AndroidHealthClinic

Big Rob’s comeback trainingslog

Bezoekers in dit topic

Niks mis met je fysiek. Lekker blijven trainen en goed eten.
 
Zou iemand feedback kunnen geven wat ik zou kunnen verbeteren? Ik wil een grotere borst en schouders nog. Ben ook onzeker over mijn tepels ivm gyno operatie

Ik reageer hier even ipv in het foto topic, want draait toch altijd uit op gebash door sommige forumleden.

Kan me anderzijds wel aansluiten bij sommige commentaren. Er lijkt me niks uit verhoudingen. Je moet gewoon groter worden. Als ik uit ervaring mijn foto's uit mijn beginjaren voor de geest haal, stond ik er ook zo bij.

Zou eerst iets cutten en dan een grote bulk tegenaan gooien. Het cutresultaat na deze 'enorme' bulk zou een net resultaat moeten opleveren.
 
prima lijf met goeie taille. Rustig doorbouwen en niet te vet worden, dan komt het goed!
 
Ik reageer hier even ipv in het foto topic, want draait toch altijd uit op gebash door sommige forumleden.

Kan me anderzijds wel aansluiten bij sommige commentaren. Er lijkt me niks uit verhoudingen. Je moet gewoon groter worden. Als ik uit ervaring mijn foto's uit mijn beginjaren voor de geest haal, stond ik er ook zo bij.

Zou eerst iets cutten en dan een grote bulk tegenaan gooien. Het cutresultaat na deze 'enorme' bulk zou een net resultaat moeten opleveren.
Bedankt voor je eerlijke feedback. Zijn mensen in mijn omgeving die hebben gezegd dat ik niet groter moet worden. Maar ik snap dat niet, vind mijzelf nog heel skinny.

ik ga wat met het advies doen dankje
 
Ik denk dat je shape al heel aardig is. Dat zal nog meer blijken als je vet percentage wat lager is. Vraag me wel af waarom je aan aas wil gaan beginnen? Ik denk dat er naturel nog genoeg te bereiken is.
 
Ik denk dat je shape al heel aardig is. Dat zal nog meer blijken als je vet percentage wat lager is. Vraag me wel af waarom je aan aas wil gaan beginnen? Ik denk dat er naturel nog genoeg te bereiken is.
Bedankt voor je bericht Buffster en welkom in mijn topic. Ik snap wat je zegt en denk zeker dat ik zonder AAS nog redelijk wat kan winnen qua kracht en wat kilo's. Zit zelf in een dilemma. Of ik kloot nog twee jaar aan, of ik pak twee korte cycle's en ik heb het fysiek wat ik graag zou willen. Dan is het enkel behouden en onderhouden.

Ik word 25, zou graag stappen willen zetten richting mijn droomfysiek. Dus denk dat ik ergens volgend jaar wel AAS ga nemen. Ik ga wel een afstudeertraject in binnenkort en moet mijn scriptie schrijven. Dus weet niet of het na die periode zal zijn, dan gaan we richting de zomer van 2021.

Tot die tijd ga ik recompen, wat vet verbranden en werken aan mijn kracht. Hoe kijk jij hier tegenaan?
 
Incline benchpress
Wu
3x6x70kg

Chin ups
8xbw
2x8xbw+6kg

flat dumbell press
3x8x32kg

cable rows
3x12x55kg

side lateral cable
3x12

dips
8xbw+6kg
2x8xbw+8kg

hammer curls
3x10x16kg

wrist curls
 
Deadlift
5x60kg
5x100kg
6x120kg
6x125kg
4x130kg

leg press
12x66kg
4x12x73kg

leg curl
12x52kg
3x12x59kg

calf raises
3x15x45kg

side bends
 
incline benchpress
wu
3x5x75kg

Pull ups
8xbw
3x8xbw+4kg
5xbw

Seated dumbell shoulder press
10x16kg
8x20kg
2x8x22kg

BOR
10x30kg
10x50kg
2x10x55kg

Shrugs
12x32kg
14x32kg
15x32kg

dippen
10xbw
2x10xbw+4kg

ez barbell curls
 
Zo legday op de planning
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Apw
Trainen gaat laatste tijd wel oké eten helaas wat minder. afgelopen week wat spanning in stress door wat persoonlijke situaties etc, killt mn eetlust.

Training van gister lb
leg extension
12x45kg
12x59kg
12x66kg
3x12x73kg

leg curl
12x39kg
3x12x59kg

Hex bar deadlift (had last van onderrug sinds 1,5 week, ben wat meer stretches gaan doen en minder zwaar trainen)
10x60kg
3x10x80kg

calf raises
3x15x40kg

Abs
 
UB vanochtend

Benchpress
wu
3x8x80kg

Chin ups
8xbw
3x8xbw+4kg

Incline db press
10x20kg
3x12x24kg

Cable rows
3x12x45kg

lateral raise in cable station
Skull crushers
Bicep curls in cable station
 
Back
Naar boven