AndroidHealthClinic

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maar 2x per week MP en 2x per week BP kan toch geen kwaad..? Ik BP en MP nu ook 3x per week al die tijd hoor... En dat wordt dan ook nog eens 2..
Of het kwaad kan weet ik niet, maar wat je nu doet is in ieder geval geen goede bron.

Ik vind het in elk geval niet logisch om meer dan 1 press te doen per training in een 3x per week fullbody. Tenzij één/twee keer in de week wat dips of close grips als assistance of iets dergelijk, en dan nog met mate.

De keuze ligt bij jou of je mijn mening waardevol genoeg vindt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
Thanks, Power clean verander ik dan in BOR.

• #1.203
Of het kwaad kan weet ik niet, maar wat je nu doet is in ieder geval geen goede bron.

Ik vind het in elk geval niet logisch om meer dan 1 press te doen per training in een 3x per week fullbody. Tenzij één/twee keer in de week wat dips of close grips als assistance of iets dergelijk, en dan nog met mate.

De keuze ligt bij jou of je mijn mening waardevol genoeg vindt.

Hmm, ik respecteer je mening wel, maar als ik met 3x per week pressen geen probleem had, dan begin ik nu met 2. Als ik merk dat ik er problemen mee krijg switch ik naar 1 press per training ;)

Ja, want power clean en BOR, dat zijn evenwaardige oefeningen..

Ik mis pull/chin-ups en Barbell Rows?? En hoeveel reps wil je gaan doen? Verder een degelijk schema, neem genoeg tijd voor je compounds, ik weet niet precies hoe het op jou leeftijd gaat, maar de testosteronboost die je van een goeie squattraining krijgt is enorm ( geloof me, ik weet wat goeie squattrainingen zijn, en vaak genoeg kwam ik er bloedjegeil uit :P ) Ik wil je ook succes wensen, d'r word een hoop gebashed maar ik vind het goed dat je toch doorgaat! Neem met dit schema genoeg rust en eet lekker veel he, met jou BF kun je makkelijk een smerige bulk voor een jaar doen voordat je misschien is wat vet gaat pakken!

Ohja en als je vragen hebt, je kan altijd ff PM'en he!
i know the feeling :D

Ik denk dat de reden dat je veel presses kon uitvoeren is dat je nog niet maximaal ging. Als je maximaal gaat met de gewichten is 1 press per sessie genoeg, bankdrukken werkt bovendien ook vermoeiend voor MP en andersom, zo zul je ook minder hoog kunnen.

Ik heb zelf ook de power clean in de BOR veranderd. Ik voer nu de pendlay variant uit en die is erg fijn.

Je kunt ook nog eventueel de BOR als primaire oefening doen met volle gewichten, en alvast de power clean oefenen met licht gewicht, zo kun je de techniek aanleren zonder je lichaam teveel te belasten.

• #1.208
Ik denk dat de reden dat je veel presses kon uitvoeren is dat je nog niet maximaal ging. Als je maximaal gaat met de gewichten is 1 press per sessie genoeg, bankdrukken werkt bovendien ook vermoeiend voor MP en andersom, zo zul je ook minder hoog kunnen.

Ik heb zelf ook de power clean in de BOR veranderd. Ik voer nu de pendlay variant uit en die is erg fijn.

Je kunt ook nog eventueel de BOR als primaire oefening doen met volle gewichten, en alvast de power clean oefenen met licht gewicht, zo kun je de techniek aanleren zonder je lichaam teveel te belasten.

Thanks, dat zou zeker kunnen. Voordeel is dat ik na het benchen nog aardig veel energie heb in m'n schouders. Dat is dan ná de MP wel anders..

Je piept wel anders als je zwaar gaat ;)

Maandag:

Squats, 5 sets
Bench Press 3 sets
MP 3 sets
Power Cleans 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Woensdag:

Deadlift 5 sets
Front Squat 5 sets
BB Curls 5 sets
MP 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Vrijdag:

Squats, 5 sets
Bench Press 3 sets
MP 3 sets
Power Cleans 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

3 * mp is teveel - maak van die bench een incline - 3 * benchdips + 1 bb curls ? ik zou éénmaal per squatten + 1 eenmaal deadliften + 1 dag niet

ik zou over dit schema nog eens over nadenken sniper

je hebt er weer een spannende poll bij in het hanenhok zeg:cool:
ik zie echt gans de tijd opmerkingen over jou op gans het forum, is wel grappig, maar vind het behoorlijk raar..:D

anyway, heb je pic bekeken, ziet er wel netjes uit.

G-men stelde iets als dit voor. Ik denk niet dat je G-men tegen kan gaan spreken..

Je kunt ook niet honderduizend trainees met resultaten tegenspreken (puur ff dit vermelden). Let ook op met al dat extra werk (assistance), kan wel eens leuk zijn maar je progressie zal er door achteruit gaan. Keep it simple!

En durven verhogen he, dat ijzer!

• #1.214
Workout A: (met tegenstribbeling van me ouders..)

Bench Press 3x22.5kg

MP 1x10x25kg
1x5x27.5kg
1x4x31.5kg (Rep PR) :D:D

Power Cleans 3x10x20kg

Bench Dips 3x10xBW

Sit-ups 3x10

Com: lekkah, even kuit ontlast.

Bench Press 3x22.5kg

MP 1x10x25kg
1x5x27.5kg

Power Cleans 3x10x20kg

Bench Dips 3x10xBW

Sit-ups 3x10

Ik heb hier geen woorden voor. Je cleant verkeerd, anders zou je je kuiten wel gevoeld hebben.

Bench Press 3x22.5kg

MP 1x10x25kg
1x5x27.5kg

Power Cleans 3x10x20kg

Bench Dips 3x10xBW

Sit-ups 3x10

anders zeg je tegen je ouders dat als je in een gym gaat trainen de kans op blessures kleiner is omdat je betere begeleiding krijgt ;):D btw gefeliciteerd met je PR :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven