XXL Nutrition

testosterone en trenbolone log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat is mijn lichaamsvet percentage nu? ik wil tot 6-8% afvallen voordat ik bulk. ik denk dat ik iets van 16-18% ben
 
Teeeering toch niet te geloven dit.

Wat slik je tegen die paychoses van je?
 
Teeeering toch niet te geloven dit.

Wat slik je tegen die paychoses van je?
niks. eerst wel. werd er dik, lui en zwak van.
wist je dat bijna elke keer dat er in amerika zon "school shooting" is gebruikten hun anti psycotica of antidepressiva
hormonen helpen mij. ik voel me goed, ik heb veel energie en ik heb goede zin.
ik ben niet gewelddadig. ik help mensen.
 
die psychiaters hebben geen probleem met benzos en stimulanten geven aan kleine kinderen.
waarom zou ik die mensen dan vertrouwen? ik help mezelf.
 
ik ben 4x opgenomen. ik zag hoe de mensen daar behandeld worden, heel slecht ze werden net als dieren behandeld. er was een jongen die iets van 10 verschillende drugs moest gebruikten. hij was net een zombie
 
niks. eerst wel. werd er dik, lui en zwak van.
wist je dat bijna elke keer dat er in amerika zon "school shooting" is gebruikten hun anti psycotica of antidepressiva
hormonen helpen mij. ik voel me goed, ik heb veel energie en ik heb goede zin.
ik ben niet gewelddadig. ik help mensen.

Dit snap ik. Antipsychoticas zijn shit middelen. Maar wat is je plan betreft hormonen dan? Je hele leven blijven gebruiken? En het domste wat je kan doen is tren gebruiken. Slapeloosheid en mood swings kan jij niet gebruiken.

ook was me opgevallen dat elke psychiater een jood is
iets om over na te denken

Dit is typisch een uitdrukking van een paranoia iemand. Pas nou op kerel. Je moet altijd zelf blijven nadenken, maar dokters zijn er om je te helpen.
 
ja ik ben wel achterdochtig soms
soms heb ik dat niet in de gaten
maar ik heb nooit iemand iets verkeerd aangedaan die achterdochtigheid is gewoon wat er gebeurt als je een autist bent en je hele leven gepest word
 
ik ga mijn hele leven hormonen gebruiken. ik wil bodybuilden en powerliften, en misschien op een vechtsport.
 
Ik hoop dat het je lukt. Misschien dat liften je de structuur geeft in het leven die je nodig hebt en de resultaten je het zelfvertrouwen.

Je hele leven lang een zombie van de medicatie zijn is ook niks natuurlijk. Blijf het alleen wel een gevaarlijke beslissing vinden. Je speelt met vuur.
 
Ik hoop dat het je lukt. Misschien dat liften je de structuur geeft in het leven die je nodig hebt en de resultaten je het zelfvertrouwen.

Je hele leven lang een zombie van de medicatie zijn is ook niks natuurlijk. Blijf het alleen wel een gevaarlijke beslissing vinden. Je speelt met vuur.
daarom doe ik het juist. het voelt als of ik echt leef
 
die verwardheid is al weg. het kwam door de caber
 
ook was me opgevallen dat elke psychiater een jood is
iets om over na te denken
hey vriend rustig aan ey.

weet je wat mij op valt? dat elk psychiatrisch patiënt vind dat hij het beter zelf op kan lossen en iedereen die hem probeert te helpen het tegenovergestelde doel heeft..

"iets om over na te denken"
 
Psychotisch, paranoia, en aan de Tren. What could go wrong.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven