Fitness Seller

Wanneer weight gainer

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
2 nov 2017
Berichten
21
Waardering
1
Lengte
1m91
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
-19 jaar
-72KG
-12% BF

De ene keer train ik 3 keer in de week en de andere keer 4 keer.
Meestal train ik op de maandag, dinsdag en donderdag.

Maar het komt ook wel eens voor dat ik op maandag, dinsdag en woensdag train.
Dat betekent dus dat ik daarna 4 dagen achter elkaar niet train.

Ik heb moeite met het een goed calorieën overschot te creëren, dus heb ik net een weight gainer gekocht.
Deze shake bevat 600 kcal. En dit helpt mij om mijn dagelijkse 3400 kcal binnen te krijgen.

Wat ik mij af vraag is, of ik deze 3400 kcal (een overschot) ook alle 4 dagen nodig heb wanneer ik dus niet train.
 
Als jij je onderhoud hebt berekend op je activiteitenfactor met 3 x trainen in de week geld dat onderhoud voor elke dag.
Je zou kunnen overwegen om de trainingsdagen wat hoger te gaan zitten en op rstdagen wat lager.

Overigens.. een weightgainer is alleen maar duur.
250 ml melk + 100 gram oats + 1 schep whey en je zit al aan 600 kcal.
Lepel pindakaas erbij en hoppa 750 kcal....
Weet je tenminste wat je binnenkrijgt ook.
 
wanneer ,niet.

Maak eerst maar eens een deftig voedingsschema ipv weightgainer bucht te gaan drinken.
 
Met jouw stats 3400 kcal ? geloof er helemaal niets van
 
wanneer ,niet.

Maak eerst maar eens een deftig voedingsschema ipv weightgainer bucht te gaan drinken.
En dan nog niet naar mijn mening. Misschien als je richting 4/5000 kcal+ gaat, maar anders moet het gewoon normaal op te vullen zijn. Zit vaak ook gewoon vol met suikers.
 
En dan nog niet naar mijn mening. Misschien als je richting 4/5000 kcal+ gaat, maar anders moet het gewoon normaal op te vullen zijn. Zit vaak ook gewoon vol met suikers.

Bedoelde eigenlijk hetzelfde. Gewoon die bucht laten staan. En idd enkel mss als je zeer veel kcals moet binnen krijgen.
 
Met jouw stats 3400 kcal ? geloof er helemaal niets van
Misschien een actieve lifestyle en ecto?

Ik zou ook weightgainer zelf maken, in plaats van zo duur uit te zijn. Een zak fine oats, whey, melk, schepje pindakaas en klaar. Zou het overigens alleen nemen als je echt moeite hebt om aan je calorieën te komen. Eet bij elke maaltijd een eetlepel olijfolie (of verwerkt in je eten) en je hebt er zo al 50-100 kcal bij per maaltijd
 
Back
Naar boven