is mijn trainingsweek én is voldoende voor mij om vooruit te gaan. Geen probleem denk ik.Ik wil graag een trainingsdag skippen vandaag omdat ik heel moe ben. Heb dan 1x zwaar benen getraind en 2 ub sessies gedaan. Is dat een probleem?
Aan die tepels zie ik niet zo heel veel raars, ik vind dat je er wel redelijk “buff” uitziet ondanks de mindere kracht stats. Verhoudingen lijken mij gewoon in ordeZou iemand feedback kunnen geven wat ik zou kunnen verbeteren? Ik wil een grotere borst en schouders nog. Ben ook onzeker over mijn tepels ivm gyno operatie
Ik word langzaam sterker charsh ben er druk mee bezig haha!Aan die tepels zie ik niet zo heel veel raars, ik vind dat je er wel redelijk “buff” uitziet ondanks de mindere kracht stats. Verhoudingen lijken mij gewoon in orde