Fitness Seller

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heb je gelijk in I guess, hoe kan ik dat verbeteren? Borst heeft aandacht nodig, en op de schouders ligt juist een beetje m'n sterkere punt.
minder sets draaien, of 1 dag als recovery gebruiken en je gewichten laag houden en de reps iets hoger

Oi, Sniper! :)

Ik ben het eens met g3rr3, 3x MP wordt echt hard! Maar je kan het eens uitproberen en zien wat ervan komt!

Kga nu gaan vreten, smakelijk ;à

Oi, Sniper! :)

Ik ben het eens met g3rr3, 3x MP wordt echt hard! Maar je kan het eens uitproberen en zien wat ervan komt!

Kga nu gaan vreten, smakelijk ;à
3*MP is nog te doen, ik doe ook 3*MP + 3*Incline bench per week
der is wel 1 grote MAAR aan verbonden...
namelijk: ik doe 1 opwarmset met belachelijk laag gewicht(15*40kg op ICBP en 15*30kg op MP) en dan doe ik 2 werksetjes en klaar, en ik kan je verzekeren dat je delts dan op springen staan ;)

ben ik het niet mee eens, 3*per week MP en 2* per week benchen is overkill zeker altijd 5 sets

Ligt eraan met wat voor percentages werkt.. als je rond de 75% zit, met hoge reps, zal het wel meevallen denk k:)

Als hij gaat periodiseren, dan zal het helemaal wel goedkomen.

Ligt eraan met wat voor percentages werkt.. als je rond de 75% zit, met hoge reps, zal het wel meevallen denk k:)

Als hij gaat periodiseren, dan zal het helemaal wel goedkomen.
dan vind ik 5 sets nog wat veel :)
ik zou het houden bij 3 sets op dagen dat je ze beide doet, als je ze niet beide doet op die dag dan wel 5sets doen.

maar waarom ga je zelf een schema maken terwijl je ook gewoon 5x5 of rippetoe ofzo kan doen? Ik snap die eigenwijsheid niet, je weet dat heeeel veel mensen al goed zijn gegaan op rippetoe, dus waarom jij niet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.187
Maandag:

Squats, 5 sets
Bench Press 3 sets
MP 3 sets
Power Cleans 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Woensdag:

Deadlift 5 sets
Front Squat 5 sets
BB Curls 5 sets
MP 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Vrijdag:

Squats, 5 sets
Bench Press 3 sets
MP 3 sets
Power Cleans 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

dan vind ik 5 sets nog wat veel :)
ik zou het houden bij 3 sets op dagen dat je ze beide doet, als je ze niet beide doet op die dag dan wel 5sets doen.

Ja 5 sets als je het totaal rekent, en anders 2 opwarm, en 2 a 3 werksets.

• #1.189
maar waarom ga je zelf een schema maken terwijl je ook gewoon 5x5 of rippetoe ofzo kan doen? Ik snap die eigenwijsheid niet, je weet dat heeeel veel mensen al goed zijn gegaan op rippetoe, dus waarom jij niet?

G-men stelde iets als dit voor. Ik denk niet dat je G-men tegen kan gaan spreken..

ik zou 1* Powerclean nog vervangen door een BOR maar dat is mijn opinie, powerclean is ook goed hoor ;)
ook zou ik die frontsquat vervangen door de regular squat tot je goed en veel kan squatten en dan varieren.

• #1.192
Maandag:

Squats 4 sets
Bench Press 3 sets
MP 3 sets
Power Cleans 4 sets
Bench Dips 4 sets
Sit-ups 4 sets

Woensdag:

Deadlift 4 sets
Front Squat 4 sets
BB Curls 4 sets
MP 4 sets
Bench Dips 4 sets
Sit-ups 4 sets

Vrijdag:

Squats, 4 sets
Bench Press 3 sets
MP 3 sets
Power Cleans 4 sets
Bench Dips 4 sets
Sit-ups 4 sets

Zo lijkt het me nóg beter. 4 Sets is voldoende zeker bekijkende dat ik 3x per week alles aanpak.

