XXL Nutrition

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Pijn je polsen bij het benchen? dan hou je de barbell te hoog waardoor je handen naar achter gaan, hou je handen recht, dan heb je geen pijn aan je polsen

goede training junior ;)

Leuk om te horen dat jij zo goed bezig bent.
Komt dat melk plan al een beetje van de grond?

Ik doe nu bij het ontbijt, de lunch, midden op de middag en laat in de avond een half litertje volle melk en dit is goed te doen hoor :)

Misschien wel een van de makkelijkste manieren om veel calorieën binnen te krijgen!

Ik doe nu bij het ontbijt, de lunch, midden op de middag en laat in de avond een half litertje volle melk en dit is goed te doen hoor :)

Misschien wel een van de makkelijkste manieren om veel calorieën binnen te krijgen!
chocomelk ^^

Ik zou zeggen, edit je eerste post telkens nadat je hebt getraint. ;)

1 liter melk en 1 liter chocomelk op 14jaar(en ouder ook) = GROEIEN!

Pijn je polsen bij het benchen? dan hou je de barbell te hoog waardoor je handen naar achter gaan, hou je handen recht, dan heb je geen pijn aan je polsen

goede training junior ;)

Dat klopt niet helemaal.. mijn handen zijn ook iets naar achter.. zodat het gewicht op m'n handpalm steunt, en niet op m'n duimgedeelte zeg maar..

Als ik je goed begrijp.. dan moet je je handpalmen gestrekt houden zeg maar?

Dan heb je bij zware gewichten kans dat het halter uit je handen dondert..

Dat klopt niet helemaal.. mijn handen zijn ook iets naar achter.. zodat het gewicht op m'n handpalm steunt, en niet op m'n duimgedeelte zeg maar..

Als ik je goed begrijp.. dan moet je je handpalmen gestrekt houden zeg maar?

Dan heb je bij zware gewichten kans dat het halter uit je handen dondert..
dit is wat ik bedoel
r8f0qc.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.174
Thanks voor de tips.

Officiële nieuwe schema

Maandag:

Squats, 5 sets
Bench Press 5 sets
MP 5 sets
Power Cleans 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Woensdag:

Deadlift 5 sets
Front Squat 5 sets
BB Curls 5 sets
MP 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Vrijdag:

Squats, 5 sets
Bench Press 5 sets
MP 5 sets
Power Cleans 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Ziet het er goed uit? En, kan ik misschien beter de Front Squats weglaten op woensdag omdat ik dan DL?

Er staan geen reps achter aangezien het iets zal gaan worden als 3 sets waarmee ik 8-10 reps kan, en 2 sets van bijv. 5 of minder reps, om meer gewicht te kunnen straks.

Naja, ik kan even geen goed plaatje vinden.. maar ik houdt mijn polsen minder recht, niet dat de stang ligt zoals bij een powerclean, maar de middenweg zeg maar:)

Naja, bij benchpress maakt het ook niet zo heel veel uit, zolang de stang maar niet uit je handen kan donderen, en je goed kan knijpen..

Naja, ik kan even geen goed plaatje vinden.. maar ik houdt mijn polsen minder recht, niet dat de stang ligt zoals bij een powerclean, maar de middenweg zeg maar:)

Naja, bij benchpress maakt het ook niet zo heel veel uit, zolang de stang maar niet uit je handen kan donderen, en je goed kan knijpen..
idd, zolang je polsen niet te fel belast worden is er niet aan het handje ;)

Thanks voor de tips.

Officiële nieuwe schema

Maandag:

Squats, 5 sets
Bench Press 5 sets
MP 5 sets
Power Cleans 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Woensdag:

Deadlift 5 sets
Front Squat 5 sets
BB Curls 5 sets
MP 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Vrijdag:

Squats, 5 sets
Bench Press 5 sets
MP 5 sets
Power Cleans 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Ziet het er goed uit? En, kan ik misschien beter de Front Squats weglaten op woensdag omdat ik dan DL?

Er staan geen reps achter aangezien het iets zal gaan worden als 3 sets waarmee ik 8-10 reps kan, en 2 sets van bijv. 5 of minder reps, om meer gewicht te kunnen straks.

Prima schema. Niks aan veranderen.. Aangezien je high-reps traint zou ik die DL en FSQ lekker zo laten:)

sorry sniper maar dit schema gaat je vermoorden...
3*per week MP en 2*per week benchen aan 5 sets, dat je front delts echt niet trekken

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.180
sorry sniper maar dit schema gaat je vermoorden...
3*per week MP en 2*per week benchen aan 5 sets, dat je front delts echt niet trekken

Heb je gelijk in I guess, hoe kan ik dat verbeteren? Borst heeft aandacht nodig, en op de schouders ligt juist een beetje m'n sterkere punt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven