Fitness Seller

Nieuws 1,3-dimethylamylamine supps in de ban

Henri1974

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m98
Massa
117kg
Las een bericht van FDA gisteren, ik wist dat 1,3-dimethylamylamine, methylhexanamine of geranium extract in het vizier lag maar nu staan de leveranciers ook met naam en toenaam genoteerd. Gek genoeg zit noxipro er niet bij. Gaat dit het einde betekenen van deze supps?

Linkje

denk het wel... alleen wel vaag want ken volgens mij nog een stoot aan producten die 1.3DMAA bevatten...

De eeuwige strijd... Ze vinden toch wel weer wat nieuws. Overigens kan het feit dat niet alle producten met deze stof als inhoud niet allemaal op de lijst staan, betekenen dat deze ontbrekende fabrikanten/merken wel hun product hebben aangegeven bij de FDA. Maargoed dit is een aanname en nergens op gebaseerd ;)

Bad Luck Woldere

2hqypw0.jpg

Laatst bewerkt:
publiciteit stunt?

Was laatst ook met een andere supp, dan zie je het morgen bij op=op staan als dit real is. We zullen zien.

Het gaat om de VS niet om Nederand. Dus morgen zal het nog niet zijn. Er zal wel snel een afname van producten met DMAA volgen, ook als het in Nederland niet wordt verboden.

zijn ze dit al niet langer aan het roepen? eerst iets van dat er mensen in het leger een hartaanval hadden gehad na het nemen van een product dat deze stof bevat...eerst zien en dan pas geloven dat het de rekken uitgaat...

zijn ze dit al niet langer aan het roepen? eerst iets van dat er mensen in het leger een hartaanval hadden gehad na het nemen van een product dat deze stof bevat...eerst zien en dan pas geloven dat het de rekken uitgaat...

De bedrijven die een brief hebben gekregen moeten ervoor zorgen dat het per direct niet meer verkocht wordt anders kunnen ze gestraft worden.

Fabrikanten die de brief niet hebben gehad kunnen misschien blijven verkopen tot ze een waarschuwing krijgen.

Dit zat er al langer aan te komen ze.

Het gaat binnenkort wel naar hier komen. Veel van die producten die hier verkocht worden gaan verdwijnen gezien ze niet meer geproduceerd worden.

Dit zat er al langer aan te komen ze.

Het gaat binnenkort wel naar hier komen. Veel van die producten die hier verkocht worden gaan verdwijnen gezien ze niet meer geproduceerd worden.
Inslaan? Of er komt wel iets nieuw op de markt uit...

****ers echt & let's hope dat er dan iets nieuws zou komen..
waarom altijd heel die poes pas.. je zou voor minder onozel worden

Bij mijn weten is trouwens een pre workout écht goed als er 1.3 inzit..

Jammer dit :(

jammer dat ze alle effectieve spullen verbieden voor een paar idioten die het product slecht gebruiken ( en daarmee sterven :D ). Stelletje hypocrieten, moeten ze ineens alcohol en tabak verbieden :)

Laatst bewerkt:
denk dat ik binnenkort paar potjes jack3d en maximizev2 ga kopen dan :P

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 21:09 ----------

hoelang zou het duren ongeveer voor het in nederland ook niet meer verkrijgbaar is ? paar maanden dan ?

Heb zelf puur besteld 20gram maar weet niet of ik ze ga gebruiken :) Iemand interesse? Anders zal ik zelf maar eens testen. ( is normaal nog legaal dus verderkopen mag geen probleem geven? )

Eventueel een deel ervan want 20gram is achteraf gezien toch teveel :D Heb een weegschaal dit tot 0.1gram nauwkeurig is dusja :)

jammer dat ze alle effectieve spullen verbieden voor een paar idioten die het product slecht gebruiken ( en daarmee sterven :D ). Stelletje hypocrieten, moeten ze ineens alcohol en tabak verbieden :)

Een normale dosis is toch iets van 20-30 mg? 0,1 gram is 100 mg, niet echt nauwkeurig lijkt me...

Idd maar heb al een andere weegschaal besteld ... die stuk nauwkeuriger is.

Laatst bewerkt:
net maar ff 3 potten noxipro besteld, ik gok dat die snel op die lijst gaat verschijnen helaas

Terug
Naar boven