AndroidHealthClinic

Big Rob’s comeback trainingslog

Bezoekers in dit topic

benchpress
wu
82,5x6x3

Pull ups
8x
bwx8x3+4kg

OHP
wu
40x8
45x8x2

cable rows
45x12
50x12x2

dumbell shrugs
32x12
34x12
36x12

dip
bwx8+5kg
bwx8+10kg
bwx8+10kg

ez barbell curls

buik
 
D66DC799-F57A-4FFA-8AB7-7690DC66258E.jpeg

side chest 14% bf
 
Niet om ontmoedigend te zijn. Maar dit ziet er eerder uit als 20% tbh. Of de angle is onwijs kut. Niet dat zo'n cijfertje iets toevoegt.
 
Niet om ontmoedigend te zijn. Maar dit ziet er eerder uit als 20% tbh. Of de angle is onwijs kut. Niet dat zo'n cijfertje iets toevoegt.
Jan willem heeft mij op 14% gezet, dan neem ik dat wel aan.

wees vrij om te reageren verder, dit is puir naslag om mn progressie bij te houden
 
Niet om ontmoedigend te zijn. Maar dit ziet er eerder uit als 20% tbh. Of de angle is onwijs kut. Niet dat zo'n cijfertje iets toevoegt.
Denk je 20% ja ? Denk toch wel eerder richting de 15 dan 20 lijkt mij .
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Denk je 20% ja ? Denk toch wel eerder richting de 15 dan 20 lijkt mij .
Rond de vijftien procent zou er toch wel iets van veins moeten zitten, serratus komt ook altijd vrij vroeg door wat je totaal niet ziet.

Het enige wat het wat lager laat lijken is geen lovehandles, maar dat zou puur fat distribution kunnen zijn.
 
Rond de vijftien procent zou er toch wel iets van veins moeten zitten, serratus komt ook altijd vrij vroeg door wat je totaal niet ziet.

Het enige wat het wat lager laat lijken is geen lovehandles, maar dat zou puur fat distribution kunnen zijn.
E9625535-1528-44F1-9759-6CCCC701D640.jpeg

alstu
 
Rond de vijftien procent zou er toch wel iets van veins moeten zitten, serratus komt ook altijd vrij vroeg door wat je totaal niet ziet.

Het enige wat het wat lager laat lijken is geen lovehandles, maar dat zou puur fat distribution kunnen zijn.
Vijftien met lichte veins heb je een punt , echter is dit ook weer persoonsafhankelijk. Als ik naar het totaal plaatje kijk kan ik echt niet zeggen dat dit 20% is. Verder heeft hij nergens een plek waar een wat grotere vet opslag zit dus denk dat 20% daarom ook onjuist is.

en een vetpercentage van 20% is stiekem meer dan je denkt . Licht buikje zou dan wel al zichtbaar moeten worden.
 
squat
60x3
80x3
100x3
110x1
115x1
120x2
60x10

leg extension
59x12
66x12x3

leg curl
52x12
59x12
66x8x3

calf raises
 
Zijn deze bloedwaarden genoeg om te laten prikken als nul-waarden voor start kuur?
-ASAT
-ALAT
-Gamma-GT
-Creatinine
-Cholesterol
-Testosteron totaal
-Testosteron vrij
-SHBG
-Albumine
-LH
-FSH

Evt prolactine en oest nog toevoegen ivm gyn gevoeligheid? Bloedbeeld, schildklier
 
Laatst bewerkt:
Zijn deze bloedwaarden genoeg om te laten prikken als nul-waarden voor start kuur?
-ASAT
-ALAT
-Gamma-GT
-Creatinine
-Cholesterol
-Testosteron totaal
-Testosteron vrij
-SHBG
-Albumine
-LH
-FSH

Evt prolactine en oest nog toevoegen ivm gyn gevoeligheid?

Ik zou sws nog een stukje bloedbeeld waaronder hematocriet mee laten testen
 
Zo ub training, kom net uit de nachtdiensten ben kapot, benieuwd wat het met mij gaat doen. Heb 1 maaltijd binnen zo. Dat reserveren is zo klote je kan nooit spontaan de gym binnen wandelen.

tijd voor een dikke oats shake 😂
 
Ga nog steeds in kracht vooruit, hoop deze trend voort te zetten, ga vanaf zaterdag op onderhoud zitten en wat recompen voor wat weken en focus op kracht terug winnen. Rond december wil ik nog 4 weken gaan cutten zodat ik in januari een cleanbulk kan gaan doen.

benchpress
Wu
4x5x85kg

chin ups
8xbw
2x8xbw+6kg
8xbw+8kg

incline dumbell press
3x8x30kg

cable rows wide grip
12x45kg
12x50kg
12x55kg

side lateral raises

dips
10xbw+10kg
2x8xbw+15kg

hammer curls
3x10x16

wrist curls

lekkere training op alleen een whey + oats en 5 uur slaap
 
B6E99DCE-9B69-4B9A-8E8F-ADDB472E395A.jpeg

Begin al wat blijer te worden van mijn huidige shape. Ik zie wel hoever ik kom met mijn cut, denk dat ik blij mag zijn als ik in december rond de 12% zit.

Wil niet te obsessed met cijfertjes bezig zijn en meer kijken naar wat de spiegel zegt. Ik wil gewoon in januari bulk ready zijn
 
Lekker bezig net ff laatste pagina gelezen.
Maar lees dingen over willen kuren? Zou wel echt ermee wachten man tot je wat meer massa hebt.
Hoe oud ben je eigelijk? Als je nog een jongen gozer bent zou ik het minimaal een jaar uitstellen tot je wat sterker bent.
En vanaf volgend jaar begint HARNASS study als je dan toch verantwoord wil beginnen doe daar dan aan mee eind volgend jaar.
Desalniettemin succes 👍
 
Lekker bezig net ff laatste pagina gelezen.
Maar lees dingen over willen kuren? Zou wel echt ermee wachten man tot je wat meer massa hebt.
Hoe oud ben je eigelijk? Als je nog een jongen gozer bent zou ik het minimaal een jaar uitstellen tot je wat sterker bent.
En vanaf volgend jaar begint HARNASS study als je dan toch verantwoord wil beginnen doe daar dan aan mee eind volgend jaar.
Desalniettemin succes 👍
Hij heeft al gekuurd he zo'n 4 jaar terug al?
 
Lekker bezig net ff laatste pagina gelezen.
Maar lees dingen over willen kuren? Zou wel echt ermee wachten man tot je wat meer massa hebt.
Hoe oud ben je eigelijk? Als je nog een jongen gozer bent zou ik het minimaal een jaar uitstellen tot je wat sterker bent.
En vanaf volgend jaar begint HARNASS study als je dan toch verantwoord wil beginnen doe daar dan aan mee eind volgend jaar.
Desalniettemin succes 👍
Ik word in december 25, wil in januari beginnen met test 500mg. Maar mijn kracht moet eigelijk indd nog wat omhoog, heb daar nu ook mijn focus op naast droger worden. Wie gaat die Harnass study doen?
 
Back
Naar boven