Maandag:

Squats, 5 sets
Bench Press 3 sets
MP 3 sets
Power Cleans 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Woensdag:

Deadlift 5 sets
Front Squat 5 sets
BB Curls 5 sets
MP 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Vrijdag:

Squats, 5 sets
Bench Press 3 sets
MP 3 sets
Power Cleans 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Ik mis pull/chin-ups en Barbell Rows?? En hoeveel reps wil je gaan doen? Verder een degelijk schema, neem genoeg tijd voor je compounds, ik weet niet precies hoe het op jou leeftijd gaat, maar de testosteronboost die je van een goeie squattraining krijgt is enorm ( geloof me, ik weet wat goeie squattrainingen zijn, en vaak genoeg kwam ik er bloedjegeil uit :P ) Ik wil je ook succes wensen, d'r word een hoop gebashed maar ik vind het goed dat je toch doorgaat! Neem met dit schema genoeg rust en eet lekker veel he, met jou BF kun je makkelijk een smerige bulk voor een jaar doen voordat je misschien is wat vet gaat pakken!

Ohja en als je vragen hebt, je kan altijd ff PM'en he!

• #1.194
Thanks Sebas, Pull-ups/chin-ups kan nog steeds niet. :(
Reps verhouding uhm, een paar werksets van 8-10, en een paar van 5 of minder voor de hogere gewichten.

Ik zou geen 3 keer MP doen.. Dit is zware overbelasting voor je schoulders.. 2 keer per week is meer dan zat..

Dit schema is compleet anders dan wat G zei, dus je moet niet lopen bashen..

En BOR toevoegen.. 2 keer

Maandag:

Squats 4 sets
Bench Press 3 sets
MP 3 sets
Power Cleans 4 sets
Bench Dips 4 sets
Sit-ups 4 sets

Woensdag:

Deadlift 4 sets
Front Squat 4 sets
BB Curls 4 sets
MP 4 sets
Bench Dips 4 sets
Sit-ups 4 sets

Vrijdag:

Squats, 4 sets
Bench Press 3 sets
MP 3 sets
Power Cleans 4 sets
Bench Dips 4 sets
Sit-ups 4 sets

Zo lijkt het me nóg beter. 4 Sets is voldoende zeker bekijkende dat ik 3x per week alles aanpak.
Teveel presses. Doe op één dag 1 press, 1 squat en 1 pull. Dan nog wat chins en ander klein werk.

• #1.197
Maandag:

Squats 4 sets
Bench Press 3 sets
MP 3 sets
Power Cleans 4 sets
Bench Dips 4 sets
Sit-ups 4 sets

Woensdag:

Deadlift 4 sets
Front Squat 4 sets
BB Curls 4 sets
MP 4 sets
Bench Dips 4 sets
Sit-ups 4 sets

Vrijdag:

Squats 4 sets
Bench Press 3 sets
Power Cleans 4 sets
Bench Dips 4 sets
Sit-ups 4 sets

Zo? Zo MP ik 2x per week, en BP ook 2x per week.

Maandag:

Squats 4 sets
Bench Press 3 sets
MP 3 sets
Power Cleans 4 sets
Bench Dips 4 sets
Sit-ups 4 sets

Woensdag:

Deadlift 4 sets
Front Squat 4 sets
BB Curls 4 sets
MP 4 sets
Bench Dips 4 sets
Sit-ups 4 sets

Vrijdag:

Squats 4 sets
Bench Press 3 sets
Power Cleans 4 sets
Bench Dips 4 sets
Sit-ups 4 sets

Zo? Zo MP ik 2x per week, en BP ook 2x per week.
Ik blijf bij men opmerking. Je kan bvb gewoon bench en MP afwisselen, ala rippetoe.

• #1.199
Power clean zou ik op maandag tegelijk doen met mp omdat je de stang toch al moet cleanen

Vrijdag zou ik power clean vervangen door rows, verder ziet het er goed uit.

Goed dat je nu eindelijk dingen wilt veranderen, ook met eten enzo... goed bezig!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven